Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg merker at noen folk stirrer ekstra på meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merker at noen folk stirrer ekstra på meg, på en "sjokkerende" måte, eller kommer med falske smil. Jeg tenker at det kan være pga utseendet mitt, men ingen oppegående folk stirrer rart på noen, bare fordi de ikke ser så bra ut? 

 

Ikke bry deg om det. Det kan ha mange årsaker. Kanskje fordi du er vakker :) . Uansett hvorfor de stirrer. Ikke bry deg. Vær deg selv :) Du er bra som du er :)

Endret av heartlife
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk ser på andre folk fordi de er nysgjerrige. De fleste kikker på folk rundt seg hele tiden, men ofrer dem ikke en tanke utover dette. Så slapp av, ingen dømmer deg. Et sitat jeg liker går noe i denne duren: I ungdommen bekymrer man seg hele tiden hva folk tenker om seg. Når man blir eldre lærer man seg å drite i hva tenker. Og når man blir gammel innser man at folk har alltid hatt nok med seg selv, og aldri tenkte noe spesielt om deg til å begynne med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ljòseind har mer eller mindre sagt det jeg skulle si så hør på det.

 

Jeg har noe av samme følelsen, men det er litt sånn bias at man trur alle er sjokkerte og en trur alle smiler falskt så ender med at man rett og slett feiltolker folk fordi man er for oppsatt av å ikke virke "rar"... så jeg kan nok kun anbefale å prøve å slappe av og rett og rett "drite i" hva folk synes om deg, antagelig er folk flest redd for den samme tanken som du har. 

Lenke til kommentar

Folk ser på andre folk fordi de er nysgjerrige. De fleste kikker på folk rundt seg hele tiden, men ofrer dem ikke en tanke utover dette. Så slapp av, ingen dømmer deg. Et sitat jeg liker går noe i denne duren: I ungdommen bekymrer man seg hele tiden hva folk tenker om seg. Når man blir eldre lærer man seg å drite i hva tenker. Og når man blir gammel innser man at folk har alltid hatt nok med seg selv, og aldri tenkte noe spesielt om deg til å begynne med.

Er mange som stirrer på meg og.Vet at det kan være fordi de synes jeg er merkelig eller et eller annet men jeg skiter i det. De får lov å stirre og tenke hva de vil. Gi blaffen! :) we only live once!!!!

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Er bare en løsning

 

1: Gro deg ett skikkelig sjørøverskjegg

2: Ha strikk i sjørøverskjegget for at det ikke skal være i veien hele tiden og krølle seg alle veier.

3: Gratulerer, nå vet du hvorfor folk stirrer på deg og du kan med all selvillit i verden stirre tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...