Gå til innhold

betalt å trene


lawiet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Bodybuilder...?

er kanskje 10 bodybuildere i hele verden som tjener greit på yrket sitt uten å selge rumpa og munnen sin for å få råd til steroider.

 

Greit nok det, virket bare som om han forventet at det var et yrke der du bare kunne trene uten noen forpliktelser og få betalt for det

Lenke til kommentar

Hadde en jobb med telefonsupport for noen år siden hvor jeg fikk gratis trening i arbeidstiden.

Nå jobber jeg som IKT-konsulent, får ikke betalt arbeidstid når jeg trener, men får ekstra penger av jobben for å trene.

 

Det har aldtså ikke så mye med yrket å gjøre, men om bedriften.

Lenke til kommentar

I tillegg til dei åpenbare yrka der det er krav om å være i god fysisk form så er det mange arbeidsplasser som tilbyr ein time i veka til trening som eit forebyggande tilbud.

Særlig gjeld dette i yrker med mykje stillesittande arbeid, eller arbeidsplassar der det er mykje einsidig aktivitet.

 

Men det mest nærliggande å velge dersom du vil ha eit yrke der du får trene i arbeidstida er ei karriere innanfor forsvaret og liknande.

 

I tillegg så finnes det ein rekke yrker der god fysisk form er ei forutsettning, men utan at du får betalt for å holde deg i form. Som f.eks. jobb i Røde Kors si fjellredningsgruppe, fotomodell/skodespelar, osv. Der må du enkelt og greit være i god form for å beholde jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...