Gå til innhold

Breed/Trade Pokemon Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. IVs tar bra med tid :o Er en tidkrevende prosess. Skal først finne ut om man vil ha egg moves og da hvordan skal man få til det, man skal ha rett nature og IVs, og så kommer hatchingtid i tillegg >.< men er verdt det! :) Har brukt en del tid og har foreløpig 8 pokemon som jeg trives med å bruke i kamp mot andre.  Veldig gøy. Har fått god hjelp av folk fra denne tråden! (Y) Meget takknemlig for det. 

Lenke til kommentar

 

Nærmer meg veldig. 4 IVs og riktig nature. Om jeg klarer å breede riktige stats videre til en male så går det opp fort. Satser jeg på.

 

På bonussida vil jeg kunne bruke males herfra videre til to til jeg har lyst på.

Bruker du en 6iv ditto til breedinga? Hvis ikke, tar breedinga ulovlig mye tid :p

Prøver å breede fram fedre med gode stats i div egg groups . Så kan jeg jakte mødre ut i fra nature osv. Sikkert litt klønete men. 

Endret av Roedthaarogfregner
Lenke til kommentar

Skal se etter ditto med litt dexnav-hunting, muligens finne en gunstig friend safari. Ser man fort kan hoppe over noen timer med egg med en god ditto.

Dexnav vil kun(hvis du er veldig heldig) finne deg en ditto med 3 perfect iv's. De tre andre vil genereres automatisk. Det å finne en 5-6iv ditto i det fri er dermed ekstremt usannsynlig, og vil nok ta enda lenger tid enn du ville brukt på å breede :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523

Nåværende prosjekt på denne kanten: levelling av seks 'mons med IVs og EVs på plass. Det er innmari kjedelig å holde på med det når man er ferdig med hele spillet, så jeg tenkte: hvorfor ikke runde Pokémon X på nytt og bruke alle disse i et forhåndsdefinert team fra starten av? Så nå gruser Gliscor, Porygon-Z, Vaporeon, Aerodactyl, Weavile og Scizor alt i sin vei gjennom Kalos... Skal ikke akkurat påstå at jeg har hatt problemer foreløpig.

Lenke til kommentar

Nåværende prosjekt på denne kanten: levelling av seks 'mons med IVs og EVs på plass. Det er innmari kjedelig å holde på med det når man er ferdig med hele spillet, så jeg tenkte: hvorfor ikke runde Pokémon X på nytt og bruke alle disse i et forhåndsdefinert team fra starten av? Så nå gruser Gliscor, Porygon-Z, Vaporeon, Aerodactyl, Weavile og Scizor alt i sin vei gjennom Kalos... Skal ikke akkurat påstå at jeg har hatt problemer foreløpig.

Jeg hadde blitt forundret om du støtte på noen problemer i story moden, uansett hvilket team du hadde hatt xP

 

Håper Sun/Moon får et bedre online system. Har over 70 Pokemon med perfect iv's og ev's jeg kan plukke av :p

Synes det er kjedelig å bruke kun et team hele tiden, føler jeg må ha litt variasjon liksom :p

 

Pokemon spillene trenger høyere vanskelighetsgrad i storyen føler jeg. Man kan vinne den med hva som helst easy liksom.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

6IV på 31 er ikke nødvendigvis perfekt det da, med mindre du bare tenkte på Ditto eller evt fedre i forskjellige egg grupper. Sp. Atk baserte pokemon vil jo helst ha så lite attack som mulig med mindre de går for en spesifikk Hidden Power, pga confuse. På attack baserte Pokemon er det jo som oftest lite vits å bry seg om Sp. Atk også.

Endret av Yngve05
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...