Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

khauen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen vits å skru på en bil som allerede er gått ut på dato og som forsvinner etterhvert ;)

Lærerikt å morsomt det. Kjøpte selv en 92 modell Sierra for 8 tusen, kjørte den i 7 år med bare litt småfiks med deler fra biltema. Solgte den nettop for 12 tusen. Billig forsikring var det og på den. Kommer neppe til å ha en like god bil noensinne :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Grønne biler bruker å være rimeligst. Ellers så tenker jeg du vil få betydelig mer bil om du går opp til 25 - 30.000,-. Ligg unna Franske biler. En salgstest fra NAF vil du raskt spare inn igjen, og da vet du hva du får. Ofte så er bilselger villig til å dekke 50% av hva testen koster.

Selger med på å dekke halve NAF-testen på biler til under 30k? Det høres spesielt ut.

Snakker vi om en bil til 100k+ kan jeg forstå det, men jeg hadde aldri blitt med på det på en såpass rimelig bil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøp deg en litt eldre traver og kos deg :) De eldre bilene(90 tallet ish) er lette å skru på, og se etter en som har gått rykte på seg. 

 

Golf 3 feks, supre billig deler på biltema og enkelt å bytte. (dette var bare et eksempel)

 

Så har du denne bilen noen år til du har fått spart deg litt opp til nyere og bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...