Gå til innhold

Oppgradering av minne med to forskjellige.


Lamakar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går helt bra, men brikkene klokkes etter de treigeste så setter du inn de 2GB'ene sammen med de 4GB brikkene så vi alle sammen kjøre på 1333MHz. RAM er veldig billig så jeg hadde bare kjøpt en ekstra 4GB i samme slengen hvis jeg trengte det.

 

Edit; Det er en liten mulighet for at det blir krasj, men ingenting blir ødelagt. Bare ta ut de gamle hvis maskinen ikke starter.

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Går helt bra, men brikkene klokkes etter de treigeste så setter du inn de 2GB'ene sammen med de 4GB brikkene så vi alle sammen kjøre på 1333MHz. RAM er veldig billig så jeg hadde bare kjøpt en ekstra 4GB i samme slengen hvis jeg trengte det.

 

Takk. Da vet du kanskje også om jeg kanskje burde bytte strømforsyning også. Har en 450W fra 2004 eller noe. men har det så veldig mye å si? så lenge jeg har 450W så burde vel det holde tenker jeg :p

Lenke til kommentar

Det er stort sett Cpu\skjermkort som trekker strøm, det kan være greit å si hva du har der.

Ellers burde ikke ram eller harddisker\SSD disker med mindre det er tomt for porter\strømplugg gjøre du må bytte PSU.

 

Må være dårlig psu i så fall eller dårlig balansert oppsett hvis du burde måtte bytte strømforsyning på grunn av for mye enheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...