Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ok, oppdatering.

Problemet med både foaveted rendering og at jeg ikke kunne ta opp med det på, er fikset, det er en plugin jeg har i steam vr, som lar meg recorde i OBS med foveated rendering, av en eller annen grunn er denne steam vr pluginen systemisk og påvirker alt som har med VR å gjøre selv om jeg ikke bruker steam vr. jeg slår den noen ganger av da den påvirker en del spill jeg skal ta opp. Hadde helt glemt den siden jeg ikke har brukt FR på flere uker. at den var av påvirket både at jeg ikke kunne ta opp, og at selve eyetracking og FR var helt fucka.

Så nå gjennstår problemene at noen spill ikke funker, da spesielt Ready or not med UEVR injector som vist på bilde. 

Og jeg har nøyaktig samme følelsen at  noe er på linsene mine, når jeg loader noen spill ser det ut som denne forstyrrelsen er T formet, en stor tykk T, der det er et slags mønster, kan best beskrives som firkanter med en hake i. Umulig å beskrive for meg.

Problemer at at selv om jeg nå spiller på 80% (som jeg gjorde med de 2 andre) som da er betydelig mer oppløsing, går jo alt dette vekk, selv med 2000% mer oppløsing vil jeg ikke se noe til det, da det er dette mønsteret mellom meg og det jeg skal se.

Endret av Gunfreak
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

@Gunfreak

Her er link til mine Pimax Play og DCS innstillinger. Og Quadviews innstillinger.
https://forum.dcs.world/topic/378521-pimax-play-v1421/page/2/#findComment-5692031

Bloom effect og Enable HMD Mask og SSAO i DCS må av. Sharpening 0 i DCS. Har sharpening i Quadviews companion og Pimax Play i stedet. Gamma 1.9

I pimax play under Device meny: Brightness til 99. Under Games meny: FOV normal, Contrast på left og right eye=0, Brightness -2 på Left og Right Eye.Se bildene for detaljer. 

Endret av Dr.Peedee
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...