Gunfreak Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober Gruer meg til dagen jeg trenger briller. Virker mas med VR og briller combo. Selv om det nå er gode løsninger. Koser meg forsatt med Zero Caliber 2. Jeg har et DCS mission jeg må fly. Som blir min 1000th subscriber special. Men den må vente over helga 8mb.video-jeW-pJRQwslC.mp4
ps5 Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober (endret) 14 minutes ago, Gunfreak said: Gruer meg til dagen jeg trenger briller. Virker mas med VR og briller combo. Selv om det nå er gode løsninger. Problemfritt med lesebriller i Pimax sine. Gammelmannsynet kommer en gang etter 40-45 og forverres gradvis i 3-5 år. Endret 31. oktober av ps5
Gunfreak Skrevet 31. oktober Skrevet 31. oktober 2 hours ago, ps5 said: Problemfritt med lesebriller i Pimax sine. Gammelmannsynet kommer en gang etter 40-45 og forverres gradvis i 3-5 år. Passerte 40 I år. Oppdrag 2 av Zero Caliber 2
Dr.Peedee Skrevet 1. november Skrevet 1. november ps5 skrev (15 timer siden): Problemfritt med lesebriller i Pimax sine. Gammelmannsynet kommer en gang etter 40-45 og forverres gradvis i 3-5 år. Passerte 56 i år. Først nå jeg velger å teste ut med briller - dvs lens inserts. Ikke prøvd med briller ennå i VR.
Gunfreak Skrevet 2. november Skrevet 2. november Zero Caliber 2 Remastered har nå very positive review. Med over 80%. Den har sakte jobbet seg opp fra 76% ved release. 8mb.video-upM-SGIVRUnK.mp4
Gunfreak Skrevet 7. november Skrevet 7. november Vr spill bare raser ut på steam. I går kom både Forefront og Battlegroup vr 2 ut. Har ikke kjøpt BG enda, men har fått testa Forefront. Lite options å velge. Ingen physical gunstock support, ikke nor haptic. Ikke noe oversikt over knapper. Ikke noe lyd justering av feks musikk. Eller kan vel dette best beskrives som Battlefield 2 i VR. Både i våpen feel og grafikk. Men det er et BF spill I VR. Og vil man ha det så er dette hva man vil ha. Mine 2 major complaints er ikke mulighet for semi på riflene, og litt vel lang time to kill 8mb.video-Bnl-2XVlUpOh.mp4 1
ExcaliBuR Skrevet 7. november Skrevet 7. november ps5 skrev (På 29.10.2025 den 17.21): Nå hadde jeg visst flaks og kjøpte en 11mm men fikk 15mm tilsendt. Stor upgrade (basert på 10 sekunder testing) så antar disse er feilmerket om andre trenger samme. https://www.proshop.no/Skjerm/Pimax-Crystal-light-face-cushion/3297739 Takk! Jeg fikk tak i siste de hadde!
Dr.Peedee Skrevet 7. november Skrevet 7. november Da har jeg hatt linsene fra HonsVR en uke. https://honsvr.com/ Jeg tror det er dem Pimax samarbeider med og man får linser fra hvis man kjøper det fra Pimax sin nettbutikk. Ikke sikker. Åkke som... Det gjorde en bra forskjell faktisk! Min Pimax Crystal Super ble enda klarere. Og, for folk som kun trenger lesebriller bør faktisk vurdere lens inserts på Pimax sine headset. Pimax har foksus planet sitt på kortere avstand enn f.eks Meta Quest headsett og andre. Så, jeg tenkte - hvorfor ikke testet med lesebrille styrke, men bittelitt mindre styrke enn lesebrillene - da foksuplanet på ting jeg leser på mobil/bøker osv... tross alt er enda nærmere enn Pimax sin fokusavstand da. Jeg bruker +2 som lesebriller for mobil, bøker osv... Og så bruker jeg +1 når jeg sitter foran en PC skjerm i grei avstand. Så, jeg bestilte +0.75 - skulle ikke tro det gjorde så mye forskjell, men faktisk så ble det det. Faktisk tror jeg at jeg kunne hatt +1 styrke og det hadde bitt enda skarpere. Mulig jeg bestiller et par til med det, +1 altså. Dette var "gratis" (vel, det kostet noen hundrelapper da) oppgradering av headsettet for min del! Så - for de som bruker lesebriller, har Pimax - sjekk det ut. Evt med andre headsett og da, men spesielt Pimax som har fokuset nærmere bruker enn andre. Anbefales! I tillegg - det er himla greit å få beskyttet linsene på selve headsettet! Føles litt mer ok å tørke av/rengjøre på lens inserts enn direkte på originale linser!
Gunfreak Skrevet 7. november Skrevet 7. november Første fulle video av Forefront er oppe. Det er lenge siden jeg har spilt et noe som helst multiplayer spill av denne typen. Siste BF jeg spilte var BF1. Men er mest rising storm 2, samt litt hell let loose jeg har spilt av denne typen spill de siste 5 åra.
Gunfreak Skrevet 8. november Skrevet 8. november Selv om spillet ikke er perfekt, er det fryktelig gøy. Om man liker vr, og BF er det de beste 200kr du kan bruke tror jeg. 1
Gunfreak Skrevet 10. november Skrevet 10. november Drit kult med stort angrep fra fallskjerm i VR. 8mb.video-a4U-dCPUkwbn.mp4
Alak87 Skrevet 12. november Skrevet 12. november Det går ganske mange rykter om at Valve Frame (Valve Deckard) blir annonsert i løpet av kvelden, en gang mellom åtte og ni 😅 Nå har det riktignok vært såpass mange år med dette at jeg antar at det er feil, men når det både har vært en mengde med oppdateringer i Steam VR rundt akkurat Frame (Endelige rendere av kontrollerne, masse referanser i kode), det er ryktet at selve headsettet er i masseproduksjon, og flere kommenterer det samme, så kaaaaaan det hende det faktisk har noe for seg. Jeg er veldig spent på å se hva som skjer.
Enceladus Skrevet 12. november Skrevet 12. november 2 hours ago, Alak87 said: Det går ganske mange rykter om at Valve Frame (Valve Deckard) blir annonsert i løpet av kvelden, en gang mellom åtte og ni 😅 Nå har det riktignok vært såpass mange år med dette at jeg antar at det er feil, men når det både har vært en mengde med oppdateringer i Steam VR rundt akkurat Frame (Endelige rendere av kontrollerne, masse referanser i kode), det er ryktet at selve headsettet er i masseproduksjon, og flere kommenterer det samme, så kaaaaaan det hende det faktisk har noe for seg. Jeg er veldig spent på å se hva som skjer. Who knows, men Tyler McVicker har en stream oppe nå i tlifelle noe skulle skje. Her er kilden som utløste det hele:
Gunfreak Skrevet 12. november Skrevet 12. november 10 minutes ago, Enceladus said: Headsettet er lekket Visuelt ser det ganske intetsigende ut.
Enceladus Skrevet 12. november Skrevet 12. november Okei. Jeg poster likegodt disse her også. Det hører jo alt sammen på sett og vis.
Trene Arnholdt Skrevet 12. november Skrevet 12. november Det hadde vært gøy om noe av dette ble solgt i Norge...
Enceladus Skrevet 12. november Skrevet 12. november 38 minutes ago, Trene Arnholdt said: Det hadde vært gøy om noe av dette ble solgt i Norge... Mase på elkjøp og komplett etc. I know I will.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå