Gå til innhold

Virtual Reality - Diskusjonstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gunfreak skrev (38 minutter siden):

https://www.nexusmods.com/readyornot/mods/3612?tab=files

Jeg ville brukt 2.25 versjonen, da han "slo av" VR arm på 2.26 av en eller annen grunn

Tusen takk!

Jeg fikk til Harry Potter spillet (som ikke var Harry Potter) konvertert til VR en gang. Men husker ikke helt framgangsmåten. Men nå har jeg i hvert fall et sted å laste ned fra. Kommer til å bruke Quest 3 da jeg fortsatt er på hytta. Med Virtual Desktop selvsagt. Og høystsannynlig min Xbox kontroller og rompa godt plassert i gaming stolen - hvis det går.

Skrevet

Ready or Not har lagt til easy, normal og hard modes. Normal skal være ca samme som det var før. 

Hard er selvpinings mode. 

Prøver en 90s run, fått på meg 90s kit, og bare MP5 og andre 90s stuff. På hard. Og det er hard. Kommer ikke forbi andre brett en gang. 

Fucking intense er det

Skrevet (endret)

Vurderer Kingdom Come Deliverance 2 nå. Beste tilbudet på spillet til nå; 30% av på Steam. Ikke all verdens tilbud, men jeg har lyst på noe bra grafikk med natur og dyreliv. Hvordan er dyrelivet i spillet?

Litt usikker på hvor gøy det er med det snodige kampsystemet...

Er vel ingen her som har prøvd Luke Ross sin VR mod av spillet her?

Endret av Enceladus
Skrevet
Enceladus skrev (5 timer siden):

Vurderer Kingdom Come Deliverance 2 nå. Beste tilbudet på spillet til nå; 30% av på Steam. Ikke all verdens tilbud, men jeg har lyst på noe bra grafikk med natur og dyreliv. Hvordan er dyrelivet i spillet?

Litt usikker på hvor gøy det er med det snodige kampsystemet...

Er vel ingen her som har prøvd Luke Ross sin VR mod av spillet her?

Jeg har ikke testet med noe VR mod eller noe sånt. Kun i 2D. Men det er et helt, helt utrolig fantastisk spill med dyp og god historie. Kampsystemet i denne 2'eren er litt lettere enn i eneren - og jeg syntes det ikke var noe problem. Jeg spilte dog med Xbox controller og ikke mus og tastatur.

Det er en helt fantatisk fin verden, med flott natur, skoger, enger, åkere, innsjøer, elver, bekker... gårder, små landsbyer og en stor by. Selv i 2D ble jeg ofte bare gående rundt og nyte. Været endrer seg underveis, og det er natt/dag sykluser. 

Det er en en del dyreliv ja. Men pass på å ikke bli tatt for tyvjakt ;)  

• Liker 1
Skrevet (endret)
56 minutes ago, Dr.Peedee said:

Jeg har ikke testet med noe VR mod eller noe sånt. Kun i 2D. Men det er et helt, helt utrolig fantastisk spill med dyp og god historie. Kampsystemet i denne 2'eren er litt lettere enn i eneren - og jeg syntes det ikke var noe problem. Jeg spilte dog med Xbox controller og ikke mus og tastatur.

Det er en helt fantatisk fin verden, med flott natur, skoger, enger, åkere, innsjøer, elver, bekker... gårder, små landsbyer og en stor by. Selv i 2D ble jeg ofte bare gående rundt og nyte. Været endrer seg underveis, og det er natt/dag sykluser. 

Det er en en del dyreliv ja. Men pass på å ikke bli tatt for tyvjakt ;)  

Høres bra ut! Kjøpte spillet, tester litt i kveld. Er spent på hvordan VR opplvelsen blir!

Håper ytelsen også blir god slik at jeg kan pumpe opp grafikkinstillingene slik jeg har gjort med Luke Ross Cyberpunk VR mod.

Endret av Enceladus
Skrevet

Vet ikke hvordan det er med dere andre men jeg sliter med å dra frem vr riggen (eller spill i det hele tatt) med 30 grader ute. 2 mnd uten vr i dag.

Skrevet
3 hours ago, ps5 said:

Vet ikke hvordan det er med dere andre men jeg sliter med å dra frem vr riggen (eller spill i det hele tatt) med 30 grader ute. 2 mnd uten vr i dag.

PC rommet mitt vender vekk fra morgen sola. Så rommet er okish frem til rundt 3. Varmt nok til at jeg svetter som bare det når jeg spiller ready or not i en time. Men går ok. Fra ettermiddagen, treffer sola vinduet på rommet. Og det blir uholdbart der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...