Gå til innhold

Beste papir-spillmagasin?


Anbefalte innlegg

I det siste har jeg brukt mye tellerskritt til å laste ned demoer og andre "viktige" filer, og naturligvis blir moder'n og fader'n smått forbannet over nettbruken. Derfor har jeg tenkt å abbonere på et papirmagasin, og derfor spør jeg her: Hvilket blad synes du er best?

 

Jeg ser hovedsaklig etter en skikkelig DVD, fullstappet med demoer og videoer. Selve bladet bør ha gode artikler, av den typen som ikke finnes overalt på internett. Prisen spiller også en rolle, og bør ikke overstige ca. 70-80 kr pr. blad med abbonement.

 

Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PC Gaming World har også med DVD hver måned..

 

EDIT: 70kr for et blad ;)

Det har jeg prøvd før. DVD-en likte jeg, prisen likeså (49,90,- pr. blad med helårs abbonement). Journalistikken var det verre med. Jeg velger ikke PCGW med mindre jeg ikke finner noe bedre til akseptabel pris.

 

Print ut Gamer.no en gang i uken, og du er dekket  :-)

Joda, det ville gi meg mye bra spillstoff. For nedlastingens del ble det imidlertid mye det samme. ;)

 

Forøvrig et lite tips; hvis foreldrene dine er sure på telefonregninga, vil det garantert lønne seg med bredbånd.

Vet det, men jeg som bygding er en ganske uvesentlig del av den norske befolkning (ifølge leverandørene). Ikke tilgjengelig på mitt hjemsted. :grine:

 

PC Gamer frister, men koster ikke det rundt 150,- kr bladet?

Endret av tåa
Lenke til kommentar
Forøvrig et lite tips; hvis foreldrene dine er sure på telefonregninga, vil det garantert lønne seg med bredbånd.

Vet det, men jeg som bygding er en ganske uvesentlig del av den norske befolkning (ifølge leverandørene). Ikke tilgjengelig på mitt hjemsted. :grine:

 

Ikke her heller :grine:

Lenke til kommentar
Forøvrig et lite tips; hvis foreldrene dine er sure på telefonregninga, vil det garantert lønne seg med bredbånd.

Vet det, men jeg som bygding er en ganske uvesentlig del av den norske befolkning (ifølge leverandørene). Ikke tilgjengelig på mitt hjemsted. :grine:

 

Ikke her heller :grine:

Hvis staten ønsker at flere skal flytte ut til bygda er løsningen enkel.... Tilby gratis bredbånd :woot:

Lenke til kommentar

Pc Gaming World er bra......

 

Mye stoff til en billig penge, men demoene er av og til litt "ødelagte"

 

Forrige nummer stod det MOHAA:Breakthrough, som jeg gledet meg stort til, men gleden ble kortvarig da jeg fant ut at det var et drittspill som fulgte med bladet i steden for. Det var i DX-ballsjangeren bare 10 ganger dårligere.

 

Noen andre som hadde samme "problem"?

Lenke til kommentar

De to *klart* beste papirbladene er The Edge og GamesTM, som begge er høyglanset og har innhold deretter. Stort sett svært god publikasjonsdesign, og fremragende artikler og anmeldelser på begge to. GamesTM er litt mer mainstream og appellerer litt mer til yngre lesere, mens The Edge er et tyngre, mer sofistikert bransjeblad som retter seg mest mot 18-25 gruppen.

 

Ingen av bladene selges med DVD, eller for den saks skyld CD-ROMer, og koster nesten like mye som blader som selges med det likevel ... Sinnsykt god journalistikk, dog, så dersom det er det du er ute etter, foreslår jeg at du ser på disse to.

 

Ellers er egentlig resten av bladene veldig like; de blir som Se & Hør (Incite, GameReactor ... forferdelige magasiner!) Dagbladet og VG i forhold til GamersTM som Newsweek og The Edge som Le Monde :)

 

Kontroll har faktisk en god del for seg, men publikasjonsdesignet irriterer meg grenseløst (ser ut som et blad rettet mot fjorten år gamle jenter ...). De er dog det beste norske spillmagasinet jeg har sett, og milevidt over GameReactor (Som gav Turok: Evolution 8/10 :p)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...