Gå til innhold

400 millioner mennesker i verden trenger en slik. Nå kommer en norsk revolusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant at de påstår å både holde dette hemmelig, og at de har søkt patent. Søker ne patent er det ikke hemmelig. Hele poenget med patent er kunne spre metoder.

Det er vel metoden dem har søkt patent på, mens det tekniske er hemmelig.

 

Uansett.

Supert produkt, og bra dem prøver holde produksjonen innenlands

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Høres helt fantastisk ut. Har diabetes type 1 selv og holder på med nåler og målinger hele tiden. Det høres jo nesten for godt ut til å være sant. Her har man virkelig skutt gullfuglen hvis dette leverer.

 

Skulle gjerne ha vært med som prøve kanin på dette prosjektet:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Høres helt fantastisk ut. Har diabetes type 1 selv og holder på med nåler og målinger hele tiden. Det høres jo nesten for godt ut til å være sant. Her har man virkelig skutt gullfuglen hvis dette leverer.

 

Skulle gjerne ha vært med som prøve kanin på dette prosjektet:)

 

Har også type 1 diabetes. Er helt enig! Håper mer en noe annet at dette fungerer!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har en datter på 4 år som har hatt diabetes type 1 siden hun var 1 år og 3 måneder og vi har i snitt målt blodsukkeret hennes 10-12 ganger i døgnet hver eneste dag 365 dager i året. Bare det å kunne drømme om å kunne måle blodsukkeret uten å stikke hull i den stakkars lille jenta er helt uvirkelig.

 

kjøp freestyle libre. sensor på armen og avlesing til apparat. sensoren varer i 14 dager om gangen.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Bruker-245639

1)

 

Vennligst ikke selg rettighetene/selskapet ut av landet!

 

2)

 

Med tilgang på billig strøm, og det faktum at robotisert produksjon begynner å ta av, hvorfor i alle dager skal dette være for stort for Norge?

Lenke til kommentar

Spennende lesning.

Skulle likt å ite hvilken MARD-verdi de oppnår?

Hvor stor er nøyaktigheten i forhold til BG?

Hvilken forsinkelse har den i forhold til BG?

Jeg var med som forsøksperson via st.olavs. Slik som klokka var under siste test, så var den særdeles unøyaktig, man kunne verken stole på sensoren eller på blodsukkertrenden, dessverre

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Spennende lesning.

Skulle likt å ite hvilken MARD-verdi de oppnår?

Hvor stor er nøyaktigheten i forhold til BG?

Hvilken forsinkelse har den i forhold til BG?

Jeg var med som forsøksperson via st.olavs. Slik som klokka var under siste test, så var den særdeles unøyaktig, man kunne verken stole på sensoren eller på blodsukkertrenden, dessverre

 

Kan du si noe om hvor grovt feil den var? Jeg tenker at det er en ting å bruke den for livsviktig medisin, noe annet for å bruke den som en rettesnor for treningsentusiaster.

Lenke til kommentar

 

 

Spennende lesning.

Skulle likt å ite hvilken MARD-verdi de oppnår?

Hvor stor er nøyaktigheten i forhold til BG?

Hvilken forsinkelse har den i forhold til BG?

Jeg var med som forsøksperson via st.olavs. Slik som klokka var under siste test, så var den særdeles unøyaktig, man kunne verken stole på sensoren eller på blodsukkertrenden, dessverre

 

Kan du si noe om hvor grovt feil den var? Jeg tenker at det er en ting å bruke den for livsviktig medisin, noe annet for å bruke den som en rettesnor for treningsentusiaster.

 

Kan ikke brukes som rettesnor, iallefall den versjonen jeg var med på å teste.

 

Selv så bruker jeg en kombinasjon av freestyle libre +sony smartwatch3+mobiltelefon (for kontinuerlig opplasting av data til skyen, automatisk) og mobil+pebble-klokke for visning av blodsukkerverdier.

Litt mer omstendig å sette opp, men funker forsåvidt greit:

 

IMG_20160816_174825.jpg

 

IMG_20160819_155408.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...