Gå til innhold

Bilspill på pc eller konsoll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring er at spill på PC er mye mer realistiske. Ikke bare arcade liksom... Dessuten; 21" i 1600x1200 med et MOMO ratt i hud mellom fingrene... Sweet!

 

Personlig favoritt er CMR3. Eneste jeg ikke kan fordra ved det spillet er at det ikke har multiplayer mode. Vanvittig!! :gretten:

Lenke til kommentar

Slenger meg på her, Når jeg har dratt fram prosjektoren min, satt meg ned med MOMO Racing Force eller hva nå enn det rattet heter og fyrer igang Bilspillene på data'n så blir jeg som regel imponert! Mye mer realisme! (Eneste grunnen til dette er rattet i veldig mange spill!)

 

selv om jeg liker kontrollen til Xbox veeeeeldig godt når jeg skal kjøre bil! På Xbox er det også kommet en del feite bil spill! PS2 er ikke like imonerende, den kontrollen begrenser seg til SSX og Tekken type spill, ikke bil kjøring!

Lenke til kommentar
Min erfaring er at spill på PC er mye mer realistiske. Ikke bare arcade liksom... Dessuten; 21" i 1600x1200 med et MOMO ratt i hud mellom fingrene... Sweet!

 

Personlig favoritt er CMR3. Eneste jeg ikke kan fordra ved det spillet er at det ikke har multiplayer mode. Vanvittig!! :gretten:

Helt enig på alt, inkludert det du sa om multiplayer... Dette er j***la kjipt. Det er kjeekt å spille fire på prosjektor allikevel da... ;)

Lenke til kommentar

Jeg bruker GT sitt ratt som kom med til Gran Turismo 3.

Det er et forcefeedback ratt.

 

Jeg synes virkelig det er realistisk i bruk med f.eks Gran Turismo.

 

Har aldri prøvd dette MOMO rattet jeg ser blir nevnt her, men det høres ut til å være en opplevelse å få teste.

 

Generellt kan vil vel si at pc-er er i stand til å produsere bedre resultat enn en konsoll, men da bør en også komme seg litt vekk fra "kontorhjørnet".

 

Grunnen til at jeg spiller bilspill på PS2 er at da sitter jeg i stressless og med 37" foran meg.

På pc blir det kontorhjørnet for min del, med hjul på stolen som gjør at etterhvert som jeg gasser og bremser havner jeg lenger og lenger i fra pulten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...