Gå til innhold

Xbox elite controller


Loke2024

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kjøpte min for et par uker siden. Den koster en del, men jeg synes den absolutt er verdt penga. Litt uvant i begynnelsen, men nå begynner muskelhukommelsen å sitte så er fryd å spille med. Spiller mye COD, og det er der jeg har testet den, spesielt hopping uten å slippe analogstikka er konge. Også deilig å kunne konfigurere grippen akkurat som man vil, f,eks disable/flytte høyre analog klikk da jeg har en lei tendens til å panikkslå når det blir hektisk.

 

Byggekvalitet føles kjempebra og den er ganske tung i forhold til standard grip. Appen til å konfigurere den er enkel å bruke. Tommel opp fra meg.

 

Edit: Paddles som følger meg likte jeg ikke, de var alt for lange (selv de korte) så jeg kom borti med andre fingre hele tiden, dette løste jeg enkelt med å modde de (korte de ned).

Endret av bas
Lenke til kommentar

 

Edit: Paddles som følger meg likte jeg ikke, de var alt for lange (selv de korte) så jeg kom borti med andre fingre hele tiden, dette løste jeg enkelt med å modde de (korte de ned).

Smart, det må jeg vurdere også.

Ellers så jeg en mod på nettet hvor en fyr klistret små møbelputer under paddles. Da fikk de akkurat litt mer trykkemotstand før knappen ble aktivtert, slik at en lettere kunne skikke mellom å komme borti, og faktisk ønske knappens funksjon.

 

https://www.youtube.com/watch?v=CD2movSXc-A

Endret av Tor Rasmussen
Lenke til kommentar

Hvordan er elitekontrolleren i bilspill kontra den originale kontrolleren? Jeg håper jeg lettere kan nynsere kontrollen av bildene

Den funket fett, vibrasjonen er kraftigere men og mye mer presis etter min bedømming.

 

Jeg bruker både til Dirt Rally på pc og forza spillene på xbox.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg spesielt til å få giringen bak på kontrolleren. Forza er rattspill men detcer mye som ikke støtter ratt som nye need for speed.

 

På rallyspill liker jeg kontroller bedre enn rattet siden man må ratte så veldig.

 

Elite konsollen kommer på tirsdag eller onsdag. Kjedelig plassering på denne påskeferien. ;)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min kom med Elite konsollen jeg kjøpte i januar. Men D-paden hadde en feil. Den krever mye mere trykk på høyre siden.

Gikk på Elkjøp og de skal bytte den, men siden de ikke har noe på lager her hvor jeg bor har jeg sittet uten å bruke kontrolleren i 3 mnd  :nei:, veldig kjedelig sak.

 

De sa at de skal sende meg en SMS når den kommer. Heldigvis kjøpte jeg også en vanlig kontroller som er det jeg har brukt disse mnd.

Lenke til kommentar

Ett spørsmål ang. denne kontrolleren:

Den vanlige Xbone-kontrolleren lager jo klikkelyder når man bruker stikkene, Altså hver gang man tar stikkene helt ut i kanten, kommer de borti enden på plastikken, og lager klikkelyder. Noe som er irriterende å høre på, spesielt hvis man ikke spiller selv, men sitter i nærheten. Var det godt nok forklart? :)

Er dette likedan på elite-kontrolleren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...