Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan lave gutter få kjæreste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tom Cruise har flere ganger blitt utnevnt som det meste sexy skuespillern flere ganger, han er bare 1.70 høy.

 

Anonymous poster hash: ca08b...766

 

Han har også en tilnærmet ubegrenset sum med penger og sosial status.

 

Men hadde han ikke vært kjendis og rik, så hadde han fortsatt fått de damene han ville ha fordi han er den personen han er. Han er blid, utadvendt, vennlig og lidenskapelig. Han elsker det han driver med, samme hva det er. Det er i seg selv tiltrekkende. Sånn sett er han en rollemodell for alle som vil virke mer karismatiske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

173 cm er ikke så lavt med tanke på at egenrapportert høyde for sesjonspliktige norske menn er omtrent 180 cm (altså kan vi forvente at virkelig gjennomsnittshøyde er litt lavere). http://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-109.html

 

Men selv er jeg 22 år, 176 cm høy og har ikke kjæreste. Så sjansene dine er nok små, dessverre.

Jenta vil jo ha en som kan forsvare henne. Men en lav person vil ikke kunne gjore det på samme maate?

 

Selvfølgelig får du kjæreste. 173 er da ikke så lavt. Og det finnes maaaasse jenter som er like høy som dette eller lavere. 

Selv er jeg 179 og jente, så jeg søker noen høyere enn meg. Men det finnes høye jenter som ikke bryr seg om at gutten er lavere.

 

Du kommer alltid til å være 173, så ikke noe å gjøre med det. Aksepter det. Hvis du kan det, vil du få bedre selvfølelse og medførende selvtillit og DET er en egenskap jenter liker godt. Så chill out, kjæresten din er rett rundt hjørnet. Eller det neste. 

 

 

1.70 høy og 21 år, med samboer. Tidligere har jeg Ikke hatt noe problemer med å få kjæreste( r ) selv om jeg ikke er verdens høyeste. Śom flere påpeker ovenfor finnes det flere jenter som er lavere en oss. I tillegg er det en myte (fra min erfaring) at høye jenter ikke er interessert i lave gutter.

 

Edit: Parantes med R uten mellomrom ble til trademark ®

 

 

Lave gutter kan enkelt få seg kjæreste, det handler om hva slags type person du er. Ja, mange jenter liker at gutter er store men det å være lav er ingen show stopper for de aller fleste. Har mange kompiser som er lave som har gode resultater på damefronten. 

 

 

 

 

Tom Cruise har flere ganger blitt utnevnt som det meste sexy skuespillern flere ganger, han er bare 1.70 høy.

 

Anonymous poster hash: ca08b...766

 

Han har også en tilnærmet ubegrenset sum med penger og sosial status.

 

Men hadde han ikke vært kjendis og rik, så hadde han fortsatt fått de damene han ville ha fordi han er den personen han er. Han er blid, utadvendt, vennlig og lidenskapelig. Han elsker det han driver med, samme hva det er. Det er i seg selv tiltrekkende. Sånn sett er han en rollemodell for alle som vil virke mer karismatiske.

 

 

 

Anonymous poster hash: d9ee6...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar

173 så er du fortsatt høyere enn de fleste damer. Ja, lave gutter kan få kjæreste. Så klart...

 

Men du må spille på andre ting enn høyden. Så klart... Så ikke bare stå og heng ved dansegulvet og glan på jentene. Delta. Det skal jævli lite til for å få seg dame, men DU må ta initiativet. Ikke vent på at hun kommer til deg.

 

Det skal nokså mye til for å få akkurat den du ønsker. Det du beskriver er å dra ned på butikken og kjøpe første og beste vare, ikke den varen du behøver. Det hjelper ikke å komme hjem med en boks fiskeboller når du egentlig skulle ha epler til eplekake.

Lenke til kommentar

 

Jenta vil jo ha en som kan forsvare henne. Men en lav person vil ikke kunne gjore det på samme mate?

 

TS

 

Anonymous poster hash: d9ee6...6b9

 

Det der handler om urinstinkter, på samme måte som at menn tiltrekkes damer med symmetriske "features" som en faktor som vekker assosiasjoner til sunnhet og levedyktighet, og viderebragte gode gener. Urinstinktene går i den retningen. Vi er heldigvis styrt av instinkter i langt mindre grad i dag enn på den tiden vi bodde i huler. Det gjelder damer også, og forsvarssituasjonen ved at en person er kortvokst har mindre betydning enn det en gang hadde. Størrelse (og muskler) er kjekt å ha når man er fysisk truet, men i dag er det minst like viktig å ha en god hjerne. Ønsker man egentlig å tiltrekke seg damer som kun går etter utseende?

Lenke til kommentar

Er 1.69 og den forrige dama vi var 176. Hun gikk vanligvis for gutter som var høyere enn henne selv, så dette var et unntak i mengden. Hva jenter på papiret ser etter og hva de faller for kan være så forskjellig. 

Uansett, så må du ha sellvtillit og være sikker på deg selv for å kunne få damer og om du er usikker på høyden din, så tror jeg du vil få det vanskelig. 

Det jeg ikke har i høyden tar jeg igjen i sjarm og div andre ting. penisen min er ikke større en gjennomsnittet heller, så er jo imot naturens gang at jeg har draget  :cool: 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

173 så er du fortsatt høyere enn de fleste damer. Ja, lave gutter kan få kjæreste. Så klart...

 

Men du må spille på andre ting enn høyden. Så klart... Så ikke bare stå og heng ved dansegulvet og glan på jentene. Delta. Det skal jævli lite til for å få seg dame, men DU må ta initiativet. Ikke vent på at hun kommer til deg.

 

Det skal nokså mye til for å få akkurat den du ønsker. Det du beskriver er å dra ned på butikken og kjøpe første og beste vare, ikke den varen du behøver. Det hjelper ikke å komme hjem med en boks fiskeboller når du egentlig skulle ha epler til eplekake.

 

Problemet blir heller ikke illustrert som å få én spesiell dame. Og forøvrig, dersom dette er problemet, så er innfallsvinkelen feil. Å være opphengt i én spesifikk dame er bare å begrense seg selv. Det er meningsløst. Ville du uansett hatt ei dame som ikke ville hatt deg? Sannsynligvis ikke [på lang sikt]. Så det problemet løser jo seg selv.

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Det trenger ikke å være ei spesifikk dame men hun bør ha noen av nøkkelegenskapene man ønsker i et forhold. Folk i tenårene er nokså overfladiske, vurderer damer på utseendet som om ikke andre kvaliteter er vel så viktige, spesielt med tanke på et langt samliv.

 

Folk med forhold bak seg sprinter ikke i like stor grad inn i et nytt forhold med mindre det dukker opp en partner som passer godt med en selv. Det er ubehagelig å være i et dårlig forhold og det er ubehagelig med fiskeboller i eplekaka.

 

Hvis du skal kjøpe bukse så trenger du ei som passer, ei alt for vid eller alt for trang bukse duger ikke.

Hvis man skal ha en kjæreste ønsker man en som passer, ellers blir det ubehagelig å være i det forholdet med mindre man møtes kun for sex.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

 

Hei,

 

173cm. Gutt. 19. Alltid lurt på hva sannsynligheten for en lav gutt er å få kjæreste. Det er ikke ofte jeg ser til dette, om jeg i det heletatt har sett det.

Hvor lav er du? Har du kjæreste?

 

Anonymous poster hash: d9ee6...6b9

 

 

Det er vel riktig at damer foretrekker menn som er høyere enn seg, men siden de fleste damer er under 173 så går det nok fint for din del.

Lenke til kommentar

Godt at man kan bruke belte til vide bukser.
 

 

173 cm er ikke så lavt med tanke på at egenrapportert høyde for sesjonspliktige norske menn er omtrent 180 cm (altså kan vi forvente at virkelig gjennomsnittshøyde er litt lavere). http://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-109.html
 
Men selv er jeg 22 år, 176 cm høy og har ikke kjæreste. Så sjansene dine er nok små, dessverre.

Jenta vil jo ha en som kan forsvare henne. Men en lav person vil ikke kunne gjore det på samme maate?

 

 

Hva jenter vil ha er vanskelig å si. Det tror jeg ikke alltid de vet selv en gang.

 

Jeg må innrømme at jeg sjelden har gjort noe selv for å møte potensielle kjærester, så det har nok en hel del å si for hvorfor jeg ikke har kjæreste. Den eneste jeg kan komme på som har vist noe interesse det siste året er ei 16 år gammel jente (som jeg kjenner gjennom en fritidsaktivitet der deltakerne har et aldersspenn på noen år, ikke fordi jeg oppsøker 16-åringer). Men det er selvfølgelig uaktuelt å få en 16 år gammel kjæreste da jeg snart er 23 selv.

 

Hvis jenter vil ha menn som kan beskytte dem bør du kanskje trene. I din alder vil du nok ikke bli høyere, men du kan bli bredere. Men som sagt opplever jeg ingen overveldende interesse fra damene selv og jeg holder meg i god form og benker 110 kg. Ellers kan vel hjerne ha noe å si, som nevnes lenger opp. Men jeg vet ikke det er så viktig før man er i den alderen der folk har valgt ulike utdannings- og yrkesveier som kan signalisere noe om ens kognitive evner.

Lenke til kommentar

AnonymDiskusjon, den 07 Feb 2016 - 23:26, sa:

 

 

Hei,

 

173cm. Gutt. 19. Alltid lurt på hva sannsynligheten for en lav gutt er å få kjæreste. Det er ikke ofte jeg ser til dette, om jeg i det heletatt har sett det.

Hvor lav er du? Har du kjæreste?

 

Anonymous poster hash: d9ee6...6b9

 

Er selv 173 og forlovet så jeg går ut ifra det ja :ph34r: Endret av Enquad
Lenke til kommentar

 

Hei,

 

173cm. Gutt. 19. Alltid lurt på hva sannsynligheten for en lav gutt er å få kjæreste. Det er ikke ofte jeg ser til dette, om jeg i det heletatt har sett det.

Hvor lav er du? Har du kjæreste?

 

Anonymous poster hash: d9ee6...6b9

 

Lave gutter kan også få kjæreste. Ingen problem. Det fins mange lave jenter også. Men 173 er ikke noe å føle seg utenfor på. Det som det handler mest om er hvilke type person du er, om du er trivelig å være rundt, interessene dine osv. 

Lenke til kommentar

Nei, lave gutter kan ikke få seg kjæreste, det har de ikke kunnet på tusenvis av år. Dette har igjen ført til at alle som blir født er over 190 cm, da genetiske markører for lavere høyde har blitt sjaltet ut over mange genrasjoner.

 

Selvfølgelig kan lave gutter få seg kjæreste, og erfaringsmessig er det somregel personlighet det kommer an på. (Utseende også, javisst, men da er det bedre å ha en sixpack enn å være høy).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, lave gutter kan ikke få seg kjæreste, det har de ikke kunnet på tusenvis av år. Dette har igjen ført til at alle som blir født er over 190 cm, da genetiske markører for lavere høyde har blitt sjaltet ut over mange genrasjoner.

 

Selvfølgelig kan lave gutter få seg kjæreste, og erfaringsmessig er det somregel personlighet det kommer an på. (Utseende også, javisst, men da er det bedre å ha en sixpack enn å være høy).

Flaks at jeg har sixpack da. mulig det var det som gjorde forskjellen  :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg er en ung kvinne som har vært sammen med både høye menn og lave menn. Når det gjelder førsteinntrykk, foretrekker jeg skikkelig høye menn - men jeg har blitt hodestups forelsket i menn som har vært på min høyde, og en som faktisk var lavere enn meg. Jeg er 1.72 høy. Høyde er ingen deal breaker. Liker man en person, er det ikke bare én ting man liker med den personen - det er en sammensetning av en rekke kvaliteter som utgjør det mennesket man er betatt av. Det er helheten man faller for, rett og slett. Da gjør det ingenting om han er lav eller at penisen ikke er verdens største, når man liker personen. For eksempel elsker jeg skjegg. Men det er ikke skjegget som avgjør om jeg liker en person. Det finnes mange frastøtende personer med skjegg, selv om skjegget i seg selv er sexy. Det samme gjelder høyde - det er ikke en faktor som utelukker alt annet.

 

De mennene som har vært lave som jeg har blitt betatt av har vært, etter min mening, kjekke og hatt en såpass kul personlighet at jeg faktisk ikke har tenkt over at de var lave. Og så finnes det andre personer som lager en stor sak av høyden sin og gjør det til et stort problem. Men greia her handler litt om selvtillit. Det er vel stikkordet. Så legg i fra deg disse tankene og tenk at du er god nok! Du er bare 19 år, og det er ikke unormalt å ikke ha hatt sin første ordentlige kjæreste enda i den alderen.



Anonymous poster hash: 0d585...ebe
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...