Gå til innhold

Altibox TV


Anbefalte innlegg

Nå som Canal Digital har kort oppsigelsestid og Altibox opererer uten etableringsgebyr og tre måneder gratis TV så vurderer jeg sterkt å bytte. Men sliter med å finne tilstrekkelig informasjon hos Altibox. Håper noen som alt har TV fra Altibox kan svare.

 

1. Ser det følger en dekoder med i basispakka (den som nå er uten etableringsgebyr). En ekstra koster 59,- pr. måned. I tillegg kommer 79,- i PVR tjeneste. Er det pr. dekoder?

 

399 (basis tv) + 59 (esktra dekoder) + 79 (PVR) = 537 

eller

399 (basis tv) + 59 (esktra dekoder) + 2 * 79 (PVR) = 616

 

Betaler i dag 484 pr måned for CD. Så Altibox er en god del dyrere.

 

 

2. Står ingenting på sidene til Altibox hvilken dekoder de tilbyr og hvor mye lagringsplass det er på den. Noen som vet? Trodde egentlig av Altibox tok opp "online" og avspilling var en stream, men det er kanskje feil.

 

3. CD sin dekoder har flere tunere så jeg kan ta opp tre programmer samtidig. Hvordan er dette hos Altibox?

 

(Har internet fra Altibox alt og ser det kan lønne seg å kjøpe en pakke med tv, internet og telefon (noe jeg ikke trenger).

Endret av paaland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min dekoder har en harddisk på 500 gigabyte.

Den er helt ny. fikk den etter at den forrige (annen modell) daua.

Den heter Arris VIP 1853

https://www.altibox.no/c/document_library/get_file?uuid=0c7ebdd3-b5d2-49a8-91fe-7bf68adbb565&groupId=10327

 

Om jeg husker riktig, kan du se på et program, samtidig som du gjør opptak fra to andre kanaler samtidig. Mulig jeg tar feil nå.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...