Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Hvordan får du 8% heal og 100% armor?

 

Har bare fått med meg 2% heal buggen på masken, samt en bug med 18% mer damage, men som kun virker i boo.

 

Mer bekymret over at de har rotet det til slik at dailey og challenge er borte. En fin måte for nye lvl 30 å skaffe seg gear og pxc.

Took en screenshort før posten ble slettet på reddit, her er nye exploiten som gir evig signature skills...

http://imgur.com/IqpU5vI

 

Møtt på mange folk som bruker dette 4 kinesisk manhunt squad, 8 tyskere listen blir lengre og lengre.  :nei:

 

Utrolig kjipt med denne exploiten vil folk rense Incursion på challenge mode med en gang serverne kommer opp 12 april...

 

Eneste måten jeg ser dem løse dette på er å disable signature skills helt fram til de får fikset dette, slik de gjorde med midas talent i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tippe det er endel ting som hotfixes sammen med patchen som ikke står i notes.

Dette kan jo fort være en av de.

Ubisoft er nok klar over de fleste exploits, og når de først kjører en stor patch nå vil det passe bra å fikse "omfattende" koding.

Lenke til kommentar

Synes egentlig det er tragisk at man ikke kan få "invisible mode" i DZ slik som i feks. GTA. Da ville man hvertfall vært endel mindre utsatt for hackere og annet dritt. Begynner å bli litt lei av å bli oneshottet av rogues som plutselig dukker opp.

Problemet med det er at man spiller passive mode helt til du er ferdig gearet, mister hele hensikten... Da må det være en helt spesiell vri på det eventuelt en slik løsning er å velge "easy" Darkzone hvor du slår av alt av pvp for alltid på din account det er jo en del folk som vil spille pve only. 

Grunnen til at det må være for alltid er av den grunn at man kan bytte over gear i stash osv, med mindre de ordner et nytt system hvor pve gear som er samlet i pve passive mode ikke fungerer dersom man vil tilbake til pvp darkzone igjen. 

Lenke til kommentar

 

Synes egentlig det er tragisk at man ikke kan få "invisible mode" i DZ slik som i feks. GTA. Da ville man hvertfall vært endel mindre utsatt for hackere og annet dritt. Begynner å bli litt lei av å bli oneshottet av rogues som plutselig dukker opp.

Problemet med det er at man spiller passive mode helt til du er ferdig gearet, mister hele hensikten... Da må det være en helt spesiell vri på det eventuelt en slik løsning er å velge "easy" Darkzone hvor du slår av alt av pvp for alltid på din account det er jo en del folk som vil spille pve only. 

Grunnen til at det må være for alltid er av den grunn at man kan bytte over gear i stash osv, med mindre de ordner et nytt system hvor pve gear som er samlet i pve passive mode ikke fungerer dersom man vil tilbake til pvp darkzone igjen. 

 

 

Jeg skjønner ikke helt logikken her? Om du møter noen i DZ med høyt level gear nå, så er det nesten garantert noen som spilte fra begynnelsen, eller hackere/cheaters. Hadde det ikke vært bedre å slippe til folk som kommer fra PVE enn å spille mot bare juksere og de som begynner å bli lei?

 

Og uansett; du kan jo ikke vite hvordan motspillere har fått gearet sitt. Hva har det å si for deg om de fikk sine level og gear i PVE? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Synes egentlig det er tragisk at man ikke kan få "invisible mode" i DZ slik som i feks. GTA. Da ville man hvertfall vært endel mindre utsatt for hackere og annet dritt. Begynner å bli litt lei av å bli oneshottet av rogues som plutselig dukker opp.

Problemet med det er at man spiller passive mode helt til du er ferdig gearet, mister hele hensikten... Da må det være en helt spesiell vri på det eventuelt en slik løsning er å velge "easy" Darkzone hvor du slår av alt av pvp for alltid på din account det er jo en del folk som vil spille pve only. 

Grunnen til at det må være for alltid er av den grunn at man kan bytte over gear i stash osv, med mindre de ordner et nytt system hvor pve gear som er samlet i pve passive mode ikke fungerer dersom man vil tilbake til pvp darkzone igjen. 

 

 

Jeg skjønner ikke helt logikken her? Om du møter noen i DZ med høyt level gear nå, så er det nesten garantert noen som spilte fra begynnelsen, eller hackere/cheaters. Hadde det ikke vært bedre å slippe til folk som kommer fra PVE enn å spille mot bare juksere og de som begynner å bli lei?

 

Og uansett; du kan jo ikke vite hvordan motspillere har fått gearet sitt. Hva har det å si for deg om de fikk sine level og gear i PVE? 

 

 

Hva er det å ikke skjønne? Nå skal Darkzone også deles i to, under 160 gearscore, og over 160 gearscore. 

Passive mode ville jo ødelagt hele hensikten med hele darkzone??? ingen å kjempe mot mens man gearer opp.. da hadde folk bare slått på passive levlet akkurat som de vil til level 90, skaffet seg level 32 blueprints uten å risikere å miste en eneste xp på veien, samtidig fått alt av de man ønsker på veien i extractions. 

Sier seg selv at det er ganske urettferdig at folk skal kunne geare max uten noe som helst motstand?

Lenke til kommentar

Den biten skjønner jeg selvsagt til en viss grad. Men har ikke det toget gått? Og som sagt; du kan jo ikke vite hvordan motstanderne har fått gear og levler uansett.

 

Fra hva jeg leser nå, så høres det ut som Division mer eller mindre er ødelagt i multiplayer. Jeg gidder ihvertfall ikke gå mer i DZ før det er fikset. Så er spørsmålet for resten av dere. Hvem vil dere helst møte i DZ? En som meg som kanskje ville levlet opp i PVE, eller de som har jukset seg frem i PvP? Ærlige spillere logger jo av når det blir sånn som nå..

Lenke til kommentar

Den biten skjønner jeg selvsagt til en viss grad. Men har ikke det toget gått? Og som sagt; du kan jo ikke vite hvordan motstanderne har fått gear og levler uansett.

 

Fra hva jeg leser nå, så høres det ut som Division mer eller mindre er ødelagt i multiplayer. Jeg gidder ihvertfall ikke gå mer i DZ før det er fikset. Så er spørsmålet for resten av dere. Hvem vil dere helst møte i DZ? En som meg som kanskje ville levlet opp i PVE, eller de som har jukset seg frem i PvP? Ærlige spillere logger jo av når det blir sånn som nå..

Igjen så sier jeg det ville ødelagt hensikten med darkzone, fordi 99 % av folka hadde spilt passive mode til de har fått alt de trenger av gear og levle 90 dz uten noen problem, har ikke noe med hvor man har fått gear hen. Du påstår at det bare finnes to type spillere en som " deg" eller de som har jukset??  :nei:  

 

Er som sagt også store forskjeller på gear blant folk slik det er nå, slik at folk tror at motstanderen cheater, vil hjelpe med gearscore splitten da nye folk vil bli matchet med med andre som har mindre enn 160 gearscore.

Lenke til kommentar

Den biten skjønner jeg selvsagt til en viss grad. Men har ikke det toget gått? Og som sagt; du kan jo ikke vite hvordan motstanderne har fått gear og levler uansett.

 

Fra hva jeg leser nå, så høres det ut som Division mer eller mindre er ødelagt i multiplayer. Jeg gidder ihvertfall ikke gå mer i DZ før det er fikset. Så er spørsmålet for resten av dere. Hvem vil dere helst møte i DZ? En som meg som kanskje ville levlet opp i PVE, eller de som har jukset seg frem i PvP? Ærlige spillere logger jo av når det blir sånn som nå..

 

Skjønner ikke noe, jeg spiller i DZ hver eneste dag og ikke møtt på en eneste jukser. Tviler ikke at det IKKE finnes men det er nok mer sjeldent siden jeg aldri har sett noen. Og man blir jo også plassert utifra hvor sterk du er i egne instanser. Tror det skulle bli sånn til neste patch. Jeg storkoser meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Jeg tror 99% av alle som er interessert i å spille i darkzone ville levlet der også (ihvertfall første karakteren), om det hadde vært mulig. Personlig synes jeg det er forsvinnende lite forskjell på å farme "BulletKing" 300 ganger, og å levle i PvE.

 

Jeg har forøvrig ikke påstått at det bare er 2 typer spillere. Jeg spør bare hvem av 2 typer spillere vil man heller møte? Nå kan man ikke møte noen som har levlet opp i PvE i DZ uansett. Men om det var mulig, tror du ikke PvE levleren er noe mer artig å spille med/mot, enn jukseren?

 

Og de som jukser nå, ville de gått i PvE i stedet for å ødelegge for alle andre?

 

Hva med i rettferdighetens navn, hva skal vi gjøre med alle som fikk sine levler dritbillig i begynnelsen? Er jo ganske urettferdig for meg om jeg skal måtte grinde i en måned for å komme på samme nivå som det tok 3 dager å gjøre i begynnelsen..

Lenke til kommentar

Hva er det å ikke skjønne? Nå skal Darkzone også deles i to, under 160 gearscore, og over 160 gearscore. 

Passive mode ville jo ødelagt hele hensikten med hele darkzone??? ingen å kjempe mot mens man gearer opp.. da hadde folk bare slått på passive levlet akkurat som de vil til level 90, skaffet seg level 32 blueprints uten å risikere å miste en eneste xp på veien, samtidig fått alt av de man ønsker på veien i extractions. 

Sier seg selv at det er ganske urettferdig at folk skal kunne geare max uten noe som helst motstand?

Poenget med passive er jo å være i passive mode mot andre spillere (og juksere). Man skal selvsagt ikke være passiv ovenfor npc.
Lenke til kommentar

Skjønner ikke noe, jeg spiller i DZ hver eneste dag og ikke møtt på en eneste jukser. Tviler ikke at det IKKE finnes men det er nok mer sjeldent siden jeg aldri har sett noen. Og man blir jo også plassert utifra hvor sterk du er i egne instanser. Tror det skulle bli sånn til neste patch. Jeg storkoser meg ihvertfall.

Juks er en ting, en annen ting er bare de som skal ødelegge for andre. Slik det er nå er det jo faktisk bare positive sider ved ¨ødelegge for andre spillere. Her igjen burde de også lære mer fra GTA: Hver gang man drepte andre spillere burde man få en "bad sport" rank som gjorde at man havnet i instanser med andre "bad sport" spillerne når man gikk inn i DZ. Jeg trodde forresten også man liksom skulle havne sammen med spillere på omtrent samme nivå inntil jeg plutselig støtte på en gjeng med level 70+ spilleren når jeg selv var ca. 25. Ble drept før jeg i det hele tatt skjønte hva som skjedde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skjønner ikke noe, jeg spiller i DZ hver eneste dag og ikke møtt på en eneste jukser. Tviler ikke at det IKKE finnes men det er nok mer sjeldent siden jeg aldri har sett noen. Og man blir jo også plassert utifra hvor sterk du er i egne instanser. Tror det skulle bli sånn til neste patch. Jeg storkoser meg ihvertfall.

Juks er en ting, en annen ting er bare de som skal ødelegge for andre. Slik det er nå er det jo faktisk bare positive sider ved ¨ødelegge for andre spillere. Her igjen burde de også lære mer fra GTA: Hver gang man drepte andre spillere burde man få en "bad sport" rank som gjorde at man havnet i instanser med andre "bad sport" spillerne når man gikk inn i DZ. Jeg trodde forresten også man liksom skulle havne sammen med spillere på omtrent samme nivå inntil jeg plutselig støtte på en gjeng med level 70+ spilleren når jeg selv var ca. 25. Ble drept før jeg i det hele tatt skjønte hva som skjedde.

 

Du havner i instance med andre som har samme level, ikke rank.

Lenke til kommentar

En annen ting som er enda mer på trynet: Mister man faktisk "Rogue status" etter ca. 15 sek?? Fikk plutselig "you have gone Rogue" da en kar ble headshottet ved en feiltakelse. (Tror ikke han døde, men uansett..). Fikk en timer som telte ned og etter veldig kort tid var jeg ikke Rogue lenger? Dette virker jo helt ubegripelig teit!

Lenke til kommentar

Ettersom du ikke drepte fyren så var det bare 15 sekunder. Dreper du en så er det 80-100 sekunder alt etter hvor høy dzlevel man er. Dreper man fler så blir counteren enda høyere. Timeren pauser også når man går i combat mot mobs eller andre spillere som rouge.

Lenke til kommentar

 

Sikkert et tåpelig spørsmål, men hva er de anbefalte numrene for challenging missions? de to hoved våpene min er begge over 90k og har stamina på 52k (kjører tactical scanner med ekstra damage boost, turret med active sensor og tactical link som skills).

https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4a8k6e/guidestips_for_dealing_with_the_4_available/

 

Takker og bukker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...