Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

 

etterhvert som du oppgrader HQ ditt så kan du åpne opp slik at folk vil scoute områder som er "trygge", dvs. de områdene du har rensket helt for oppdrag og finne alt det skjulte som du ikke har plukket opp enda. 

 

Ahh ja i HQ ja, da forstod jeg :)

Nei jeg har vel rundt 50-60% åpnet i alle "3" tenker jeg - det er her disse oppdragene kommer fra da antar jeg, ikke av at jeg åpnet et safehouse, selv om også dette åpner opp nye jobber...

 

Jeg har trodd at "intel" synliggjøres på kartet ved at jeg gjør alle oppdragene innenfor et område.. :hmm:

 

Takker for oppklaringen :)

 

----------

 

Kjeg SoN på xbox om noen vil kjøre litt DZ ikveld

-Lvl17 (lvl 15DZ)

-Spillestil = forsøker å unngå å bli rouge.. :)

 

Låser du opp canine unit under security wing så vil alt du ikke har funnet av collectibles bli vist på kartet i områder du har rensket.  

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Du kan fint spille story missions om igjen, vet ikke hvilken knapp det er på konsollene, men er F og G på pc. Når du har gjør det kan du også velge vanskelighetsgrad.

Lenke til kommentar

I går før jeg logget av drev jeg å byttet litt rundt på gear og våpen for å se hva stats jeg kunne oppnå med ulike kombinasjoner. Gjorde meg ikke ferdig før jeg logget av.

 

I dag når jeg skulle tilbake til mitt vanlige gear så var alt borte når jeg logget på. Division Tech, Tools, gear osv var borte. Kun det karakteren var utstyrt med var tilgjengelig.

 

Gear er ikke så nøye med, kunne jo bare craftet nytt. Men uten resurser til å gjøre det mistet jeg en del motivasjon i spillet nå.

 

Andre som har opplevd eller lest om lignende?

Lenke til kommentar

I går før jeg logget av drev jeg å byttet litt rundt på gear og våpen for å se hva stats jeg kunne oppnå med ulike kombinasjoner. Gjorde meg ikke ferdig før jeg logget av.

 

I dag når jeg skulle tilbake til mitt vanlige gear så var alt borte når jeg logget på. Division Tech, Tools, gear osv var borte. Kun det karakteren var utstyrt med var tilgjengelig.

 

Gear er ikke så nøye med, kunne jo bare craftet nytt. Men uten resurser til å gjøre det mistet jeg en del motivasjon i spillet nå.

 

Andre som har opplevd eller lest om lignende?

Exploitet du Hornet/Finch? Mulig du ble rapportert slik at de fjernet all farmen din, dog jeg har aldri hørt om det du nevner før

Lenke til kommentar

Nei, ikke gjort noe slikt.

 

Har googlet litt rundt dette, og virker som at det er en "backpack" bug som gjør at om en logger av med mer enn 40 items i sekken så kan de forsvinne. Siden jeg tok av alt av mod på våpen osv så hadde jeg nok langt over 40 items.

 

Det forklarer likevel ikke hvorfor jeg har mistet alt av crafting material også.

 

Nå er det uansett ikke mer enn 10 dager til en må crafte alt av gear på nytt for å få høyere lvl, så tenker jeg bare får spare det jeg får av materials i mellomtiden og satse på at nåværende gear er bra nok til å få skaffet meg noe bedre :)

Lenke til kommentar

Nei, ikke gjort noe slikt.

 

Har googlet litt rundt dette, og virker som at det er en "backpack" bug som gjør at om en logger av med mer enn 40 items i sekken så kan de forsvinne. Siden jeg tok av alt av mod på våpen osv så hadde jeg nok langt over 40 items.

 

Det forklarer likevel ikke hvorfor jeg har mistet alt av crafting material også.

 

Nå er det uansett ikke mer enn 10 dager til en må crafte alt av gear på nytt for å få høyere lvl, så tenker jeg bare får spare det jeg får av materials i mellomtiden og satse på at nåværende gear er bra nok til å få skaffet meg noe bedre :)

Når jeg tenker meg om så mistet jeg faktisk et par mods her om dagen som om de gikk opp i luft, var rimlig irriterende da jeg skulle modde diverse våpen og manglet noen av de beste roll'ene

Lenke til kommentar

Nei, ikke gjort noe slikt.

 

Har googlet litt rundt dette, og virker som at det er en "backpack" bug som gjør at om en logger av med mer enn 40 items i sekken så kan de forsvinne. Siden jeg tok av alt av mod på våpen osv så hadde jeg nok langt over 40 items.

 

Det forklarer likevel ikke hvorfor jeg har mistet alt av crafting material også.

 

Nå er det uansett ikke mer enn 10 dager til en må crafte alt av gear på nytt for å få høyere lvl, så tenker jeg bare får spare det jeg får av materials i mellomtiden og satse på at nåværende gear er bra nok til å få skaffet meg noe bedre :)

 

kan sikkert ta et par runder i challenge med deg, så du får litt gear igjen vettu :D

Lenke til kommentar

Takker for tilbudet, men det er ikke nødvendig. 

 

Challenge gir litt crafting material og garanterer ett gull item. Ulempen her er at dette er lvl 30 og ikke power lvl 31. I tillegg så er vi en gjeng som løper igjennom de to enkleste challenge i underkant av 15 minutter.

 

Gear jeg sitter igjen med er jo greit nok. Den største ulempen er at jeg er ikke lengre i nærheten av å låse opp talent på våpen da jeg nå har en svært ubalansert karakter med høy firearms og stamina, mens electronic er i bånn. I tillegg så har det nå helt feil stats, der jeg gjerne skulle hat langt mer fokus på crit hit + dmg enn mange andre stats jeg nå sitter igjen med.

 

Jeg får ta noen runder i dz, se om jeg er heldig å får noen gull item her som faktisk er en oppgradering i forhold til hva jeg alt har. Det gir meg jo uansett mye lilla items jeg kan få material av :)

 

Hva tror dere kravene til gear blir for å kunne kjøre igjennom incursion på laveste nivå? Hva vil gear score 150 si tror dere?

Lenke til kommentar

*snip*

 

Du har - som mange andre - opplevd en bug som skjer i forbindelse med backpack som er "overfylt". I verste tilfelle så kan man oppleve at man ikke klarer å logge inn, i andre tilfeller så mister man gear. Reddit er full av tråder som handler om dette, hvor jeg erindrer at noen har fått tilbake tingene sine - uten at jeg husker hvordan. Søk på reddit, så får du forhåpentligvis svar.

 

Forøvrig så er det ingen som har eller vil miste noe etter å ha farmet BK, Hutch, Flinch eller Hornet. It's all just clever use of game mechanics!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvis noen vil teame up i DZ (Pc) så add meg gjerne: Primatet på steam og uplay.

Er så lei av å bli ganka av rogue bander. Sliter litt med å få bedre gear. er lvl 22

Er du DZ lvl 22 eller verden lvl22? Kan sikkert hjelpe deg på oppdrag rundt i coop verden, men er ikke så interessert i DZ. Bare svar på denne du om du er interessert så skal jeg legge deg til :)

Lenke til kommentar

 

Hvis noen vil teame up i DZ (Pc) så add meg gjerne: Primatet på steam og uplay.

Er så lei av å bli ganka av rogue bander. Sliter litt med å få bedre gear. er lvl 22

Er du DZ lvl 22 eller verden lvl22? Kan sikkert hjelpe deg på oppdrag rundt i coop verden, men er ikke så interessert i DZ. Bare svar på denne du om du er interessert så skal jeg legge deg til

 

Verden lvl 22 :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

 

 

Hvis noen vil teame up i DZ (Pc) så add meg gjerne: Primatet på steam og uplay.

Er så lei av å bli ganka av rogue bander. Sliter litt med å få bedre gear. er lvl 22

Er du DZ lvl 22 eller verden lvl22? Kan sikkert hjelpe deg på oppdrag rundt i coop verden, men er ikke så interessert i DZ. Bare svar på denne du om du er interessert så skal jeg legge deg til

 

Verden lvl 22 :)

 

La deg til istad, kan sikkert hjelpe deg senere i dag med å ta noen story missions slik at du får tilgang på bedre gear.

Lenke til kommentar

Takker for tilbudet, men det er ikke nødvendig.

 

Challenge gir litt crafting material og garanterer ett gull item. Ulempen her er at dette er lvl 30 og ikke power lvl 31. I tillegg så er vi en gjeng som løper igjennom de to enkleste challenge i underkant av 15 minutter.

 

Gear jeg sitter igjen med er jo greit nok. Den største ulempen er at jeg er ikke lengre i nærheten av å låse opp talent på våpen da jeg nå har en svært ubalansert karakter med høy firearms og stamina, mens electronic er i bånn. I tillegg så har det nå helt feil stats, der jeg gjerne skulle hat langt mer fokus på crit hit + dmg enn mange andre stats jeg nå sitter igjen med.

 

Jeg får ta noen runder i dz, se om jeg er heldig å får noen gull item her som faktisk er en oppgradering i forhold til hva jeg alt har. Det gir meg jo uansett mye lilla items jeg kan få material av :)

 

Hva tror dere kravene til gear blir for å kunne kjøre igjennom incursion på laveste nivå? Hva vil gear score 150 si tror dere?

Den er god!!:D

 

Mener dem har sagt at man bør ha ilvl 31 får å kjøre incursion på hard, men er ingen restriksjoner. Og challenge mode måtte man ha et visst ilvl for å matchmake

 

Tror formelen for å regne ut ilvl er så enkelt som 31*6(6 deler med ilvl 31)

Som blir jo 186 ilvl.

 

Eneste som er synd med det ikke filtrerer bort folk som ikke kan spille, men har gear(random oppsatt gear ogaå) til matchmaking.

Lenke til kommentar

Hardmode (strengt tatt normal) har kun en anbefalt gearscore, så der kan man komme inn med hva som helst. Challenging har et krav, men hva kravet er vet vi ikke.

Det kan ikke være så enkelt som itemlvl * 6 gear, da man i så fall er anbefalt å ha i snitt ilvl 25 gear for hardmode ..

 

Lenke til kommentar

Hardmode (strengt tatt normal) har kun en anbefalt gearscore, så der kan man komme inn med hva som helst. Challenging har et krav, men hva kravet er vet vi ikke.

 

Det kan ikke være så enkelt som itemlvl * 6 gear, da man i så fall er anbefalt å ha i snitt ilvl 25 gear for hardmode ..

 

 

Skal se om jeg finner hvor jeg leste det. Kan godt hende jeg tolket det feil!

Lenke til kommentar

 

Hardmode (strengt tatt normal) har kun en anbefalt gearscore, så der kan man komme inn med hva som helst. Challenging har et krav, men hva kravet er vet vi ikke.

 

Det kan ikke være så enkelt som itemlvl * 6 gear, da man i så fall er anbefalt å ha i snitt ilvl 25 gear for hardmode ..

 

Skal se om jeg finner hvor jeg leste det. Kan godt hende jeg tolket det feil!

 

edit: https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4cmr76/special_report_about_the_next_update_incursions

 

ser ut som item level blir kalkulert utifra itemlevel og kvaliteten!

så, det er ikke så enkelt som å gange med 6 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...