Gå til innhold

Tom Clancy's The Division - Spilltråden (Forumspillere listet i førsteposten)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her går det for det meste i SMG og bolt-action rifle.

 

Hva bruker man PC til? Phoenix Coins

 

De brukes til high end legendary gear, i form av blueprints du kjøper fra diverse vendors, vis du har oppgradert tech wingen din vil du få en vendor som selger diverse. Det er også en vendor i dark zone men han krever lvl 50 pvp rank. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tips til alle nybegynnere er at når man er lvl 4 så går man på uplay rewards og løser ut 30 uplay poeng på 30 Phoenix Credits. Dette er muligens en bug, men siden man henter ut phoenix credit i allerede lvl 4 starter man allerede å få phoenix poeng i low level fra main-bosser og darkzone bosser.(da det egentlig er meningen man ikke skal få de før level 30) Jeg hadde ca 250 phoenix poeng når jeg ble level 30, og med en gang allerede klart å spart opp en del credits! =)  

 

-Kan kanskje være smart å være level 29 Darkzone og fly over alle sonene å hente ut en del phoenix poeng?

Lenke til kommentar

Glem ikke at pengene i UPlay du bruker til phoenix poeng gjelder for kontoen din, ikke kun for dette spillet. Sløser du dem bort nå, kan du være blakk hvis du vil ha penger senere i andre spill. :) Eneste jeg har brukt dem på er en jakke i dette spillet. Resten sparer jeg til jeg en eller annen gang finner noe jeg virkelig vil ha. Ville ha Shao-kostymet til Evie i AC: Syndicate, men hadde ikke nok XP. Kjipt. Men har kanskje nok XP nå til noe nytt i neste AC. :)

 

Anyway, er level 12 allerede, så begynner å bli skeptisk til hvor lenge dette vil vare. Er jo nesten halvveis til max level allerede, og tviler litt på at dark zone er noe som vil interessere meg. Spesielt hvis det er noen som driver aktiv PvP der. Tok et skjermbilde av karakteren min, og ville skryte av å ha funnet mitt første blå gevær. Hadde en blå pistol før, men den ble kjøpt i butikken og telles ikke. Det meste av utstyret mitt er blått, og alt er funnet. :)

 

Og for å ta noen høydare fre dagens #puglife:

 

- Bygning brenner ned, og vi må komme oss ut så raskt som mulig. To av de andre på laget stormer inn i en heis og tar den ned. Han tredje løper inn i den andre heisen og tar den ned. Jeg... ble stående igjen der oppe. Morsomt.

 

- Vi var tre på laget. To av oss lå og døde. Han tredje var afk. :p Var en no respawn zone, så kunne ikke bare respawneh eller. Ble nødt til å droppe ut av gruppen og finne en ny.

 

- De tre andre stormer frem, blir skutt i filler av en fyr med turret, og prøver å finne dekning. Jeg snek meg i stedet rundt fiendene og skjøt han på turreten i ryggen. Ninja style! :p

 

- Tre stk sitter bak cover og fyrer løs. Jeg er for trøtt til å følge med på hva som foregår (var en del røyk osv), så jeg bare stormer frem, rett forbi alle fiendene og plaffer ned de som er i veien. Noen få overlevde, men satte en sticky bomb i hodet på en fyr, så var den saken løst. :p Mulig ren flaks at jeg overlevde, men følte meg rimelig badass der og da. :p

Lenke til kommentar

Det synes jeg er helt greit. Uansett hvor mye content en utvikler pøser ut til release vil det alltid være noen som gjør unna alt på et par dager.

 

Nå vet jeg ikke hvor mange timer dere bruker, men for prisen er jo ikke 30-40 timer underholdning ille i seg selv.

 

Og så regner jeg med at endgame blir bra etterhvert. Jeg er lvl 11, så har ikke sett så mye til det enda :)

Lenke til kommentar

Det dummeste en gjør i et spill som dette er å rase til "slutten".

Er så ekstremt enig. Fatter ikke hvorfor folk googler seg frem til hvordan man kommer til cap så raskt som overhode mulig.

 

Men det er jo slik at noen bryr seg katta om historie osv, og kun vil spille feks PvP asap.

Endret av Niram
Lenke til kommentar

 

Er så ekstremt enig. Fatter ikke hvorfor folk googler seg frem til hvordan man kommer til cap så raskt som overhode mulig.

 

Men det er jo slik at noen bryr seg katta om historie osv, og kun vil spille feks PvP asap.

 

 

Skal innrømme jeg var en slik spiller en gang. Og resultatet hver gang er at en kommer til "slutten" og innhold for å holde interessen til spillere er ikke ferdig og på plass. Og ikke bare står en der med skjegget i postkassa. Men en har gått glipp av alt på vei til "slutten" ved å løpe hodeløs fra A til B eller som du sier google å lese X antall teite artikler om "hvordan grinde deg til maks level på et blunk".

 

Eller dette er det beste våpenet og utstyret i spillet. Slik bygger du det beste. Og her er talentene/abilities du skal gå for. Isteden for å spille å finne ut av ting selv...

 

Og ja, noen bryr seg ikke og vil bare spille PvP som du sier. Og det er greit nok det. 

Lenke til kommentar

Jeg er nå 26 eller 27, har igjen 1 grønn og 2 blå oppdrag, tatt det meste av møter og ekstraoppdrag. Og jeg har tatt endel samleobjekter. Det er svært lite å gjøre nå.

 

Og det jeg har sett fra folk på 30, så er endgame PvP eller spille oppdragene på nytt på hard. Akkurat som med Destiny.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

 

Er lvl 30 allerede, og det er jeg absolutt ikke alene om. Hva syns folk om det?

At det er synd for deg. Har ingen medlidenhet for de som suser gjennom et spill, og deretter gråter når det ikke er mer å gjøre.

I utgangspunktet er jeg enig med presidenten her. Det er også derfor det er svært sjelden jeg når max level i et rollespill, og spesielt ikke i et MMO. Men problemet er at jeg har tatt ting med ro, og er allerede lvl 12. I denne farten når jeg max level i løpet av neste uke. Det er alt for kort tid for meg. Vi så mye av det samme i Lord of the Rings Online. I starten spilte jeg flere uker i strekk før jeg var lvl 30. Men etter noen måneder endret de XP-gain, så jeg nådde lvl 20 på to dager. Det var starten på slutten for min del. Jeg har alltid vært en som "klager" litt når folk bare rusher til max level, men det er ikke alltid det er spillerens egen feil. DC Universe Online er et annet eksempel her jeg har nevnt før. Max level der var 30, og selv ved å ta det med ro, tok det meg ca en uke å nå max level. Hadde jeg gått inn for det, ville jeg glatt ha nådd max level på to, tre dager toppen. Kanskje på én dag. Vi er nok for lengst passert tiden da vi kunne sitte i månedsvis uten å være i nærheten av max level.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Er lvl 30 allerede, og det er jeg absolutt ikke alene om. Hva syns folk om det?

At det er synd for deg. Har ingen medlidenhet for de som suser gjennom et spill, og deretter gråter når det ikke er mer å gjøre.

I utgangspunktet er jeg enig med presidenten her. Det er også derfor det er svært sjelden jeg når max level i et rollespill, og spesielt ikke i et MMO. Men problemet er at jeg har tatt ting med ro, og er allerede lvl 12. I denne farten når jeg max level i løpet av neste uke. Det er alt for kort tid for meg. Vi så mye av det samme i Lord of the Rings Online. I starten spilte jeg flere uker i strekk før jeg var lvl 30. Men etter noen måneder endret de XP-gain, så jeg nådde lvl 20 på to dager. Det var starten på slutten for min del. Jeg har alltid vært en som "klager" litt når folk bare rusher til max level, men det er ikke alltid det er spillerens egen feil. DC Universe Online er et annet eksempel her jeg har nevnt før. Max level der var 30, og selv ved å ta det med ro, tok det meg ca en uke å nå max level. Hadde jeg gått inn for det, ville jeg glatt ha nådd max level på to, tre dager toppen. Kanskje på én dag. Vi er nok for lengst passert tiden da vi kunne sitte i månedsvis uten å være i nærheten av max level.

 

 

 

Enig..

Ble topp level UTEN å rushe gjennom det på to-tre dager.... Trist rett og seltt.:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...