Gå til innhold

Mannsdominert innvandring = farlig forskyvning av kjønnsbalanse (meningsmåling)


Les artikkelen før du stemmer (anonym avstemning)  

34 stemmer

  1. 1. Bør vi sette en grense for hvor mange mannlige flyktninger vi tar i mot?

    • Kun ta i mot kvinnelige flyktninger
      5
    • Kun ta i mot kvinner men guttebarn under 6 år går greit
      2
    • Kun ta i mot kvinner og mindreårige
      0
    • Kun ta i mot familier og enslige kvinner
      5
    • Sør for at minst 50% av flyktningene som får slippe inn til Norge er kvinner
      2
    • Dagens løsning fungerer bra, ta i mot flest menn siden det er flest menn som kommer
      3
    • Nei, vi skal verken ta i mot kvinner eller menn, flyktninger skal ikke få komme til Norge
      15
    • Kun hvis de er muslimer, ikke ta i mot mannlige muslimske flyktninger
      2


Anbefalte innlegg

"Bare i 2015 ankom rundt en million migranter fra Midtøsten og Afrika til Europa. I tillegg til å være en humanitær krise, er den enorme tilstrømningen et politisk og moralsk dilemma for europeiske regjeringer. Et vesentlig moment får lite oppmerksomhet: kjønnsfordelingen blant de som ankommer. Mannsdominansen er så stor at den medfører radikale endringer av kjønnsbalansen i visse aldersgrupper i de enkelte land, noe som medfører risiko for destabilisering, sosial uro, økt kriminalitet og forverrede forhold for kvinner. Sveriges kjønnsfordeling i aldersgruppen 16-17 år er allerede verre enn Kinas."

 

http://www.rights.no/2016/01/mannsdominert-innvandring-forer-til-en-farlig-forskyvning-av-europas-kjonnsbalanse/

 

Jeg for min del synes dette er enda en urovekkende faktor rundt temaet innvandring, hvorfor tar vi ikke heller i mot kvinner enn menn?

Endret av Ateist
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Helt einig, det er ganske tragisk at det er så mange menn som kjem hit. Detta er dei som faktisk kunne redda Syria og for den delen andre land dei kjem fra. Det er ein dårlig holdning og berre reise fra landet når det blir problem, ein burde være ein del av løysinga. Istaden lever det enormt mange kvinner i området istaden, som muligens blir henta opp gjennom såkalla familiegjennforening. Vi treng uansett ikkje fleir av dessa menna her i Norge i alle fall, fordi det er dei som nekter å innordne seg og generelt skaper ugang.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Da kan Norge sende sine hankjønn til Syria for å jevne ut balansen. At Norge støtter nasjoner som Saudi Arabia er helt idiotisk. Syria er jo mer demokratisk og mer sekulært enn Saudi Arabia. Så Stortinget mener altså at Saudi Arabia er bedre enn Syria?

 

Mange kvinner i den Syriske arme.

https://www.youtube.com/watch?v=3EL_AZO60uo

 

Den Sunni Saudi arabiske arme taper krigen mot Shia muslimer i Jemen.

https://www.youtube.com/watch?v=Xiyz29S3U2c

Lenke til kommentar

Jeg tror Finland er mer Ateist enn muslim.

 

Sunni muslimer har lyst til å erobre hele verden. Shia muslimer ønsker kun å leve i fred. USA og Norge er alliert med Saudi Arabia. Verdens mest voldelige sunni muslimske nasjon. Jeg støtter ikke Sunni muslimer og jeg støtter ikke ISIS eller Saudi Arabia. Norge støtter sunni muslimsk terror. Fordi Norge er alliert med Saudi Arabia. 

 

Jeg anbefaler deg å se på denne videoen. Da mener jeg se hele videoen. Du kan lære mye om Sunni muslimer og Shia muslimer. I starten av videoen vil du møte sunni muslimer som støtter terror. Men etterhvert vil du også møte Shia muslimer som ikke støtter sunni muslimsk terrorisme. Se på hele videoen. 

Endret av Finland
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Det er ikke så mye kjønnsbalansen som jeg ser på som en trussel, det er de forkastelige holdningene og den nedrige kulturen disse tar med seg som bekymrer.

Lenke til kommentar

Asylinstituttet som det fremstår i dag er en venstreradikal perversjon av et system som ble laget for å ta imot politisk opposisjonelle. Det ble deretter utvidet til å gjelde folk i livsfare. Men selv det var ikke nok. Deretter ble det utvidet til økonomiske velferdssøkere. De ønsker ikke engang å jobbe. De fleste av dem, de som går urettmessig på trygd, er dermed ikke innvandrere eller økonomiske migranter, men trygdemisbrukere. Hva tror folk egentlig skjer med et sosialdemokrati når man tar inn titusener av snyltere i året? Systemet skal være forbeholdt de som fortjener det - og deres familier. Det er derfor folk jobber og betaler skatt.

Det var aldri ment å være en menneskerett å være nordvesteuropeisk. Og velferden tok hundrevis av år å bygge opp. Nå faller den i løpet av noen tiår.

 

Vi må tilbake til første trygge havn- prinsippet. Og personen må være i faktisk fare. De fleste som kommer har reist gjennom mange trygge land. Inkludert dem med lignende kultur og klima. De kan være der. Vi kan hjelpe til med å bygge og drifte flyktningeleire.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Okay, det er mulig at jeg overdrev litt der med "den dummeste". Jeg mener likevel at kjønnsfordelingen blandt innvandrerne er en ubetydelig del av problemet.

 

Om vi skal beskytte norske verdier, som noen her virker å være veldig opptatte av, så må vi behandle asylsøknader uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar

Okay, det er mulig at jeg overdrev litt der med "den dummeste". Jeg mener likevel at kjønnsfordelingen blandt innvandrerne er en ubetydelig del av problemet.

 

Om vi skal beskytte norske verdier, som noen her virker å være veldig opptatte av, så må vi behandle asylsøknader uavhengig av kjønn.

 

Ubetydelig?

 

Kina er jo et godt eksempel på et samfunn som har gått en negativ vei i kjønnsbalanse.

 

http://www.forbes.com/sites/china/2011/05/13/chinas-growing-problem-of-too-many-single-men/#7bd28ba53cbd

 

http://uk.reuters.com/article/uk-china-onechild-idUKKBN0KU0V720150121

 

 

De hadde behov for å hindre befolkningsvekst, men vi importerer denne ubalansen frivillig, idiotisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Okay, det er mulig at jeg overdrev litt der med "den dummeste". Jeg mener likevel at kjønnsfordelingen blandt innvandrerne er en ubetydelig del av problemet.

 

Om vi skal beskytte norske verdier, som noen her virker å være veldig opptatte av, så må vi behandle asylsøknader uavhengig av kjønn.

 

Enig der :)

 

Send alle tilbake uavhengig av kjønn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...