Wonderchin0 Skrevet 22. januar 2016 Skrevet 22. januar 2016 Hei! Jeg er student på Universitetet i Bergen, og har funnet på en god ide til en sosial media applikasjon. Dessverre kjenner jeg ikke så mange apputviklere og/eller informatikkstudenter fordi jeg selv studerer petroleumsteknologi. Derfor håpet jeg å komme i kontakt med noen erfarne og/eller dyktige apputviklere/informatikkstudenter, som kunne tenke seg å jobbe på dette prosjektet med meg. Så for meg 3-4 stykker i tillegg til meg. Man må ikke komme fra Bergens området. Jeg har bodd i Oslo tidligere og har familie der, så Oslo er et like godt, om ikke bedre utgangspunkt å basere denne lille startup-en fra. Appen skal utvikles for iOS og Android, eller muligens bare PC (nettleser) hvis kun det er mulig. Dette kommer selvfølgelig an på kompetansen til de som jeg kommer i kontakt med. Kom hit fordi jeg håpet noen kunne dytte meg i riktig retning. Hvis det også er noen som leser dette og føler de vil være med på team-et og bidra så bare send en melding. Hvis det er noen som også vet om et spesifikt forum for dette her i Norge hvor man kan komme i kontakt med dyktige folk så er det supert! Takk for alle svar! PS! Jeg har allerede gjort en del forarbeid (design documents etc.), så neste steg er å få sammen et lite team og lage en prototype, og etter det muligens "incorporate" og sikre rettigheter og skaffe finansiering. Men det viktigste nå i begynnelsen er bare å få begynt på arbeidet.
*F* Skrevet 24. januar 2016 Skrevet 24. januar 2016 da er det bare å vente på leksa om at en ide ikke er verd noe som helst.. 3
lesles Skrevet 27. januar 2016 Skrevet 27. januar 2016 da er det bare å vente på leksa om at en ide ikke er verd noe som helst.. Derfor prøver å han å realisere ideen, så den skal bli verdt noe.
nightowl Skrevet 27. januar 2016 Skrevet 27. januar 2016 *snip* Da håper jeg den er unik og vanskelig å kopiere. Hvis ikke: Og da er utgangspunktet at den i det hele tatt er verdt noe. 1
Lycantrophe Skrevet 28. januar 2016 Skrevet 28. januar 2016 (endret) Vet du hvor mye det koster å utvikle en app når du selv ikke kan legge ned tiden? Endret 28. januar 2016 av Lycantrophe
stigfjel Skrevet 28. januar 2016 Skrevet 28. januar 2016 TS: Les denne. Skrekkeksempelet er "fire blåruss med en plan om å lage en app som viser deg den billigste ølen på Gründerløkka".
Dertzey_Mechanic Skrevet 1. februar 2016 Skrevet 1. februar 2016 Det er dyrt + du ikke kan gjøre det selv. Og hvis din ide ikke blir så populær, så har du kasta vekk penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå