Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva sier det om meg?


Anbefalte innlegg

Jeg spør, rett og slett fordi jeg lurer. Dette er vel kanskje mest rettet mot gutter. Disclaimer; jeg er ikke en forholdsjente (problemer med å stole på gutter, siden x kjæreste var utro), derfor jeg aldri har innledet ett forhold med noen av disse guttene, bare ren morro. Så til spørsmålet, siden mars 2015 har jeg hatt sex med 3 forskjellige gutter, flere ganger. Sovet over, hatt jevnlig kontakt hver dag, spist middag, sett film, ja hele pakka. Så har kontakten dabbet litt ut, mest min egen feil. Avlyst avtaler og tatt litt avstand til 2 av dem. Mens han ene jeg falt for (utrolig nok) sa at han ikke var klar for kjæreste. MEN nå har faen meg alle tre fått seg kjæreste. Hva sier det om meg?? Fikk meg til å tenke litt. Og nei, jeg hadde ikke sex med alle i samme tidsperiode. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er mann, og på samme måte som deg. Jeg liker ikke forhold, og jeg forteller det til de damene jeg ender opp med. Det betyr at de "forholda" jeg har ikke er ment til å vare, og det er jeg 100% klar over fordi jeg legger opp til det selv.

 

Etter hvert innser jenta omsider at jeg ikke kommer til å likevel bli forelska i henne, og at vi aldri vil bli kjærester. Og da forteller hun meg at hun ønsker noe mer, og at det kanskje er best at vi tar en pause.

 

Eller så er det jeg som kutter ut henne fordi forelskelsen hennes blir for problematisk.

 

Poenget er uansett at når man ikke er villig til å inngå et langvarig forhold, så legger man opp til å forbli alene. At noen som ønsker seg kjæreste velger bort en person som IKKE ønsker kjæreste, er bare fullstendig naturlig. Det sier ikke noe om deg som du ikke vet fra før.

 

Men det virker som du har en indre konflikt. Er dette egentlig den du er? Finn ut hva du virkelig vil.



Anonymous poster hash: f7508...82e
Lenke til kommentar

Jeg synes det er tydelig at du har en kognitiv dissonans her. Du har tatt skade av at folk har vært utro mot deg, og derfor unngår du å inngå nye forpliktede forhold. Men dette er ikke den du egentlig vil være. Du er bare redd. Du ønsker egentlig et forhold, og derfor føler du deg ikke komfortabel når det ikke skjer. Derfor føler du deg forvirret og fanget i din egen virkelighet. Derfor skriver du denne tråden med et selvforklarende spørsmål.

 

How to fix:

Hopp i det, og inngå et forhold med den neste fyren du liker. Vær ærlig og fortell om fortiden og hvorfor du er veldig forsiktig og redd for å inngå et forhold.

Og. Ikke. Vær. Utro. Selv.

 

Klarer du det, så er du fiksa. Lykke til.



Anonymous poster hash: f7508...82e
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg synes det er tydelig at du har en kognitiv dissonans her. Du har tatt skade av at folk har vært utro mot deg, og derfor unngår du å inngå nye forpliktede forhold. Men dette er ikke den du egentlig vil være. Du er bare redd. Du ønsker egentlig et forhold, og derfor føler du deg ikke komfortabel når det ikke skjer. Derfor føler du deg forvirret og fanget i din egen virkelighet. Derfor skriver du denne tråden med et selvforklarende spørsmål.

 

How to fix:

Hopp i det, og inngå et forhold med den neste fyren du liker. Vær ærlig og fortell om fortiden og hvorfor du er veldig forsiktig og redd for å inngå et forhold.

Og. Ikke. Vær. Utro. Selv.

 

Klarer du det, så er du fiksa. Lykke til.

 

Anonymous poster hash: f7508...82e

 

sorry men, typisk psykologistudent ting å si.... grunnen til at jeg sier student og ikke ferdigutdannet psykolog er pga den bastante holdningen. Tipper psykologistudium, ikke proffesjon... 

 

Anonymous poster hash: f0270...b9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei nei, nå ble det litt missfortåelser her. Jeg har aldri direkte sagt til dem at jeg ikke ville ha kjæreste, jeg føler bare de ga opp for lett. Og han ene falt jeg faktisk for. Det betyr vel at jeg ikke er kjæreste materiale. Men uansett, dere gutter gjør meg forvirret. FORDI dere vil ikke bli sammen med en jente som er for desp, men om hun tar litt avstand funker ikke det heller. Så hva er bra nok? Sier ikke at jeg vil være singel for alltid, men ihvertfall noen år til.

Lenke til kommentar

Det høyrast mest ut som at du er sur for at guttene du er med ikkje blir forelska nok i deg. Til tross for at du ikkje vil ha desse guttene, du vil helst vere singel, men kun i nokre år framover. Forventer du at dei skal stå på vent mens du gjer deg ferdig med kva det no enn du held på med?

Endret av soleis
Lenke til kommentar

De så på deg som et ligg, en og kose seg med, men du var klar på at du ikke var noe mer, de hadde lyst på noe mer fast, og valgte derfor bort deg, og fant seg ei som ant var lettere og investere følelser i. 

 

 

Sier ikke så mye om deg, anna enn at det kanskje er litt umoralsk og  holde på med 3 gutter samtidig?

Lenke til kommentar

Det det sier om deg er at du bare er et menneske som resten 

 

Jeg spør, rett og slett fordi jeg lurer. Dette er vel kanskje mest rettet mot gutter. Disclaimer; jeg er ikke en forholdsjente (problemer med å stole på gutter, siden x kjæreste var utro), derfor jeg aldri har innledet ett forhold med noen av disse guttene, bare ren morro. Så til spørsmålet, siden mars 2015 har jeg hatt sex med 3 forskjellige gutter, flere ganger. Sovet over, hatt jevnlig kontakt hver dag, spist middag, sett film, ja hele pakka. Så har kontakten dabbet litt ut, mest min egen feil. Avlyst avtaler og tatt litt avstand til 2 av dem. Mens han ene jeg falt for (utrolig nok) sa at han ikke var klar for kjæreste. MEN nå har faen meg alle tre fått seg kjæreste. Hva sier det om meg?? Fikk meg til å tenke litt. Og nei, jeg hadde ikke sex med alle i samme tidsperiode. 

Det det sier om deg er at du  bare er et menneske som resten av oss. Du finner en fin kjæreste når tiden kommer. Ikke stress. Du er god nok som du er ;)

Lenke til kommentar

 

 

Jeg synes det er tydelig at du har en kognitiv dissonans her. Du har tatt skade av at folk har vært utro mot deg, og derfor unngår du å inngå nye forpliktede forhold. Men dette er ikke den du egentlig vil være. Du er bare redd. Du ønsker egentlig et forhold, og derfor føler du deg ikke komfortabel når det ikke skjer. Derfor føler du deg forvirret og fanget i din egen virkelighet. Derfor skriver du denne tråden med et selvforklarende spørsmål.

 

How to fix:

Hopp i det, og inngå et forhold med den neste fyren du liker. Vær ærlig og fortell om fortiden og hvorfor du er veldig forsiktig og redd for å inngå et forhold.

Og. Ikke. Vær. Utro. Selv.

 

Klarer du det, så er du fiksa. Lykke til.

 

Anonymous poster hash: f7508...82e

 

sorry men, typisk psykologistudent ting å si.... grunnen til at jeg sier student og ikke ferdigutdannet psykolog er pga den bastante holdningen. Tipper psykologistudium, ikke proffesjon...

 

Anonymous poster hash: f0270...b9d

Sorry. Siv.øk.

 

Jeg gir "bastante" svar for å få frem et konsist poeng. Hva er vitsen med å være vag? Hun kan selv vurdere kommentaren, og vet selv akkurat hvor godt den passer. Og hvorfor svarer du i det hele tatt når du ikke engang adresserer tema i tråden med ETT ORD?

 

Hvem bryr seg om hva du tipper at jeg har studert?

 

Anonymous poster hash: f7508...82e

Lenke til kommentar

Jeg spør, rett og slett fordi jeg lurer. Dette er vel kanskje mest rettet mot gutter. Disclaimer; jeg er ikke en forholdsjente (problemer med å stole på gutter, siden x kjæreste var utro), derfor jeg aldri har innledet ett forhold med noen av disse guttene, bare ren morro. Så til spørsmålet, siden mars 2015 har jeg hatt sex med 3 forskjellige gutter, flere ganger. Sovet over, hatt jevnlig kontakt hver dag, spist middag, sett film, ja hele pakka. Så har kontakten dabbet litt ut, mest min egen feil. Avlyst avtaler og tatt litt avstand til 2 av dem. Mens han ene jeg falt for (utrolig nok) sa at han ikke var klar for kjæreste. MEN nå har faen meg alle tre fått seg kjæreste. Hva sier det om meg?? Fikk meg til å tenke litt. Og nei, jeg hadde ikke sex med alle i samme tidsperiode.

Du var nok bare forvirret og stresset. Hadde en sånn periode rett etter et vondt brudd engang. Rotet meg opp i fire menn på to uker... herregud tenkte jeg da de ukene var over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...