Gå til innhold

Dual SIM, god standbytid, maks 3000kr


Anbefalte innlegg

Er lei av å hale rundt på 2 forskjellige mobiler og siden Note3-en min avgikk ved døden etter et regnskyll så må jeg ha noe nytt for å dekke privatbehovet så da tenkte jeg å kombinere jobb og privat behovet for telefon i ett. 

 

Har sett litt på følgende som kunne være aktuelle:

 

Sony Xperia M4 Aqua dual-sim

Huawei Honor 5x (Denne blir vel erstattet at 6x straks tror jeg)

ZTE Blade 6

 

Noen andre jeg burde se litt nærmere på? Budsjett rundt 3000 kroner, bruker mobilen som avspiller til musikk stort sett og så er standbytid viktig da jeg er allergisk mot ladere. Likte egentlig ikke størrelsen på Noten, men jeg likte batteritiden. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min Lumia 950 har mulighet for dual sim. 2G,3G Eller 4G skal vel fungere på begge sim kortene. Ser ut til å være enkelt å skifte mellom simkortene.

 

Den koster nok en god del mer enn Lumia 640.

 

Sparebank 1 og bankid på mobil fungerer strengt tatt greit.

Om man har flere eller færre funksjoner enn på Sparebank 1 appen på

Ios eller Android vet jeg dessverre ikke.

Endret av tintin77
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer bank-id og mobilbank på windows mobile da, ser sparebank1 bare har apper for iphone og android?

Jeg har en Lumia 640 XL med 2 sim-kort.

Bank-Id og mobilbank fungerer utmerket.

Jeg bruker 2 banker som ikke har app i WP, men begge har mobiltilpassede sider.

Akkurat det samme som en app.

Skal du gjøre noe på kontoen, så logger du inn med bank-id på mobil.

Akkurat det ligger jo i SIM-kortet og er ikke noe problem på WP.

 

PS: Skulle gjerne ha oppgradert til Lumia 950 XL dual sim, men det ser ikke ut til å

være å oppdrive i fedrelandet. Noen som har peiling på hvor man kan kjøpe slikt noe?

Endret av Chutikran
Lenke til kommentar

HTC One M8 kommer i en utgave med to SIM-kort. Jeg har den ikke selv men kjenner flere som bruker den og de er veldig fornøyd. er dog litt usikker på pris. 

Jeg og en kollega har den, og vi er begge misfornøyd. Det er småfeil med den hele tiden, og selv har jeg en feilmelding som ligger i statuslinja som det er umulig å bli kvitt. Ser etter en ny med dual-sim. Ingen budsjett. Kom gjerne med tips om det er noe nytt som er på vei inn i markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...