Gå til innhold

csgoking sin treningslogg!


Anbefalte innlegg

Militærpress

57,5 kg 4x4 - Rekord!

 

Markløft

155 kg 2x5

 

Pullups

bw + 15 kg 2x7

bw 1x11

 

Bicepcurls ez-stang

35 kg 1x7, 1x6

 

Lårcurl

52 kg 2x12

 

Kommentar

Ganske sikker på at jeg ikke har løftet mer i militærpress. Tok 2x4 før deload, så det er bra  :)

 

Ble svimmel og kvalm etter markløft. Måtte sette meg ned 10-15 minutter for å hente meg inn. Dette hang igjen i resten av økten, så fikk ikke fullført som planlagt. Kjipt at jeg skal bli kvalm/uvel såpass ofte  :thumbdown::hmm: Den siste repetisjonen på mark var meget tung..

Endret av ræss93
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Benkpress


90 kg 5x5 - Rekord!


 


Pendlay rows


80 kg 5x5


 


Knebøy 


85 kg 1x8


Beinpress 141 kg 2x8 


 


Skråbenk/flatbenk hantler


28 kg (x2) x 2x12


 


Lårcurl


59 kg 3x12


 


Bicepscurls manualer, sittende 90 grader


10 kg (x2) x 14 + 5 + 5 + 5 + 5 


 


Dips


bw + 30 kg x 5


 


Kommentar


Rekord i benkpress :tease: Kjørte med en kort stopp på de første settene, men så ble det touch'n'go på de siste. Uansett fornøyd med dette. Har ikke spotter så er god for litt mer. Spent på 92,5 kg neste gang.


Roing er tung, bruker litt momentum på de siste par settene. I knebøy strekker det godt i lysken, veldig deprimerende. Tenker at 10 dagers pause fra 10.juli blir godt for lysken. Bør egentlig ikke utfordre det nå kjenner jeg. Kjente det også under beinpressen..


På dips kjente jeg denne "ilingen" jeg har nevnt før, det kjennes som om tricepsen er i ferd med å strekkes.


Stoppet derfor fort selv om jeg kunne kjørt flere reps og følte meg sterk. 


  • Liker 1
Lenke til kommentar

Militærpress


50 kg 2x7 - smerter i venstre skulder


 


Markløft


160 kg 1x5, 1x3


 


Pullups


bw + 20 kg 2x7


bw 1x10


 


Skråbenk hantler


28 kg 1x14 1x12


 


Incline bicepscurl 


12 kg (x2) x 10, 9 , 8


 


 


Kommentar


MIlitærpress - har kjent en smerte i venstre skulder noen treninger, når jeg presser. Tok det derfor ikke så hardt. Kjenner det godt, dog. Verker litt over hele skulderen på en måte.


 


Mistet grepet på 3. reppen på markløft på det første settet. Tok på mer flytende kalk og fullførte settet. Kalken satt ikke så godt i hånda pga sår i hånda, og jeg glapp derfor nesten stangen. Tok 3 reps på siste. Alt ble egentlig bare tull, så tar 160 neste økt også. Det er tungt, men skal klare det greit hvis grepet sitter.


 


Irriterende økt  :nei:


Ikke så lenge til 10-dagers ferie. Tror det blir godt for skrotten!

Lenke til kommentar

Du har fortsatt overhåndsgrep? Har du vurdert å legge tommelen i mellom? Det har jeg, jeg prøvde mixed her, og det føltes bare rart. Eneste jeg veit, er at det er litt tilvending, med litt smerte en stund (har testet såvidt), men man får et mye sterkere grep

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Du har fortsatt overhåndsgrep? Har du vurdert å legge tommelen i mellom? Det har jeg, jeg prøvde mixed her, og det føltes bare rart. Eneste jeg veit, er at det er litt tilvending, med litt smerte en stund (har testet såvidt), men man får et mye sterkere grep

Jeg bruker mixed. Har egentlig et solid grep med det, men tror såret inne i hånda gjorde at kalken ikke festet seg på det området så jeg glapp den nesten. Men ja, kanskje jeg skal teste med å låse tommelen. Takk for tips  :)

Lenke til kommentar

Benkpress

92,5 kg 5x5 - Rekord!

 

Stangroing

82,5 kg 3x5 - Tok bare 3 sett pga jævlig sår i hånda. Tok et par sett sittende roing.

 

Beinpress

147 kg 3x8

 

Skråbenk (liten skrå, mindre enn 45 grader)

30 kg 2x11, 1x10

 

Biceps incline

12 kg 1x13, 1x9, 1x8

 

Kommentar

Rekord i benkpress igjen! Veldig fornøyd med det  :) Det strakk litt i triceps på benkpress på et av settene, så jeg turte ikke ta dips. Det er som om den strekker seg i et halvt sekund, men går tilbake igjen med en gang  :hmm:

Drakk rimelig mye på torsdag, så treningen gikk bedre enn forventet.

 

Gruer meg litt til markløft neste gang - fordi jeg har et sår som er jævlig vondt når jeg holder en stang, blør osv..

Burde vel hatt hansker, kanskje.

Endret av ræss93
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Benkpress

95 kg 5x5 - Rekord!

 

Stangroing

85 kg 5x5

 

Beinpress

154 kg 3x8

 

Biceps

4 sett 

 

Kommentar

Rekord igjen i benkpress! :dribble: 

Jeg skal på bryllup i helga, og til syden rett over helga, så tenkte prøve å makse i benkpress og kanskje markløft på fredag (hvertfall en tung singel i markløft).Kanskje ikke den beste oppladningen mot et maksløft i benkpress å trene tungt i dag, men jeg vil trene maksimalt før jeg drar. Over helga blir det ca 10 dagers ferie  :closedeyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da var maks-dagen her.

 

 

Benkpress

100 kg x 1

110 kg x 1 - Rekord!

115 kg x 0 

 

Markløft

170 kg x 1

190 kg x 1 

 

Pullups 

1x18 (maks)

 

Kommentar

Totalt sett er jeg fornøyd, men jeg kunne nok løftet litt mer på begge løft. Hvis jeg føler for det prøver jeg et nytt maksløft i benkpress på mandag. Burde kanskje ikke tatt det løftet på 110, men greit å ha det unnagjort. Litt sår og sliten etter benkpress for to dager siden. Tror jeg har 112,5 - 115 inne i benk egentlig. 110-løftet gikk veldig greit  :)

 

Legger ved video av 1 repetisjon markløft. Teknikken er ikke helt bra, men det er tross alt nære et maksløft. Tror jeg nærmer mer 200 kg nå! Er fornøyd med dette, når jeg har trent det såpass lite, kun 2-4 sett i uka. Blir spennende å se hvor mye jeg kan øke fremover.

 

Kroppsvekt: 88,4.

marklft 190.mov

Endret av ræss93
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Benkpress

115 kg x 0 

100 kg 3x4

100 kg 1x3

 

Militærpress

50 kg x 7 - smerter i håndledd

 

Skråbenk hantler

32 kg 3x8

 

Pullups

13, 13, 12

 

Preacher curls

20 kg 3x15

 

Kommentar

"Kose-økt" før pause. Testet 115 igjen, det var nærmere, men det gikk ikke. Tok noen sett på 100 kg for å teste, gøy å trene tungt.

Da er det 10 dagers pause. Når jeg er tilbake igjen kjører jeg en ny runde hvor jeg tar av 10-20 % av vektene, og legger på litt og litt hver økt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

110kg? WOW! Det er virkelig bra! Jeg er misunnelig, dette er sprekt! :D

 

Ser du går opp 5kg til 115kg. Hvorfor ikke 112.5? :)

Tusen takk!  :wee: Egentlig fordi 110 kg gikk opp veldig greit, og jeg ville ikke slite meg ut på 112,5 kg før 115. Tror 112,5 kg hadde gått.

Menmen, da har jeg 110 nå, 115 er ikke så langt unna. Tenker jeg prøver dette neste gang jeg tester maks  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...