Gå til innhold

FTR(FrieTrønderskeRepublikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tviler på at det begunstiger norge med enda flere idiotiske utbryter-stater. Omtrent like dumt som "vestlandet som eget land"-bølgen.

 

AtW

Norge går under snart vi må gjøre noe for at den delen av norge som ikke føler seg norsk engang vil klare seg 

 

 

Nei, det vil norge ikke gjøre. Og er trødnelag "den delen av norge som ikke føler seg norsk"? Jeg bor i trøndelag og føler meg ganske norsk.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Tviler på at det begunstiger norge med enda flere idiotiske utbryter-stater. Omtrent like dumt som "vestlandet som eget land"-bølgen.

 

AtW

Norge går under snart vi må gjøre noe for at den delen av norge som ikke føler seg norsk engang vil klare seg 

 

 

Nei, det vil norge ikke gjøre. Og er trødnelag "den delen av norge som ikke føler seg norsk"? Jeg bor i trøndelag og føler meg ganske norsk.

 

AtW

 

alle vi har snakket med føler seg ikke norsk trøndelag blir utelatt av den norske regjeringen

 

jeg tipper også at du ikke er en person som er politisk interessert 

Lenke til kommentar

 

 

hvor mange er "vi" og hvor mange har du snakket med?

rundt 4 tusen stk

 

 

Du har snakket med 4000 tilfeldig mennesker, og ikke en eneste av de følte seg norske? Lite troverdig påstand.

 

AtW

 

97% mente at de ikke følte seg norsk og de siste sa at de følte seg delvis norsk men følte at trøndelag blir utelatt fra den norske regjering

Lenke til kommentar

 

 

 

hvor mange er "vi" og hvor mange har du snakket med?

rundt 4 tusen stk

 

 

Du har snakket med 4000 tilfeldig mennesker, og ikke en eneste av de følte seg norske? Lite troverdig påstand.

 

AtW

 

97% mente at de ikke følte seg norsk og de siste sa at de følte seg delvis norsk men følte at trøndelag blir utelatt fra den norske regjering

 

 

Skjønner skjønner, men nå har du snakket med meg, så nå har påstanden blitt feil, nå gjelder det ikke lenger alle du har snakket med.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

 

hvor mange er "vi" og hvor mange har du snakket med?

rundt 4 tusen stk

 

 

Du har snakket med 4000 tilfeldig mennesker, og ikke en eneste av de følte seg norske? Lite troverdig påstand.

 

AtW

 

97% mente at de ikke følte seg norsk og de siste sa at de følte seg delvis norsk men følte at trøndelag blir utelatt fra den norske regjering

 

 

Skjønner skjønner, men nå har du snakket med meg, så nå har påstanden blitt feil, nå gjelder det ikke lenger alle du har snakket med

 

jeg trur du ville endret mening viss du hadde skjedd vår blogg og våre meninger

Lenke til kommentar

Hei vi prøver igjen

 

Norge vil ikke kare seg oljeprisen faller og vi blir fattigere en mange land.

 

FTR vil ta imot alle som er villige til å gjøre en innsats for FTR og folket

 

Vi vil gjøre FTR til en større og bedre velferds stat en Norge 

 

så meld dere inn og hjelp oss

This real ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...