Gå til innhold

Hva slags type aksjer tror du det er verdt å satse på i disse migrasjonstider?


Anbefalte innlegg

Noen spesielle selskaper, bransjer eller teknologier du tror kan bli lønnsomt gitt at migrasjonen fortsetter i stort tempo?

 

Selv eier jeg Zenergy som lager små og sikre bomoduler av høy kvalitet. I framtiden vil folk bli fattigere her i skandi, men vi går aldri tilbake til å bo i falleferdige rønner. 20-30kvm, kan settes oppå hverandre, ved siden av hverandre, man kan ha dører i mellom osv. Koster 10.000kr kvm2, og er laget av magnesiumoxid som er antimugg og brannsikkert. Selskapet ble børsnotert for 20 dager siden og har etter det gått nesten 200%. Børsverdi ca 150mill. Potensiale? Uendelig..Antar å ha overskudd på ca 40 mill i 2016. Gang med PE 17 og du har 600 i markedsverdi og 70 kroner aksjen. 

 

Av andre aksjer så tenker jeg på biometri. Fingerscanning har jo gått bra i 2015 med fingerprintcards og idex og delvis next. Jeg har også noe penger der, samt i iris/retina-bransjen. Men sliter litt med å finne gode selskaper der.

 

Noe jeg ikke har tenk på? Noen som vil være med å dele ideer og tanker og hva de tror vilbli lønnsomt i tiden som kommmer?

Endret av Capitalist/Minimalist
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...