Gå til innhold

[Løst] Mullvad pinger hjem, selv om avinstallert hjelp finne kilde?


Anbefalte innlegg

Når det kommer til nettverk er jeg ingen guru, så nå må jeg spørre.

Har vært mullvad kunde i flere år.

 

For hver gang jeg går til en url eller en datapakke av betydning skal seldes til www pinges samtidig en mullvad.net Host. (se3x.mullvad.net, se står for sverrige og har ikke noe med se*x å gjøre :p )

 

Når jeg spiller går det data til mullvad, når jeg bruker firefox går det data. Ja selv når firefox er lukket, spill er lukket, dropbox er lukket og mullvad er AVinstallert går det data til mullvad.

 

Så langt mens jeg har skrevet dette innlegget er det gått 8 tilkoblinger til mullvad.

 

Jeg har

- Oppdatert fra 55 til 56

- fjernet all historikk/cookies i firefox

- avinstallert mullvad

- restartet pc (mellom hvert steg)

- kjørt flere mal/spy/clean

- søkt i regedit

 

Finner ingen spor etter mullvad på PCn.

 

Kan det være noe som henger igjen i nettverksinstillinger?

Der inne er jeg lite kjent å trenger hjelp, tips.

 

Et siste alternativ er jo at mullvad faktisk logger alt jeg besøker, men har lite tro på det.

Endret av Kid_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja nei, ingen svar.

 

Har løst det nå ved å slette netverkskort drivere å la de installere seg på nytt.

 

Var flere Pakker som forsvant med dette som har ligget å sendt pakker med info til sine mer eller mindre respektive Hostservere.

 

Skal kjøre slik en stund å gjøre en test med å installere mullvad igjen å se om det igjen sendes informasjon fra meg til dem selv om programmet er lukket/avinstallert.

 

Pakkene som er blitt sendt har vært på 0,6KB til 2KB, mer en nok til å inneholde betydelig med informasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...