Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Newcastle


Christiαno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er nervøs foran kampen, Newcastle kan bite fra seg når det virkelig gjelder. Har jo slått lagene som Benjo nevnte.

 

Tør ikke tippe, men blir ikke overrasket om det blir avgjort eller tap. Det blir jeg aldri overrasket med Arsenal mot alle heller ;)

Lenke til kommentar

Newcastle har veldig gode resultater mot Pool, United, Spurs og Chelsea. Dette blir alt annet enn lett tross Newcastle sin posisjon på tabellen. Håper vi klarer å karre oss til 2-1 seier, men U er nok det mest realistiske

Må være morsomt å gå inn i alle kamper med innstilling om at vi må ha flaks for å vinne! Helt fantastisk å lese :) vi bruker å høvle over Newcastle også, så har trua på det igjen.

Lenke til kommentar

 

Newcastle har veldig gode resultater mot Pool, United, Spurs og Chelsea. Dette blir alt annet enn lett tross Newcastle sin posisjon på tabellen. Håper vi klarer å karre oss til 2-1 seier, men U er nok det mest realistiske

Må være morsomt å gå inn i alle kamper med innstilling om at vi må ha flaks for å vinne! Helt fantastisk å lese :) vi bruker å høvle over Newcastle også, så har trua på det igjen.

Det pleier vi aldeles ikke. Er stort sett jevnt. Er vel 2-3 år siden vi høvlet over dem 5-2. I det omvendte oppgjøret denne sesongen hadde vi enorme mengder flaks som tok med oss 3 poeng hjem.

 

Jeg mener bare at dette ikke blir så enkelt som mange tror. Newcastle har vært bra mot topplagene i år.

Lenke til kommentar

 

 

Newcastle har veldig gode resultater mot Pool, United, Spurs og Chelsea. Dette blir alt annet enn lett tross Newcastle sin posisjon på tabellen. Håper vi klarer å karre oss til 2-1 seier, men U er nok det mest realistiske

Må være morsomt å gå inn i alle kamper med innstilling om at vi må ha flaks for å vinne! Helt fantastisk å lese :) vi bruker å høvle over Newcastle også, så har trua på det igjen.
Det pleier vi aldeles ikke. Er stort sett jevnt. Er vel 2-3 år siden vi høvlet over dem 5-2. I det omvendte oppgjøret denne sesongen hadde vi enorme mengder flaks som tok med oss 3 poeng hjem.

 

Jeg mener bare at dette ikke blir så enkelt som mange tror. Newcastle har vært bra mot topplagene i år.

Det sier jeg ikke heller! Fellesnevneren til de laga du nevnte der er at de har slitt ekstremt fremover, minus Tottenham i det siste. Newcastle er til tider bra fremover og kan skape noe mot alle, men forsvaret er til tider sensasjonelt dårlig.

Lenke til kommentar

 

 

Newcastle har veldig gode resultater mot Pool, United, Spurs og Chelsea. Dette blir alt annet enn lett tross Newcastle sin posisjon på tabellen. Håper vi klarer å karre oss til 2-1 seier, men U er nok det mest realistiske

Må være morsomt å gå inn i alle kamper med innstilling om at vi må ha flaks for å vinne! Helt fantastisk å lese :) vi bruker å høvle over Newcastle også, så har trua på det igjen.

Det pleier vi aldeles ikke. Er stort sett jevnt. Er vel 2-3 år siden vi høvlet over dem 5-2. I det omvendte oppgjøret denne sesongen hadde vi enorme mengder flaks som tok med oss 3 poeng hjem.

 

Jeg mener bare at dette ikke blir så enkelt som mange tror. Newcastle har vært bra mot topplagene i år.

 

Har vi ikke vunnet 8 på rad mot de da`?

 

 

29/08/15, 13:45 Newcastle United - Arsenal 0 : 1  (0 : 0) (0 : 1) 4. Gameday
21/03/15, 16:00 Newcastle United - Arsenal 1 : 2  (0 : 2) (1 : 0) 30. Gameday
13/12/14, 18:30 Arsenal - Newcastle United 4 : 1  (1 : 0) (3 : 1) 16. Gameday
28/04/14, 21:00 Arsenal - Newcastle 3 : 0  (2 : 0) (1 : 0) 36. Gameday
29/12/13, 14:30 Newcastle - Arsenal 0 : 1  (0 : 0) (0 : 1) 19. Gameday
19/05/13, 17:00 Newcastle - Arsenal 0 : 1  (0 : 0) (0 : 1) 38. Gameday
29/12/12, 18:30 Arsenal - Newcastle 7 : 3  (1 : 1) (6 : 2) 20. Gameday
12/03/12, 21:00 Arsenal - Newcastle 2 : 1  (1 : 1) (1 : 0) 28. Gameday
13/08/11, 18:30 Newcastle - Arsenal 0 : 0  (0 : 0) (0 : 0) 1. Gameday
05/02/11, 16:00 Newcastle - Arsenal 4 : 4  (0 : 4) (4 : 0) 26. Gameday
Endret av Corporal Jenkinson
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...