Gå til innhold

tilstedeværelse... Aktivitestsbånd... Mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

IFTTT med geofence funker også veldig bra så langt med Homeseer. :)

Inne i huset er derimot verre, det krever noe litt mer presist...

Opplevde dette som meget tregt, så droppet det. PHLocation plugin fungerer mye bedre for min del.

Jeg har brukt PHLocation sammen med Geofency (iOS) i snart et år nå (det var jeg som tipset sooty om Geofency og hjalp ham med integreringen i PHLocation) og dette har fungert helt knirkefritt. Ingen delay eller feilrapporteringer overhode. :)

Lenke til kommentar

Nå kommer snart PHlocation med find my iphone integrasjon. Så da trenger du ikke Geofency lenger. Bruker selv Backitude på Android og det fungerer perfekt. En meget bra plugin som også er gratis!

 

Nå fungerer Geofency utmerket for mitt bruk og jeg vet ikke om Find My iPhone vil ha samme funksjonalitet. 

 

Utenom å fortelle PHLocation om jeg er hjemme eller borte så har jeg akkurat nå 21 "fences" konfigurert i PHLocation hvor Geofency informerer den om tid jeg kom og tid jeg dro fra hvert sted og denne informasjonen blir igjen brukt av HS3 som på følgende måte gir meg tilbakemeldinger:

 

Det har vært over to uker siden sist du besøkte bestemor. Ifølge kalenderen har du mulighet til å besøke henne neste onsdag. Skal jeg oppdatere  kalenderen og sende henne en tekst?

 

Du har kun vært på gymmen 2 av 4 ganger denne uken, og dette er ikke veldig imponerende. Kan dette ha noe å gjøre med at du tilbrakte totalt 18 timer på puben forrige uke?

 

Du har plukket opp ungene fra barnehagen 0 av 5 ganger denne uken. Din kone har plukket opp ungene fra barnehagen 5/5 ganger denne uken. Kanskje på tide å bidra litt for familien? Happy wife, happy life vet du. :)

 

osv..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utenom å fortelle PHLocation om jeg er hjemme eller borte så har jeg akkurat nå 21 "fences" konfigurert i PHLocation hvor Geofency informerer den om tid jeg kom og tid jeg dro fra hvert sted og denne informasjonen blir igjen brukt av HS3 som på følgende måte gir meg tilbakemeldinger:

 

Det har vært over to uker siden sist du besøkte bestemor. Ifølge kalenderen har du mulighet til å besøke henne neste onsdag. Skal jeg oppdatere  kalenderen og sende henne en tekst?

 

Du har kun vært på gymmen 2 av 4 ganger denne uken, og dette er ikke veldig imponerende. Kan dette ha noe å gjøre med at du tilbrakte totalt 18 timer på puben forrige uke?

 

Du har plukket opp ungene fra barnehagen 0 av 5 ganger denne uken. Din kone har plukket opp ungene fra barnehagen 5/5 ganger denne uken. Kanskje på tide å bidra litt for familien? Happy wife, happy life vet du. :)

 

osv..

 

Stilig! :)

 

Men: Scripts/events or it didn't happen. :p

 

 

(Seriøst, jeg lurer på hvordan du har gjort det. ;) )

 

Endret av Moskus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...