Gå til innhold

FEATURE: De beste og mest skuffende spillene i 2015


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og folk sier at Bethesda spill har fanboys.

Tror nesten uten unntak alle som er svært skuffet over Fallout 4 er tilfeldigvis Witcher-fans :) Tror nesten jeg ikke tør å spille Witcher 3 i fare for å ødelegge forholdet mitt til Fallout ;)

Jeg hørte et rykte om det er mulig å like begge! Ikke si det videre til noen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror jeg heller ville hatt Halo 5 som en av spillene i beste konkurranseopplevelse, og muligens hatt H5 vekk fra samarbeidsopplevelse, som jeg ikke var alt for overbevist av. Bortsett fra det er jeg vel stort sett enig i listen i de kategoriene jeg har spilt noe særlig spill.

 

Selv om noen antakelig vil si at det er for raskt i forhold til tidligere Halo spill, har H5 implementert de nye tingene veldig bra. H5 har i mine øyne kanskje den mest ferdighetskrevende multiplayeren av fps som har kommet ut de siste årene. De eneste måtene å få fordeler i normal multiplayer i H5 er enten ferdigheter, eller å kontrollere kartet så laget ditt har kontroll over "power-weapons/armor".

Hjelper jo også på at 343 ruller ut gratis oppdateringer for flerspilleren frem til neste sommer.

Lenke til kommentar

Merkelig. The Witcher 3 var da en mye mer nytbar enspilleropplevelse enn Fallout 4. GOTY uten tvil.

Life Is Strange komisk dårlig, så denne skjønner jeg ikke..

 

For øvrig ser det ut til at dere ikke er helt på ville veier : )))

 

Kan bare snakke for min egen del men Fall Out 4 var mer underholdende enn The Witcher 3 - Når det er sagt så har jeg hverken spilt de tidligere Witcher eller Fall Out spillene så mulig jeg hadde fått større utbytte av i hvert fall The Witcher 3 om jeg hadde spilt de tidligere i serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...