Mumiene Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 (endret) Jeg har bestillt SHDSL fra Kvalito IT og jeg fikk oppkoblings dato den 07 11, Jeg er enda ikke kommet på nettet og da vuderer jeg sterkt og si opp avtalen med de Og jeg kan ikke si at en bedrift som oppfører seg sånn som på denne linken er seriøse http://www.itavisen.no/art/1293471.html Når jeg leser dette så må jeg si at jeg vuderer STERKT og ikke være kunde der Jeg har gitt de til i dag og få meg online ellers blir det Bluecom eller NGT Endret 17. november 2003 av Mumiene
Nichlas Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Sparket fordi hun festet for lite? Er ikke det helt kurrant, da? :nice: Men seriøst; kan du få DSL fra NGT, så ikke nøl. Du burde ikke akkurat bli avskrekket hvis du leser hva forumets brukere skriver om NGT.
rottert Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Jeg har hvertfall av prinsipp sagt opp avtalen med de.
Templar Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Dette er så FUQED up.. 2 fester på 6 uker synes jeg bare normalt.. FUQED UP hvis en person ikke gidder at feste med arbeidskammeratene og ikke delta i arbeidsDRAMAER og bare gjøre sin jobb for sparken.. !)"(=!)"( Ikke noet rart at du får ikke nettet på tide de er altid fyllesyk der på dette firma.. når sjeffen synes 2 fester på 6 uker for lite da må de feste FOR MEGET til at gjøre en god jobb. Til ****** med disse folka..
verwooks Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 LOL .. sjekk driti ut .. HAHA .. Tilliten min til dette firmaet er rimelig løsnet ! Snakk om bøttehuer ..
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Dessuten er de trøndere. Nei prøv lykken hos NGT. De har shdsl der.
tøs Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 altså jeg fester ofte opptil flere ganger i helgen (for ofte ), men ALDERI med de jeg jobber med. Tenk hvis de ville funnet ut hvilken dritsekk jeg er.
osse-mon waits for alice Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Er det faktisk mulig?!? for å sitére en kjent scriptkiddie: WTF?? OMFG!!!
tyldum Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Vi snakker tross alt om et firma som har hele serverparken i kontorlokalene, i følge tidligere mediaoppslag. Hele grunnlaget for bedriften ligger med andre ord dårlig sikret.
airguard Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 (endret) Herrejesus, for noen kålhoder. Sjefen er nok alkoholiker og liker ikke at noen er våkne og kan ta fra han jobben. For noen duster, jeg fester vel når jeg vil og sjefen skal ihvertfall ikke bestemme når Endret 17. november 2003 av airguard
JohndoeMAKT Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 En kamerat er i OSLO as we speak for å snakke jobb med disse gutta. Jeg tror ikke jeg lyver dersom jeg sier at han ikke har drukket mer enn en eller to ganger det siste året. Men jeg tror ikke han kommer til å miste noe jobb (dersom han får den) fordi han har tydeligvis mer skills enn alle der borte.
Sir_Arcus Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Har noen av dere egentlig sett på datoen på den artikkelen på itavisen? Hva en bedrift drev med for treår siden er vel ikke akkuratt relevant i dag, hvem av dere kan med sikkerhet si at det er samme sjef i dag. Ring heller selskapet du og hør hva som tar så lang tid så vil det vel i 90% av tilfellene ordne seg greit. henrik
Templar Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Har noen av dere egentlig sett på datoen på den artikkelen på itavisen? Hva en bedrift drev med for treår siden er vel ikke akkuratt relevant i dag, hvem av dere kan med sikkerhet si at det er samme sjef i dag. Ring heller selskapet du og hør hva som tar så lang tid så vil det vel i 90% av tilfellene ordne seg greit. henrik Ringe inn.. ok da må du ringe inn på Tirsdag ettermiddag til Torsadg formiddag. Mandager er dem fyllesjuk og på Torsager ettermiddag er dem opptatt at planlegge helgens fyllefest og på Fredager er slutter dem tidlig. ANgåene sjeffen som har både samboer og barn og synes det normalt at se dem veldig litt fårdi hun må forsterke kontaktene med sine kolleger på resteraunter etter arbeidstid.. Hun trenger hjelp fra barneverntjenesten. Simon
pertm Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Jeg tror ikke de hadde hatt særlig god sak hvis hun gikk til sak mot dem.
ATWindsor Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Vi snakker tross alt om et firma som har hele serverparken i kontorlokalene, i følge tidligere mediaoppslag. Hele grunnlaget for bedriften ligger med andre ord dårlig sikret. Hvor mener du at de skal ha serverparken da? De aller fleste bedrifter har jo servere i "vanlige" lokaler. AtW
MR_T Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 fikk lyst til å søke jobb hos dem jeg. artig med en fest eller 3. det er jo normalt i danmark å store deler av europa å ta gå ut med arbeids kompisene, bare i norge å et par andre land hvor det ikke blir gjort MR_T
Plex! Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 (endret) Snakker vi om gratis drikke på disse firmafestene også eller? Kvalito bruker vel mer tid på å feste enn de bruker på å holde linjene sine stabile og oppgående : Edit: jaha, så det var 3 år gammelt ja.. Endret 17. november 2003 av Plex!
Mumiene Skrevet 17. november 2003 Forfatter Skrevet 17. november 2003 (endret) Det ender nok opp med at jeg beholder Bluecom som ISP men bytter til 2,3 Mbit SHDSL fra de Hilsen Mumiene Endret 17. november 2003 av Mumiene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå