Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Produkter for uren hud menn


TheNarsissist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slet/sliter mye med det samme. Regner med at det er verre for deg på vinteren enn på sommeren? Når det er kald luft ute som tørker ut huden, har den lett for å produsere for mye talg og dritt som tetter igjen porene. Kjøp deg en helt vanlig ansiktskrem (uten fett!), det hjelper nok mye. For min del har det faktisk også blitt bedre de par siste årene, og det kan godt hende det samme skjer med deg. Jeg er nå 23 år, og det var mye verre i fjor, og enda verre året før der igjen.

 

Pass også på at du får i deg nok mineraler og vitaminer. Jeg vet også at tilgang på sol hjelper på mange (solarium eller ekte vare).

Endret av Akrobaten
Lenke til kommentar

http://www.barbershop.no/men-u-d-tox-deep-clean-clay-mask-ansiktsmaske

http://www.barbershop.no/muhle-organic-ansiktsvask

http://www.barbershop.no/anthony-facial-scrub

 

 

Har samme problemet som deg. Gikk til innkjøpt av disse produktene. Ansiktsmasken er sterk for huden så vær forsiktig med overdreven bruk. Mistet en god del hudormer ved første forsøk, men regner med jeg må gjennom flere behandlinger med den ansiktsmaska. Skrubb og ansiktsvask er for å forebygge hudormer. Jeg bruker kun ansiktsmasken der hvor hudormene sitter. 

 

Etter første behandling med ansiktsmasken er huden på nesen silkemyk. 

 

DU kan også vurdere å kjøpe en ansiktskrem å smøre på etter ansiktsmasken.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Faktisk bør du kutte ut allt så heter hudpleie-rens! Dette gjør bare at huden tørker enda mer ut som fører til mer talgproduksjon! Du må vri om på det å tilføre den mye fuktighet ("fuktighet" ikke fett!) Jeg husker når jeg var sånn ca 16-18 år, slet jeg en del med uren hud og mye kviser og jeg prøvde ca allt som var på markedet, noen var bedre en andre selvfølgelig, men fikk det aldri helt vekk. Jeg prøvde en hudkrem som heter Aloe Propolis Creme i fra Forever Living å det var det eneste som hjalp for meg vertfall ettersom den tilfører ekstremt mye fuktighet + propolisen (honning) som har en hel haug av gode egenskaper (som ingen fremdeles vet hva er ?) Så å kun bruke den etter du har dusjet gjorde vertfall underverker for denne karen! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan gjerne snakke om produkter man har erfaring om , helt greit også selv om man selv selger disse (så lenge man ikke selger disse via forumet vårt )men da bør man i alle fall påpeke at man driver med slike produkter og at dette er litt egenreklame uten hensikt om å selge.

Det som derimot ikke er greit er å bruke forumet for å selge sine egne produkter , linking til websidene der man selv selger disse produktene og så videre , slikt skal avklares med administrasjon først og det er helt egne regler for dette som man må samtykke på og bli enige om.

All form for bruk av forumkontoer til markedsføring er derfor strengt tatt fy fy , men vi skiller selvsagt mellom egenreklame og erfaring man selv har med slike produkter. Vi følger også med på hvem som oppretter kontoer og har våre måter til å finne ut om det er en og samme bruker selv om man har helt forskjellige IP adresser og e-post kontoer.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Faktisk bør du kutte ut allt så heter hudpleie-rens! Dette gjør bare at huden tørker enda mer ut som fører til mer talgproduksjon! Du må vri om på det å tilføre den mye fuktighet ("fuktighet" ikke fett!) Jeg husker når jeg var sånn ca 16-18 år, slet jeg en del med uren hud og mye kviser og jeg prøvde ca allt som var på markedet, noen var bedre en andre selvfølgelig, men fikk det aldri helt vekk. Jeg prøvde en hudkrem som heter Aloe Propolis Creme i fra Forever Living å det var det eneste som hjalp for meg vertfall ettersom den tilfører ekstremt mye fuktighet + propolisen (honning) som har en hel haug av gode egenskaper (som ingen fremdeles vet hva er ) Så å kun bruke den etter du har dusjet gjorde vertfall underverker for denne karen! ;)

Og denne kremem din tar knekken på svarte hudormer også? Virker mer som et produkt man skal påføre for å hindre utørking av hud etter overdreven bruk av såpe og skrubbprodukter, eller å forebygge videre problemer med uren hud. 

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...