Gå til innhold

Final Fantasy VII Remake blir delt opp i flere deler


Anbefalte innlegg

Meh, nå vet jeg ikke hva Square enix driver med  , men dette er ikke en remake av Final Fantasy VII men et nytt spill som baserer seg på Final Fantasy VII...

 

Hva med å holde seg til originalen og sørge for at det blir en like bra opplevelse for oss i dag som når den kom for mange mange år siden?

 

Føler de for at de ønsker å lage flere spill satt i FFVII verdenen så kjør på , men ikke ødelegg det opprinnelige spillet fordi de føler at de må ha DLC , utvidelser osv for å tjene så mange kroner som mulig.

 

Litt synd, men de vet folk kommer til å betale for dette. Folk har ventet på en remake så utrolig lenge nå og det er et veldig populært spill også. Vi får bare vente å se hvordan det blir. Godt vi kan være skeptiske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer til å bli DIGERT.

 

Tenk bare på Midgar alene. Pre-rendered, statiske bakgrunnsbilder skal erstattes av et miljø i Unreal Engine 4. Vi snakker søppel som blåser på bakken.
Se på de andre byene man er innom, på Gold Saucer, alle detaljer som skal med for å gjøre dette til et åpent spill. Tenk på World Map!
 

Jeg er glad de stykker opp spillet for å få det så detaljert som mulig, istedenfor å komprimere ned innholdet.
 

En remake blir selvsagt noe annet enn FFVII i penere drakt.
Hadde de skulle beholdt hver scene som den var i originalen hadde poenget vært borte.
Jeg gleder meg stort til å oppleve denne historien på en måte som heller mot Advent Children i opplevelsen.

 

Lenke til kommentar

Det kommer til å bli DIGERT.

 

Tenk bare på Midgar alene. Pre-rendered, statiske bakgrunnsbilder skal erstattes av et miljø i Unreal Engine 4. Vi snakker søppel som blåser på bakken.

Se på de andre byene man er innom, på Gold Saucer, alle detaljer som skal med for å gjøre dette til et åpent spill. Tenk på World Map!

 

Jeg er glad de stykker opp spillet for å få det så detaljert som mulig, istedenfor å komprimere ned innholdet.

 

En remake blir selvsagt noe annet enn FFVII i penere drakt.

Hadde de skulle beholdt hver scene som den var i originalen hadde poenget vært borte.

Jeg gleder meg stort til å oppleve denne historien på en måte som heller mot Advent Children i opplevelsen.

 

 

Ja, det kommer ikke til å bli blåkopi, det hadde ikke vært noe morro for eldre spillere.

Men, av det vi har sett og hørt hittill, kommer de ikke til å rote til grunnhistorien.

Selv cross-dress scenen kommer til å være med, men de har ikke funnet ut hvordan de skal løse det enda.

Lenke til kommentar

 

Postitivt at de deler det opp :)

Huff, håper bare ikke rage quit fansen som klager på det minste detalj ikke ødelegger noe nå.

 

Folk overdriver så syyyykt på nettet over FF 7 remake, de kunne ikke ha gjort det bedre etter hva jeg har sett i traileren.

Traileren viser den første timen av et 60+ timer langt spill. Greit at du er optimistisk, men det er temmelig begrenset hva som kan trekkes ut av denne traileren.

 

Ja, de nailet nok det stylistiske når det gjelder karakterer og selve midgar, og man kan se i grove trekk hva slags kampsystem det blir, men de fleste andre antagelser man trekker ut av denne traileren blir bare grunnløs gjetting :p.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

Meh, nå vet jeg ikke hva Square enix driver med  , men dette er ikke en remake av Final Fantasy VII men et nytt spill som baserer seg på Final Fantasy VII...

 

Hva med å holde seg til originalen og sørge for at det blir en like bra opplevelse for oss i dag som når den kom for mange mange år siden?

 

Føler de for at de ønsker å lage flere spill satt i FFVII verdenen så kjør på , men ikke ødelegg det opprinnelige spillet fordi de føler at de må ha DLC , utvidelser osv for å tjene så mange kroner som mulig.

Hva var det som ikke var FF 7 med dette ?

Var jo akkurat dette fansen ville ha, de fleste ønsket nytt kampsystem.

Lenke til kommentar

 

Meh, nå vet jeg ikke hva Square enix driver med  , men dette er ikke en remake av Final Fantasy VII men et nytt spill som baserer seg på Final Fantasy VII...

 

Hva med å holde seg til originalen og sørge for at det blir en like bra opplevelse for oss i dag som når den kom for mange mange år siden?

 

Føler de for at de ønsker å lage flere spill satt i FFVII verdenen så kjør på , men ikke ødelegg det opprinnelige spillet fordi de føler at de må ha DLC , utvidelser osv for å tjene så mange kroner som mulig.

Hva var det som ikke var FF 7 med dette ?

Var jo akkurat dette fansen ville ha, de fleste ønsket nytt kampsystem.

 

 

Slik det blir skissert står vi enten ovenfor en :

 

*Fragmentert og splittet del av originalen. En del som starter i Midgar , trolig en annen del i perioden mellom Midgar og den tredje siste delen der Cloud kjemper mot Sephirot.

 

*Episodebasert CGI massefest med relativt lavt spillinnhold men der kjøp av episodene finansierer det elendige tilbudet til Square Enix.

Lenke til kommentar

 

 

Meh, nå vet jeg ikke hva Square enix driver med  , men dette er ikke en remake av Final Fantasy VII men et nytt spill som baserer seg på Final Fantasy VII...

 

Hva med å holde seg til originalen og sørge for at det blir en like bra opplevelse for oss i dag som når den kom for mange mange år siden?

 

Føler de for at de ønsker å lage flere spill satt i FFVII verdenen så kjør på , men ikke ødelegg det opprinnelige spillet fordi de føler at de må ha DLC , utvidelser osv for å tjene så mange kroner som mulig.

Hva var det som ikke var FF 7 med dette ?

Var jo akkurat dette fansen ville ha, de fleste ønsket nytt kampsystem.

 

 

Slik det blir skissert står vi enten ovenfor en :

 

*Fragmentert og splittet del av originalen. En del som starter i Midgar , trolig en annen del i perioden mellom Midgar og den tredje siste delen der Cloud kjemper mot Sephirot.

 

*Episodebasert CGI massefest med relativt lavt spillinnhold men der kjøp av episodene finansierer det elendige tilbudet til Square Enix.

 

Slik det blir skissert så har du ingen mulighet til å vite at dette er de eneste to valgene.

Lenke til kommentar

 

 

 

Meh, nå vet jeg ikke hva Square enix driver med  , men dette er ikke en remake av Final Fantasy VII men et nytt spill som baserer seg på Final Fantasy VII...

 

Hva med å holde seg til originalen og sørge for at det blir en like bra opplevelse for oss i dag som når den kom for mange mange år siden?

 

Føler de for at de ønsker å lage flere spill satt i FFVII verdenen så kjør på , men ikke ødelegg det opprinnelige spillet fordi de føler at de må ha DLC , utvidelser osv for å tjene så mange kroner som mulig.

Hva var det som ikke var FF 7 med dette ?

Var jo akkurat dette fansen ville ha, de fleste ønsket nytt kampsystem.

 

 

Slik det blir skissert står vi enten ovenfor en :

 

*Fragmentert og splittet del av originalen. En del som starter i Midgar , trolig en annen del i perioden mellom Midgar og den tredje siste delen der Cloud kjemper mot Sephirot.

 

*Episodebasert CGI massefest med relativt lavt spillinnhold men der kjøp av episodene finansierer det elendige tilbudet til Square Enix.

 

Slik det blir skissert så har du ingen mulighet til å vite at dette er de eneste to valgene.

 

Greit, om det får deg til å føle litt bedre så bruk ordet "antagelser" da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...