Gå til innhold

Half-Life2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
April 2004

Nja, si ikke det. Ingen ting er vel sikkert enda ?

Når var noe some helst sikkert med utgivelses datoer? *grin*

Siden Valve ikke har sagt noe selv, eller i det hele tatt kommentert utsagnene fra Vivendi, så tror jeg det stemmer sånn ca. (plus/minus en måned)

Lenke til kommentar

Hadde ikke de fobanna idiotene i valve løyet om utgivelses datoen hadde kanskje flere sett fram til dette spillet ,men slik de svikter fans overalt med å lyge om at de kanskje skulle få det ferdig til september. De var ikke ferdig å det er jo bevist. Valve skal være så kjent med å være så snill mot fans ,men de er bare en gjeng med feite nerder som kan brenne.

 

:mad: Godt å få det ut.

 

Ja det kommer antaglig april 2004 hvis dem ikke løyg om den datoen også

Lenke til kommentar
Nå går det jo et rykte om at fyren som sa det med April 2004 er sparket fra selskapet, og Gabe Newell (main producer) fortsatt insisterer på "Holidays". Som kan være alt fra juleferie, påskeferie, til sommerferie for alt vi vet.

 

Men rykter er jo rykter da.

Det er bare fjas for han som sa det jobber ikke for Valve

så Valve kan ikke sparke han .

 

De lyger som ****** men spillet kommer sikkert neste år tipper jeg

eller kansje sammen med Duke Nukem Forever.

Lenke til kommentar
Ahhrg! Jeg vil ha det spillet!

 

Hvorfor så lenge?

Hva tror du?

 

Et spill er ikke ferdig på 1-2-3.

Spillet var liksom nesten ferdig, menne så kommer hackeren og ødelegger for oss skikkelige folk.... :grumpy:

Ja for du tror på propaganda , hackeren stjal det som valve hadde

alt de holdt på med , spillet var ikke i nærheten av og være ferdig.

 

Jeg personlig tror at Valve gjorde det for ikke bryte avtalen med ATI.

 

Det var ikke hackerens feil at spillet var uferdig , Valve løy til alle .

Lenke til kommentar
Etter min mening er det patetisk og utsette et spill fordi det komm ut en ulovlig betaversion. :(

Og det er patetisk pga hva da???

I kildekoden som ble stjålet lå bla Valves nettverks sikkerhetsrutiner som var utviklet fra bunnen av, samt en ny piratkopieringssikring som også er ganske ille å la feil folk å se kildekoden til... Hadde jeg vært ansvarlig for et produkt som også skal introdusere en ny engine som skal selges til bruk i andre spill, så hadde jeg også trukket det tilbake for skrive om de tingene som kunne brukes av feil personer....

Lenke til kommentar
Ahhrg! Jeg vil ha det spillet!

 

Hvorfor så lenge?

Hva tror du?

 

Et spill er ikke ferdig på 1-2-3.

Spillet var liksom nesten ferdig, menne så kommer hackeren og ødelegger for oss skikkelige folk.... :grumpy:

Ja for du tror på propaganda , hackeren stjal det som valve hadde

alt de holdt på med , spillet var ikke i nærheten av og være ferdig.

 

Jeg personlig tror at Valve gjorde det for ikke bryte avtalen med ATI.

 

Det var ikke hackerens feil at spillet var uferdig , Valve løy til alle .

Det er vel heller du som tror på propaganda her da, og han ble sparket ifra Vivendi Universal, HL2's utgiver.

Lenke til kommentar
Nå går det jo et rykte om at fyren som sa det med April 2004 er sparket fra selskapet, og Gabe Newell (main producer) fortsatt insisterer på "Holidays". Som kan være alt fra juleferie, påskeferie, til sommerferie for alt vi vet.

 

Men rykter er jo rykter da.

"holidays" i usa er ikke det samme som i england. Holiday i usa referrere til Høytider, og ikke ferier generellt....så juletider eller påske ja, men ikke, sannsynligvis, sommerferie :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...