Gå til innhold

Bekymret over Norges fremtid


Anbefalte innlegg

Jeg er bekymret over fremtiden til dette landet. Så akkurat en kort dokumentar om en norsk liten gutt i Oslo som ble fryst ut av de andre elevene på skolen fordi det kun var utlendinger/muslimer der.. Hvordan skal dette landet klare seg?

 

Jeg er veldig redd for at Norges fremtid vil være at nordmenn og norsk kultur og norske holdninger og systemer og samfunn vil være en minoritet til slutt før det forsvinner helt og en annen kultur vil overta.

 

En kultur som vil trekke Norge tilbake til steinalderen og undertrykke kvinner og det frie samfunnet vi har her.

 

Hvem skal sette en stopper for dette?

Endret av Samsung93
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er bekymret over fremtiden til dette landet. Så akkurat en kort dokumentar om en norsk liten gutt i Oslo som ble fryst ut av de andre elevene på skolen fordi det kun var utlendinger/muslimer der.. Hvordan skal dette landet klare seg?

 

Jeg er veldig redd for at Norges fremtid vil være at nordmenn og norsk kultur og norske holdninger og systemer og samfunn vil være en minoritet til slutt før det forsvinner helt og en annen kultur vil overta.

 

En kultur som vil trekke Norge tilbake til steinalderen og undertrykke kvinner og det frie samfunnet vi har her.

 

Hvem skal sette en stopper for dette?

 

Demokratiet styrer dette helt selv og avgjør hvordan Norges skal framtid ser ut. Om folket mener at vår kultur ikke er verdt å ta vare på, ja så blir det slik. Men tror vel neppe det blir flertall for Sharia-lover i Norge de nærmeste tiår akkurat, eller for å være mer nøyaktig, aldri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem skal sette en stopper for dette?

 

Svaret så langt er nok ingen enda, er ikke nok folk som bryr seg om hvordan fremtiden ser ut og så har man denne gruppen med forrædere som vil ha innvandring og vil gjøre hva som helst for å forsvare det.

 

Kansje etter et par terror angrep men selv da tviler jeg på at folk vil våkne opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette gjelder jo bare et fåtalls skoler i Oslo. I 99,9 % av skolene i Norge er etniske nordmenn i overtall.

 

Folk må skjønne at media dekker kun ekstremtilfellene, fordi folk sluker rått store overskrifter og "kriser".

 

Slå av skjermen, kom dere ut, snakk med folk i gata. Virkeligheten er ikke dagsrevyen og facebook, den er ganske normal og traust.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

På hvilken skole finnes det unger som ikke er fryst ut i dette landet? Det var iallefall helt normalt i min oppvekst, dessverre. 

 

Nei jeg har ikke noe tro på at verden kommer til å gå under av innvandring, vi har hatt det i mange år og personlig ser jeg bare positive ting med det(omtrent). Klart det finnes kjeltringer, men det hadde vi hatt uansett da det finnes nok av Nordmenn i den "bransjen". 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Det er ikke velgerne som styrer hvordan landet skal bli, det er det politikerne som gjør. Det eneste velgerne gjør, det er å levere inn en lapp hvert fjerde år hvor de skriver hvem som skal være deres "overlords" de neste fire årene. Utover stortingsvalg hvert fjerde år har vanlige mennesker i dette landet null innflytelse på hva som skjer her. Til og med ikke folkeavstemninger om opplagte spørsmål får vi. Så demokrati? I think not. Det er ikke mye folkestyre i det parlamentarisk systemet vi har nå.

Endret av Slettet+2534
Lenke til kommentar

Jeg er bekymret over fremtiden til dette landet. Så akkurat en kort dokumentar om en norsk liten gutt i Oslo som ble fryst ut av de andre elevene på skolen fordi det kun var utlendinger/muslimer der.. Hvordan skal dette landet klare seg?

 

Unger har blitt fryst ut og/eller mobbet på norske skoler siden vi startet med skoleundervisning her i landet. Det er ingenting som tyder på at dette er noe som spesielt gjelder skoler der det er mange "utlendinger/muslimer".

 

Eller mener du at det er ok så lenge det er "hvite nordmenn" som står for utfrysningen?

 

Mobbing/utfrysning er et problem som må løses lokalt på den enkelte skole, og utvisning av etniske grupper eller andre former for inngrep mot "utlendinger/muslimer" er neppe måten å gjøre det på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Poenget mitt var at det blir feil når nordmenn skal bli fryst ut skolen fordi de er nordmenn... i Norge...

 

Klart det er feil, men er det innvandringen sin skyld? Det handler om folkeskikk, det er den som mangler.. 

 

Om en blir mobbet fordi han er feit mens alle de andre er tynne, er problemet da at folk er for tynne? Må folk spise mer? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2534

Til de som synes det er for mye innvandring: Slutt å skylde på innvandrerne, de forholder seg bare til de ordningene som finnes her i landet. Dersom man vil peke fingeren på noen så bør man peke den på politikerne.

Lenke til kommentar

Jeg er også bekymret for dette landets fremtid. Hvordan skal vi klare å takle overgangen til en økonomi uten olje som drivkraft? Det kommer til å bli krakk i boligprisene med mange økonomiske skjebner. Hvordan skal det offentlige klare å stramme inn forbruket uten at vi får Hellas-tilstander der befolkningen stemmer frem uansvarlige politikere som vil fortsette festen?

 

Antimobbearbeidet i skoleverket er over hodet ikke noen bekymring med tanke på landets fremtid. Jeg synes det gjøres et veldig godt arbeid på den fronten for tida, selv om det er umulig å utrydde mobbing fullstendig. Enkeltsaker med utfrysing og andre kjipe opplevelser vil alltids dukke opp fra tid til annen.

 

Jeg er altså bekymret for landets fremtid, men over hodet ikke på grunn av mobbing i skolen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Tenker dere ikke på videre generasjoner dere eller? Bare fordi er sånn tålelig greit nå så betyr ikke det at det ikke blir verre. Og verre blir det, det er uunngåelig, det strømmer inn her med indoktrinerte trangsynte mennesker med steinalder holdninger og til slutt så blir majoriteten utlendinger og nordmenn må vike.

 

Men det blåser vel dere i så lenge det ikke er fælt her og nå? Hva med de små jentene som ble antastet av asylsøkere her om dagen? Det betyr vel ingenting sålenge det ikke er dere som ble antastet eller deres barn??

Endret av Samsung93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...