Gå til innhold

Bekymret over Norges fremtid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nedgangen i anmeldte saker beviser bare at folk ikke anmelder i like stor grad lenger.. kriminaliteten har vel ikke gått ned?

 

 

Jeg viser bare bekymring, jeg kommer ikke med spesifikke påstander.

 

Ja det er helt normalt at når kriminaliteten går opp, da går anmeldelsene ned.... 

 

Og leser du hva du skriver selv eller? 

 

 

 

 Bare fordi er sånn tålelig greit nå så betyr ikke det at det ikke blir verre. Og verre blir det, det er uunngåelig
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nedgangen i anmeldte saker beviser bare at folk ikke anmelder i like stor grad lenger.. kriminaliteten har vel ikke gått ned?

 

Og du krever kilder fra meg?  :roll:

 

 

Se det, halvert på de siste hundre år ja, på tross av alle de fæle utlendingene.

 

Om vi skal bruke samme logikken som de innvandringskritiske så vil vi altså lande på 0,0 tilfeller av drap i Norge om hundre år  ;)

 

Det er mye av grunnen til at jeg blir frustrert på mange av argumentene til innvandrerkritiske.

 

Men nå skal ikke jeg ta på meg skylapper og se bort fra reelle problemer med innvandring.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Selvfølgelig blir det verre å vanskeligere å beholde gode gamle Norge som det var vært når det strømmer tusenvis av innvandrere inn hvert år? Det sier seg selv.

 

Igjen kommer du med en påstand uten noe fakta. 

 

Du vet at innvandringen har økt så å si eksponentialt siden 2000? Og i samme periode har kriminaliteten sunket. Så statistikken tilsier ikke at vi er på vei til noen dommedag pga innvandringen, men klart det er ikke problemfritt å ta inn masse innvandrere. Det tror jeg de fleste er klar over.  

Lenke til kommentar

Norge ble tryggere fra 2013 til 2014, men hva med å se på litt lengere horisont. Voldskriminaliteten har økt siden 1990-tallet. Voldetekter har virkelig økt siden 1990-tallet. Jeg tror neppe de som var ung på 1960-1970 tallet engang vurderte hva overfallsvoldtekter var.

Man kan sikkert ta fram statistikk fra år til år og si at Norge aldri har vært så trygt som det er nå. Men allikvel er det nok en del områder i Oslo man helst ikke vil gå alene om natten`?

 

post-65269-0-52904000-1449239167_thumb.png

post-65269-0-07150000-1449239363_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Poenget mitt var at det blir feil når nordmenn skal bli fryst ut skolen fordi de er nordmenn... i Norge...

Tror du ikke på budskapet som står skrevet på t-skjorten til din egen avatar?

Lenke til kommentar

Norge ble tryggere fra 2013 til 2014, men hva med å se på litt lengere horisont. Voldskriminaliteten har økt siden 1990-tallet. Voldetekter har virkelig økt siden 1990-tallet. Jeg tror neppe de som var ung på 1960-1970 tallet engang vurderte hva overfallsvoldtekter var.

Man kan sikkert ta fram statistikk fra år til år og si at Norge aldri har vært så trygt som det er nå. Men allikvel er det nok en del områder i Oslo man helst ikke vil gå alene om natten`?

 

Det er fordi voldtekt har blitt tatt svært seriøst i senere tider. I 1960-1970 så hadde ikke undertrykkede kvinner noen interesse i å anmelde han på fest som utnyttet henne mens hun var overstadig beruset. Etniske nordmenn er forøvrig overrepresentert i alle former for voldtekt bortsett fra overfallsvoldtekt.

 

Vet du forresten hva absolutte tall betyr? For det er nemlig problemet her.

 

 

ABB er ikke kristen men du skal ha for forsøket?

 

Han har mer til felles med islamske terror grupper, noe han selv han innrømt.

 

 

O hoy hoy. Her var man skråsikre gitt.

 

http://www.nrk.no/urix/_-han-er-en-kristen-terrorist-1.7735739

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

 

 

Om du ser på det som er linket til tidligere så er all kriminalitet på vei ned, ja antall saker øker da vi har hatt befolkningsvekst. Men prosentvis er det på vei nedover. 

 

 

Javel. Så når antall voldtekter har økt fra 350 til 900 fra 1996 til 2014, så skyldes det at folketallet har økt tilsvarende? Dvs folketallet har økt med 250 %, fra 2 millioner 1996 til 5 millioner nå.

Folketallet har økt mye mindre en antall voldtekter.

 

 

Ser man derimot på hvor mange innvandrer som har kommet i samme tidsperiode så forklarer det økningen i voldtekter bedre.

 

Det er jo også naturlig at  noen folk som kommer fra en kultur hvor kvinner som ikke er tildekket ansees som horer. Kanskje sliter med å holde seg innafor de sosiale normene i et samfunn der kvinner kan gå kledd som de vil.

 

Syns det er trist at vi ofrer sikkerheten til våre kvinner for å redde noen tusen menn som egentlig bare er en dråpe i havet av mengden mennesker som har den vanskelig i verden.

post-65269-0-51573700-1449240068_thumb.png

Endret av Ant1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...