Gå til innhold

[LC] Southampton - Liverpool


Tunky

Anbefalte innlegg

yl3aefI.pngVS7LYO2oe.png

St. Marys

02.12.15 20:45

TV2 Sport Premium / TV2 Sumo

 

 

Kvartfinale i årets Capital One Cup (Ligacupen). En gyllen sjanse for et trofé denne sesongen. I tillegg til de to ovennevnte lagene er Manchester City, Stoke, Bournemouth, Everton, Sheffield Wednesday og Middlesbrough igjen i cupen. Disse 6 lagene skal bli til 3 i løpet av tirsdagskvelden. Etter èn omgang i kampene ser det ut til at City, Everton og Stoke ikke uventet kaprer disse 3 plassene.

 

Southampton mangler Forster, Rodriguez og Gardos på langtidsskader, mens Fonte er ventet å kunne spille kampen. Laget har også et av de mest spennende ungdomsakademiene i England, og det er ikke usannsynlig at de stiller med en del egenproduserte spillere - i alle fall på benken.

 

For Liverpools del er skadesituasonen noe forbedret. Sakho, Ings, Gomez og Flanagan er fortsatt ute med langtidsskader, mens både Henderson og Sturridge fikk innhopp mot Swansea i hega. Coutinho har vært spådd en start igjen i ligacupen, men jeg blir ikke forundret om han hviles igjen - i alle fall fra start.

 

Det er alltid vanskelig å gjette på lag i ligacupen, men jeg tar en sjanse på Liverpool sitt. For min del håper jeg Klopp stiller et sterkt mannskap siden vi har kommet såpass langt i cupen. Laget under er forholdsvis sterkt, men kan selvfølgelig toppes enda mer. Det er også en sjanse for at noen av ungguttene får sjansen. Jeg har satt opp Teixeira og Ibe som de eneste. Begge er vel å regne som A-lagsspillere nå, da ingen av dem er delaktig i U21-kamper. Ellers tror jeg ikke vi får se verken Brannagan eller Rossiter (fra start, i det minste), da begge startet U21-kamp i går og sistnevnte nylig er tilbake fra skade. Av andre akademispillere som har vært nevnt i A-lagssammenheng startet også Sinclair og Chirivella kampen i går. Det er heller ikke sannsynlig å se Jose Enrique få sin Klopp-debut, da også han spilte U21. Forøvrig var Enrique forholdsvis svak i den kampen.

 

Bogdan

Clyne - Skrtel - Lovren - Moreno

Milner - Lucas - Emre Can

Ibe - Benteke - Teixeira

 

Benk: Coutinho, Sturridge, Henderson, Randall, Toure, Mignolet, Brannagan

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...