Stonescream Skrevet 24. februar 2002 Skrevet 24. februar 2002 Hei Er det mulig å forandre knappene på tastaturet. Driver å programmerer litt og da bruker jeg vildig mye (){} / og av og til [] disse er vanligvis som tredjevalg på 7890 tastene. Går de ann å flytte de slik at jeg kan feks trykke alt å få de ned på ;:-_ tastene so ligger så praktisk til. Noen som har teorier om dette og er det mulig? Gjøre slik at altGR+; blir { altGr+: blir } osv. osv. eller bare skifte knapper som jeg ikke bruker til fornuftige muligheter. feks. hom, scroll lock, pause, end og page up og page down. Forandirngene bør bare være i windows etter som page up og down blir brukt av og til i dos.
Ola PeK Skrevet 24. februar 2002 Skrevet 24. februar 2002 Har ikkje testa dette, men du kan prøve denne linken: http://www.annoyances.org/exec/show/article02-022
kilogram Skrevet 24. februar 2002 Skrevet 24. februar 2002 Bruk Engelsk tastatur. Har gjort det dei siste åra.. Då ligg knappane du nevnte ved "å" og "¨", ved sidan av enter, og du treng berre nytta Shift. < og > ligg som Shift+"," og Shift+"."... :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå