Gå til innhold

[Løst] Eksternt skrivebord - hindre annen bruker å bli frakoblet?

Anzure

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg lurer på om det er mulig å det er mulig logge på eksternt skrivebord på en bruker uten å koble fra en annen bruker. Følgende kommer opp når jeg prøver å koble til eksternt skrivebord når en annen bruker er pålogget: https://gyazo.com/7f76c3b3a0d8746abff9e5cd3849e698

Noen er altså fysisk pålogget på en annen bruker når jeg forsøker å koble til Administrator-kontoen via eksternt skrivebord, er det en måte hindre brukeren å bli frakoblet? Håper jeg forklarte det godt nok.

Endret av waremanu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som er optimalisert for Windows slik som eksternt skrivebord er? Og hvilken av fjernstyrings-tjenestene tilbyr flere sesjoner? (Trenger ikke mer enn 1 sesjon per brukerkonto i Windows liksom)

Skrevet

Mer at dette gjelder Windows Server - Det er jo litt av poenget med server at den skal kunne håndtere flere brukere. - Det er ikke mulig i Klient-OSet.

Skrevet (endret)

Tror den støtter Windows 8.1, men hvorfor oppgraderer du heller ikke til Windows 10? Støtte for Windows 8.1 (med KB3000850?) ble lagt til i v1.5.

Endret av waremanu
Skrevet (endret)

Tror den støtter Windows 8.1, men hvorfor oppgraderer du heller ikke til Windows 10? Støtte for Windows 8.1 (med KB3000850?) ble lagt til i v1.5.[/size]
Jeg jobber innenfor IT og har /er borti alt mulig av typer og versjoner av både server OS og desktop OS inkl Windows 10

Win 8.1 er mainstream desktop os i næringslivet sammen med Windows 7 x64.

Bytte ut system dll filer er ikke særlig interessant for min del men det andre alternativet med wrapper kan komme til nytte.

Den må støtte brukt versjon av termsrv.dll versjon i underliggende os for å hooke seg til rett sesong data/funksjon slik jeg forstår det.

Endret av syar2003

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...