Gå til innhold

Black Friday 2015 - Tilbudstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra protein pulver som ikke skader min fordøyelsen som andre proteinpulver . Gratis shaker :)  Har noen prøvd deres kreatin av noen sjanse? Ser ut 3 ganger billigere enn på en, men jeg er ikke sikker på om kvaliteten ( ON @ GymGrossisten)

 

https://strongr.com/no/produkter/prozyme-3kg-proteinpulver  

 

httpss://x-life.no har gode Vit D3 / Sinc / Multi Vit 

 

 

Jeg vil kjøpe en sykkelrulle, men kan ikke finne noe billig for Black Friday. Kjøner dere kanskje noe ?

 

Lenke til kommentar

Gjaldt å være rask på den JS8005 ja, skjønte det når andre hadde black friday tilbud med 7005 til samme pris. Kan hende den kommer for salg igjen i morra kl 0700 men tviler

 

Du husker vel ikke om det stod "begrenset antall" på den? Mener å huske det ikke gjorde det... Men nå gjør det det, da... Merkelig nok, hehe.

Endret av Helvetica
Lenke til kommentar

 

Gjaldt å være rask på den JS8005 ja, skjønte det når andre hadde black friday tilbud med 7005 til samme pris. Kan hende den kommer for salg igjen i morra kl 0700 men tviler

 

Du husker vel ikke om det stod "begrenset antall" på den? Mener å huske det ikke gjorde det... Men nå gjør det det, da... Merkelig nok, hehe.

 

Den er vel fjernet fra hele nettbutikken til Lefdal?

Lenke til kommentar

Ble kjøp av sokker og minnekort fra CDON. 5 par til 99. Skal visstnok ha kostet 79kr paret før.

 

Synes CDON virkelig slo på stortromma sammenliknet med mange andre nettbutikker. Mye fint. Ventet egentlig på tilbud på bærbare, men finner ikke noe til mitt bruksområde. Ser at komplett har Yoga 3 Pro nedsatt, men er ikke i nærheten av å slå prisen Elkjøp hadde for et par dager siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...