Gå til innhold

«Vi skal gjøre slik at Norge blir som Libanon.»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Radical Islamists - included Mullah Krekar - are bad. They are evil. They are terrorists.

Islamist extremism has popped up and grasps the essence of the medieval times.

Radical Islamism in all of its forms - Al Qaida, ISIL, Al Nusra, Boko Haram - has marked the downward surge on human civilization,

and religious extremism - please mark my words - may not only strike in Paris, but may also strike you and me in Norway.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

«Hvis noe skjer med Krekar, skal vi gjøre slik at Norge blir som Libanon.»

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/I-denne-videoen-kommer-de-terrorsiktede-med-klare-trusler-mot-Norge-8240955.html#xtor=RSS-3

 

Hva tenker dere om dette?

 

Jeg har kommentert dette i annen tråd, -slik jeg bedømmer er det neppe en type "hjelp" Krekar ønsker seg. De har snakket om å kidnappe norske diplomater og bytte de mot Krekar. For det første vil Krekar dermed bli nr.1 ettersøkt worldwide, for det andre, hvor skal han ta veien etter at de har befridd ham fra fengsel? Hvis denslags har vært "drøftet" av Krekars tilhengere, er det i så fall en helt håpløs idiotisk ide.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Hva jeg tenker? La meg summere tankene mine om disse trusslene ved hjelp av følgende jiff:

 

 

ZGnzBCI.gif

 

Endret av Gjest slettet-ld9eg7s96q
Lenke til kommentar

Det får meg til å tenke videre på å stemme mer og mer polarisert, fordi det begynner å bli mindre og mindre jeg som individ kan gjøre for å minimere trussel mot de jeg bryr meg om. Det er like godt at jeg ikke sitter med noen stor porsjon makt, for jeg er ikke langt ifra å være en skikkelig "kynisk kald jævel", for å ta Abigor sine ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...