Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Defekt vare fra Ikea


Anbefalte innlegg

Hei! Var på Ikea idag å kjøpte et par ting, blant annet et tv bord og en kommode. Begge disse hadde bulker på seg der malingen hadde falt av. Var slikt da jeg åpnet dem, vet ikke om det har skjedd mens jeg har fraktet dem eller om det var sånn. Har noen erfaring med å klage på ting fra Ikea? Hadde vært litt leit om det ikke hadde gått. 

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På skapet vi kjøpte som hadde en liten lakkskade, måtte vi levere inn hele skapet i stedet for å bare å tilsendt en ny del. Skapet kom faktisk så godt som ferdigmontert. eneste vi måtte gjøre var å feste to metallister (hvor den ene hadde en liten skade.)

 

Om du kan bytte deler kommer vel kanskje på om delen kommer i "løssalg".

Lenke til kommentar

Hei! Var på Ikea idag å kjøpte et par ting, blant annet et tv bord og en kommode. Begge disse hadde bulker på seg der malingen hadde falt av. Var slikt da jeg åpnet dem, vet ikke om det har skjedd mens jeg har fraktet dem eller om det var sånn. Har noen erfaring med å klage på ting fra Ikea? Hadde vært litt leit om det ikke hadde gått. 

 

Takk :)

 

Jeg har utelukket god erfaring med kundeservice hos Ikea. Har klaget på enkelte møbler hvor plastdetaljer etc. har blitt ødelagt. Sendt e-post med kopi av kvittering og bilder av skaden. Fått den enkelte del tilsendt per post innen 14 dager. 

 

Men obs. at du legger ved kvitteringen. Du kommer ingen vei uten. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...