Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan reparere uheldige kommentarer


Anbefalte innlegg

Hei.


Jeg trenger råd om hvordan jeg kan forsøke gjøre godt igjen etter å ha kommet med negative kommentarer (som jeg egentlig ikke mente/mener) om min bedre halvdels utseende i en opphetet og presset krangel. Hun sliter med selvbilde etter barnefødsler, så kommentarene såret veldig.


Det går ikke en dag jeg ikke ønsker at det aldri ble sagt...


Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

Hei.

Jeg trenger råd om hvordan jeg kan forsøke gjøre godt igjen etter å ha kommet med negative kommentarer (som jeg egentlig ikke mente/mener) om min bedre halvdels utseende i en opphetet og presset krangel. Hun sliter med selvbilde etter barnefødsler, så kommentarene såret veldig.

Det går ikke en dag jeg ikke ønsker at det aldri ble sagt...

 

 

Be om tilgivelse!

Lenke til kommentar

Hvis man mister hodet fullstendig og kommer med negative kommentarer om kjærestens utseende i en litt opphetet krangel, så er min påstand at man ikke er voksen nok til å være i et forhold. Spørs om det er mulig å rette opp den feilen. Avhenger helt av hvordan hun er som person.

 

For noen er dette dumpegrunn (men kanskje ikke hvis man har barn sammen og virkelig vil få dette til å fungere), andre tar lettere på det.

Endret av oscrue10
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hun godtar ikke unnskyldningen fordi hun kommer til å bruke dette mot deg i fremtiden. MEd engang hun godtar unnskyldningen kan hun ikke bruke dette mot deg lenger. Kjøp blomster og legg ved et kort der du beklager for å være en komplett idiot med et snakketøy som spyr møkk ukontrollert. Liker hun deg så går det bra. gi henne en klem idet du overrekker blomstene og si du beklager for oppførselen din. 

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar

^^What he said. Å be om unnskyldning og tilgivelse er en ting, en annen å faktisk kunne tilgi seg selv og innrømme til seg selv at det var en ærlig feil. Vi er alle mennesker og gjør dumme ting iblant selv om vi ikke mener det eller gjør det ubevisst. Det er like viktig å kunne gå videre med seg selv og ikke henge i fortiden. Det bare ødelegger framtiden. Tro meg, og ta det en fra som har slitt med fortiden lenge.

Lenke til kommentar

 

Hei.

Jeg trenger råd om hvordan jeg kan forsøke gjøre godt igjen etter å ha kommet med negative kommentarer (som jeg egentlig ikke mente/mener) om min bedre halvdels utseende i en opphetet og presset krangel. Hun sliter med selvbilde etter barnefødsler, så kommentarene såret veldig.

Det går ikke en dag jeg ikke ønsker at det aldri ble sagt...

 

 

 Hvis du prosederer på at du utelukkende sa det for å såre, fordi du har fått med deg at hun er usikker.  Og konfronterer og diskuterer de sosiopatiske tendensene dine sammen med henne.  Kanskje det er bedre enn at du ikker er så tiltrukket av henne lenger. ?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Oppriktig anger er og blir det ensete som virker. Det må så kombineres med tid. Men, etter noen måneder så har hun ikke lov å bruke det mot deg lenger! det er greit å få tyn for å ha driti seg ut, men det er ikke greit å være slave for sine feil resten av livet.

 

Og, ikke gi henne komplimenter nå som du virkelig ikke mener med hele din sjel, da blir du gjennomskuet og det tar enda lenger tid før sårene gror. Fokuser heller på at du er oppriktig glad i henne og vil henne alt vel. Dere har fått en liten? Trå til og vær en superpappa. det løser det meste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...