Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenner du på?


Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Det er ikke noe spesiel grunn til at jeg spør, jeg er bare veldig nyserrig på hva folk liker av det "normale og det gale". 

Så: Jeg lurte egentlig på hva du liker og tenner på seksuelt?

Gjerne fortell om fetisjen din om du har en. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig vanlig av meg, men liker vel egentlig ganske godt at kvinnen tar litt kontroll i sengen (evt andre steder, høhø). Ellers så finner jeg alltid en spesiell ting med en kvinne som jeg synes er ekstra fint som tenner meg ekstra, om det så er fine pupper, fin rumpe, digge legger (ja, særeste jeg har opplevd) eller et nydelig smil.

 

Edit: Og ja, som G27, veldig på å tilfredsstille kvinnfolket. Det er det viktigste.

Endret av Admiral Necrolamedor
Lenke til kommentar

Sjeldent jeg skriver så personlige ting her, men la gå. Jeg tenner veldig på å faktisk tilfredsstille damen. Så jeg gir mye oralsex og tar meg god tid til henne kan man si. Utendørs sex er vel det som tenner meg aller, aller mest. Ikke slik at man lett kan bli busta, så må være litt "gjemt".

 

På enkelte dager er det veldig viktig at damen tar kontroll også. Ellers blir jeg bare ikke skikkelig kåt den dagen. Noen dager hater jeg bare å måtte gjøre "alt".

 

Nå er det din tur til å bidra til temaet, Alexara! Spytt ut! (Eller svelg?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Haha, jeg er vel egentlig ganske normal.

Men jeg tenner skikkelig på elektrikere. Ja, på elektrikere. Men det må være den grå/svarte med masse værktøy på... Om det er en polsk elektriker så er det enda bedre, for jeg syns polske er utrolig sexy og språket syns jeg er jævlig sexy.. 

Eller liker jeg at mannen holder meg fast mens han ligger over meg og kanskje biter meg på halsen også i samme slengen  :laugh: 

 

Lenke til kommentar

Sjeldent jeg skriver så personlige ting her, men la gå. Jeg tenner veldig på å faktisk tilfredsstille damen.

 

Jøss, det er ikke bare meg altså? Ikke noe som er mer turn-on enn at dama ligger og vrir seg av nytelse, gjerne kombinert med litt lyder. (Om hun samtidig er fastbundet, så gjør ikke det noe heller  :whistle: )

Ellers har jeg en merkelig ting for briller, men ikke nødvendigvis under sex. Normalt stiger damene flere hakk på hotness-skalaen når de får på seg et par briller. (Ikke hvilken som helst type, de må passe til henne og se litt fine ut)

Åja, også de som virkelig kan blowjobs, og da mener jeg virkelig kan. Ikke de som skryter av det på forhånd, for de har stort sett null peiling, men de som virkelig tar seg tid, bruker hele munnen, tunga, litt hender, og ikke bare sutter på tuppen eller deepthroather, men en kombinasjon av alt sammen.  :love:

 

 

Edit:

Glemte nesten det viktigste. Damer som er sikre på seg selv og vet hva de vil ha og hvordan. Den utstrålingen de da har er vanskelig å motstå.

Og pupper, i de aller fleste fasonger. Store, små, runde, avlange, lett hengende, utstikkende. Noe magisk er det med dem uansett.

Endret av Llandari
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

Uniform! :love: :love:

 

Kombinerer man det med et manne-mann utseende og skjegg er jeg villig til å selge sjelen min for han. :dribble:

 

Så kommer jeg da, som liker guttevalper. hahaha 

Lenke til kommentar

typ yngre gutter! Og ser unge ut :p

 

Haha, da har vi kjempe forskjellig smak :D Jeg liker store mannfolk med stor M. Skjegg og ansikt som skriker maskulinitet. :love: Og muskler er fint. Store skuldre og grove maskuline mannehender :dribble: Søren at jeg er forever alone. 

 

Edit: synlige blodårer i underarm og hender. DET er fint.

Endret av Hannah00
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OcukAq7QPp

 

typ yngre gutter! Og ser unge ut :p

 

Haha, da har vi kjempe forskjellig smak :D Jeg liker store mannfolk med stor M. Skjegg og ansikt som skriker maskulinitet. :love:

 

 

Jeg gjør det jeg også altså, men jeg liker liksom Justin Bieber gutter også. hahaha

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

typ yngre gutter! Og ser unge ut :p

 

Haha, da har vi kjempe forskjellig smak :D Jeg liker store mannfolk med stor M. Skjegg og ansikt som skriker maskulinitet. :love: Og muskler er fint. Store skuldre og grove maskuline mannehender :dribble:Søren at jeg er forever alone. 

 

Edit: synlige blodårer i underarm og hender. DET er fint.

 

 

:tease:

post-12649-0-70286100-1447371214_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...