Gå til innhold

E-SPORT: Ta med deg en kompis i vår nye StarCraft II-turnering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interesting, men bylan hadde vel første Archon-turnering? Og hvorfor skulle ikke første divisjon få spille? Tror dette blir litt hype uansett da, men sære regler

 

Det var jeg ikke klar over. Har oppdatert.

 

Bakgrunnen for å utelukke 1. divisjonsspillere er nok for at resten skal få en litt større sjanse for å vinne. Noe av det samme ble gjort i denne populære Counter-Strike-turneringen i sommer.

Lenke til kommentar

Så vi kan spille med en utenlandsk spiller så lenge det har en gamer.no registrert bruker, står ingenting spesifikt på det nå, og det gjør det litt enklere for folk å velge partner også. Selvsagt så tenker jeg på spillere som tilhører laget ditt også. :)

 

Står vel i reglene at mer enn halvparten av et lag må være norske. Så i praksis ingen utenlandske i denne turneringen

Lenke til kommentar

 

Og hvorfor skulle ikke første divisjon få spille? Tror dette blir litt hype uansett da, men sære regler

 

Det var jeg ikke klar over. Har oppdatert.

 

Bakgrunnen for å utelukke 1. divisjonsspillere er nok for at resten skal få en litt større sjanse for å vinne. Noe av det samme ble gjort i denne populære Counter-Strike-turneringen i sommer.

Er det ikke like greit å utestenge det som er Grandmasters / Masters nivå da? Samtidig er jo Archon noe helt annet en vanlig 1v1, så er litt rart at det ikke får prøvd seg i det formatet. Men er jo som sakt positiv til initativet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da må det først være noe positivt å poste om..

Det er ikke positivt for eSport Norge at de dårlige blir prioritert over de gode, det sier seg selv.

 

Synd du ikke finner noe positivt hos oss da.

 

Uansett: Vi har fjernet denne regelen nå. Det var gode grunner for å ha den der, men også gode argumenter fra miljøet på å la det være åpent for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...