Gå til innhold

Fallout 4 - HW for best mulig opplevelse?


Anbefalte innlegg

 

Ja, trolig.

Har du testet skyrim med oppsettet du har nå?

Trolig vil Fallout 4 bruke "motoren" bak Skyrim (selvsagt forbedret) og det kan gi en indikasjon på ytelsen senere.

Spilte Skyrim på denne hardwaren uten problemer ja. Men HD6950-2GB er rimelig gammelt nå.

 

 

Jeg tipper faktisk at du vil få samme grafikk som på PS4 med oppsettet der , du finner ut om en uke ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Nå som xbox og ps4 er x86, vil pc versjonen få brorparten av bugs?

Tvilsomt , Bet er ganske så flinke med pc versjonene...

 

Fenris : Trolig er det skjermkortet ditt som vil være den begrensende faktoren. Du får vente og se hva du ender opp i fps før du vurderer et eventuelt bytte.

Utvilsomt skjermkortet som begrenser. Tviler på at jeg trenger å bytte CPU før om minst 2 år, med mindre det skjer noe spennende i CPU verden.

Lenke til kommentar

 

 

Ja, trolig.

Har du testet skyrim med oppsettet du har nå?

Trolig vil Fallout 4 bruke "motoren" bak Skyrim (selvsagt forbedret) og det kan gi en indikasjon på ytelsen senere.

Spilte Skyrim på denne hardwaren uten problemer ja. Men HD6950-2GB er rimelig gammelt nå.

 

 

Jeg tipper faktisk at du vil få samme grafikk som på PS4 med oppsettet der , du finner ut om en uke ;)

 

Nja, saken er at om jeg får samme grafikk som med PS4 så kjøper jeg heller til PS4 fremfor å betale på PC og finne ut at jeg ikke får noe bedre enn PS4 :p

Lenke til kommentar

Låner denne tråden litt. Har en litt gammel cpu som kommer nok til å slite litt med  dette spillet. Det kan ikke overclockes men fins det noe slags cpu optimaliseringsprogram eller noe sånt?

 

Det er et i7 930 2,8 ghz ( bloomfield)

6gb ram

gtx 770

Lenke til kommentar

Låner denne tråden litt. Har en litt gammel cpu som kommer nok til å slite litt med dette spillet. Det kan ikke overclockes men fins det noe slags cpu optimaliseringsprogram eller noe sånt?

 

Det er et i7 930 2,8 ghz ( bloomfield)

6gb ram

gtx 770

Mellomting av high og medium vil jeg tippe du klarer å kjøre det på. Du kan jo evt se om du finner en overklokkbar cpu som passer i motherboardet ditt?

Lenke til kommentar

Fallout 4 blir dessverre kjørt i 1080p for min del. Fordelen er at jeg ikke kommer til å slite med spille det på max, regner jeg med.

 

Liiiitt off-topic:

Har det blitt sagt noe om hvor stort FO4 er (antall GB)? Tenker på å installere det på en SSD, men vet ikke om det er nødvendig eller om det i det hele tatt vil gi meg noen store forskjeller.

Lenke til kommentar

Fallout 4 blir dessverre kjørt i 1080p for min del. Fordelen er at jeg ikke kommer til å slite med spille det på max, regner jeg med.

 

Liiiitt off-topic:

Har det blitt sagt noe om hvor stort FO4 er (antall GB)? Tenker på å installere det på en SSD, men vet ikke om det er nødvendig eller om det i det hele tatt vil gi meg noen store forskjeller.

Står 30gb i steam

Lenke til kommentar

Dette er systemkravene som er lagt ut på Steam fra Bethesda selv. Erfaringsmessig så kan man spille spill med litt svakere hardware enn det som er anbefalt.

 

MINIMUM

OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS required)

Procesor: Intel Core i5-2300 2.8 GHz / AMD Phenom II X4 945 3.0 GHz or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 550 Ti 2GB / AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent

Hard Drive: 30 GB available space

 

Endret av Nlklas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...