Gå til innhold

Hvilke spill ønsker du deg? Kanskje kommer julenissen ;)


Anbefalte innlegg

Det er ikke alltid man har tid eller penger til å kjøpe seg alt av spill som finnes , noen av oss sitter på helt nye og ubrukte spill i form av nøkler eller kanskje fysiske kopier som ikke engang er åpnet og har derfor muligheten til å gi disse bort (Noe som gjøres i denne tråden) samtidig er det sikkert noen spill vi har vist interesse for men som vi ikke har kjøpt av en eller annen grunn.

 

Poenget med denne tråden er rett og slett å skrive en ønskeliste på noen få spill (maks 5) som du av en eller annen grunn ikke har kjøpt ( ingen forklaring behøves selvsagt ) og er du heldig så kommer julenissen (en annen bruker , venn eller familie) på besøk med en gave / nøkkel til deg.

 

Noen enkle regler for tråden : 

 

1 : Ikke mas eller post unødvendig i tråden (om å få spill, åpen diskusjon er jo selvsagt helt grei) og er du såpass heldig at en annen bruker / venn gir bort et spill til deg skal man oppdatere "ønskeposten" sin med at man har fått julegave. Det er også opp til den som gir bort gaven om navnet skal offentliggjøres. Husk derfor å oppdatere ønskeposten din med hva du har fått og eventuelt av hvem.

 

2 : Poenget med tråden er faktisk ikke å få "julegave" , men å vise andre hva man ønsker seg (og hvorfor om man ønsker å skrive dette ) og dele litt felles spillinteresse og glede om man er så heldig at man får noe. Venner og familie kan jo selvsagt få kjennskap til ønsket ditt om du er lur og linker via facebook eller andre tjenester.

 

3 : For de som er gavmilde og ønsker å gi en annen bruker et spill som han / hun ønsker seg så er det viktig å først poste i denne tråden (eller sende brukeren en PM ) sånn at han FØRST oppdaterer ønskeposten sin med at han har fått en gave før du sender ham / hun en Nøkkel / gave i tilfelle det er flere som ønsker å være grei med den brukeren. Man slipper også da litt useriøse brukere som bare nasker til seg ørten nøkler på et spill og eventuelt selger disse videre eller annet tull.

 

4 Fysiske kopier av et spill kan jo være litt mer komplisert å gi bort med tanke på at vi bor over hele landet , så da er det jo greit at man i det minste skriver at man kan eventuelt hente i "nærområdet som man bor i for tiden" og eller at man sender i posten (og betaler portoen selv for å sende) om man ser at man ikke kan levere et spill som man ønsker å gi bort til en viss forumbruker.

 

 

Dere kan bruke mine egne ønsker som en slags form for mal til dine egne ønsker (start eksempelvis innlegget med å skrive dette  :

 

Dette er spillene som jeg ønsker meg til Jul :

 

1 : Civilization : Beyond Earth (Pc)

Er egentlig stor fan av Sid Meyer , men av en eller annen grunn har jeg ikke kommet så langt at jeg har kjøpt dette spillet og ønsker meg det derimot til Julegave. Det er kanskje en skummel gave å få da det fort kan gjøre at jeg bruker svært mange timer på det , men samtidig er det noe jeg definitivt vil sette pris på.

 

2 : Divinity : Original Sin ( Pc )

Må innrømme at av de spillene som jeg bruker mest tid på så er det nettopp rollespill og strategi som er øverst på listen. Jeg har trolig brukt alt for mye tid på Serier som Baldurs Gate og Icewind Dale (og Bards Tale 1, 2 , 3 for å nevne noen virkelige oldinger ) og har tenkt på å kjøpe dette spillet en stund , men av en eller annen grunn har det ikke blitt noe av det.  Kan jo nevne at jeg startet å spille Divinity spillene med det aller første spillet som jeg faktisk nå nylig har plukket opp igjen og koser meg på nytt med det.

 

Pga at jeg er moderator ønsker jeg å holde litt mer personlig informasjon privat , men kan nevne at jeg bor i Trondheim.

 

 

Som dere sikkert ser utifra ønskelisten min er jeg faktisk glad i Rollespill og strategi , liker også andre sjangere , men det er definitivt denne typen spill som jeg bruker mest tid på. Runder 40 år neste år og siden jeg også er Far til 2 lure gutter kan jeg ikke påstå at jeg har så mye tid til å spille som før , det er jo også derfor jeg nå setter langt større pris på den lille stunden jeg har mulighet til å kose meg med et "rått" rpg / strategi spill.

 

Så får vi se hvordan denne tråden utvikler seg og kanskje så blir det mange som blir glade til Jul ^_^

Endret av Malvado
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg til å ønske meg snille forumbrukere, ønsker jeg meg følgende spill:

 

The Witcher 3: Wild Hunt - (PS4)

 

Far Cry 4 - (PS4)

 

Dragon Age: Inquisition - (PS4)

 

Assassin's Creed: Syndicate - (PS4)

 

Dessverre taler tradisjonen mot meg; jeg ønsker meg spill stort sett hvert eneste år, men får det ytterst sjelden. Jeg tror nok at jeg er nødt til å kjøpe dem til meg selv og lure meg selv til å tro at det kommer fra nissen.  :wee:

 

EDIT: Føyde et spill til listen.

Endret av Curumo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ønsker meg følgene spill i år:

 

1. Spongebob: Creature from Krusty krab

Har klassikerne Battle for bikini bottom og The movie game. Begge disse har er fantastiske platform spill som jeg har tilbrakt x antall timer på.

Ønsker meg nå enda en finfin opplevelse fra Heavy iron studios. Skulle ønske at det kom remake av disse spillene til PS4, viftestøyen fra ps2en er ubehagelig høy :confused:

 

2. Roller Coaster World 

10 desember slippes endelig ett nytt Roller Coaster spill i ny drakt. Vet ikke så mye annet om spillet enn at det går ut på å drive en park.

Går utifra at det er samme oppskrift med penere grafikk og nye attraksjoner. Var så heldig at jeg vokste opp med RC2, har utallige timer der, så ja gleder meg ekstremt :)

 

3. Star Wars Battlefront

Har aldri spilt gamle battlefront, så jeg har ikke noe spesielt jeg forventer meg. Tenker at det er på tide at jeg kaster meg ut i et Star Wars eventyr.

Kanskje jeg burde gjøre litt mer research først? Jaja bedre å kjøpe dette en BO3 som kommer nå snart. Kan bli gøy å kjøre en guttekvell med Star Wars marathon, film og spilling :D

 

Kommer sikkert noe mer etterhvert.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ønskelisten min:

 

The Coma (PC)
Kingdom (PC)
Stronghold HD (PC)
LISA (PC)
Sunless Sea (PC)

 

Untopic:

Som familie feirer vi jul men uten gaver de siste årene. Holder med en kjempegod middag, dessert, spill-tv sammen.  :wee: 

 

Endret av Kahrs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Call of Duty Black Ops III

Lego Dimensions

Battlefront

 

(Har brukt altfor mye penger på spill de siste dagene, Halo 5, Assassins Creed Syndicate, Xbox One Elite kontroller, Zelda: A Link Between Worlds og har også en forhåndsbestilling inne på Fallout 4. Så derfor satser jeg på at julenissen kommer med de siste :-p)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...