Gå til innhold

E-SPORT: En av Norges beste Counter-Strike-klubber frigir samtlige spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

E-sport er jo nytt i Norge, man må regne med litt barnehage sykdommer. Etterhvert som det vokser og det begynner å bli seriøse penger i det så lukes de amatørmessige aktørene ut. Eldre individer involveres med organisasjonsmessig kunnskap og erfaring. Da klarer man skape noe seriøst. Det er jo som å drive en bedrift.

 

Nå spiller ikke jeg CS eller noe, men det jeg har lest om E-sporten i Norge så er det jo helt på ballalaika nivå. Premiepenger blir utelatt, "lønn" kommer ikke osv osv. Håper det vokser her hjemme. Skulle ønske jeg var ongdom igjen :-)

Lenke til kommentar

eSport er ikke nytt i Norge, vi hadde turneringer og internasjonale lag for 10 år siden, men helt siden TG sa offentlig at de ikke ville ha noe eSport på TG fordi de ville at det skulle være koselig og inkluderende så har det stagnert, eSport Norge kommer seg rett og slett ingen vei uten TG, men eSport i Norge tror de klarer seg uten TG, det er der feilen ligger.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det er ikke noe å ettertrakte men hvis du forventer deg noe annet i et hardt konkurranse drevet miljø med testosteron, emosjonell og psykisk krevende intensitet så er du på bærtur og hele e-sport miljøet får ha lykke på reisa fordi dette vil dere aldri bli kvitt og e-sport i Norge vil bare omhandle oppførsel "skandaler".

 

Bedre å tilrettelegge realistiske retningslinjer som forhindrer trakassering og som ikke er idealistisk tull. Som sagt dette er en sport, å forvente seg bedre av cs-spillere enn profesjonelle fotball spillere er urimelig. Samme gjelder MMA miløet, mye styggord der, til og med trakassering men miljøet vokser enormt og ingen som syter som folk gjør her i Norge.

 

 

Nei, jeg er ikke på bærtur, det er mengder av profesjonelle utøvere som klarer å ikke oppføre seg som umodne barn.

 

Det er ikke idealistik eller urimelig, det er slik samfunnet er, det aksepteres ikke med raseriutbrudd og ufin språkbruk i andre jobber, hvorfor er dette annerldes? Det som er syting er å klage over at det er så grusomt å oppføre seg som folk, og "å stakkars meg, jeg har så mye testosteron", ta deg sammen og ta ansvar for egne handlinger istedet for å sutre over at du ikke kan noe for det.

 

AtW

 

 

Det er ikke annerledes og derfor burde heller ikke forventningene være annerledes. Skal gi meg med påstanden at det er urimelig, der har nok du rett men siden dette aldri vil forsvinne noe vi ser i det internasjonale miljøet også så er det idealistisk å tro at en kan forhindre det. Men greit nok soccer mom, bring on the diversion from the game og heller fokuser på at X sa Y med interruptions, komitteer og gransking om hva som er akseptabelt. Ser heller på MMA der hvor litt skitkasting bare bygger suspense og gjør kampene mer interessante når en ser utøverne få ordene tilbake som et slag i trynet. Norsk E-Sport vil aldri komme noen vei hvis det ikke blir mer kommersielt.

Lenke til kommentar

" Situasjonen eskalerte tirsdag og etter dette valgte styret og ledelse å avslutte vårt samarbeid.

"

 

Hmm... Sist jeg sjekket forlot spillerne laget fordi vi stilte ETT krav til "organisasjonen" som ikke ble oppfylt. Og bengen, hva vet du om vår oppførsel? Add meg på steam så skal jeg med glede sende deg noen chatlogs :-)

 

Typisk Gamer å bare legge ut en side av en sak ^_-

Lenke til kommentar

 

" Situasjonen eskalerte tirsdag og etter dette valgte styret og ledelse å avslutte vårt samarbeid.

"

 

Hmm... Sist jeg sjekket forlot spillerne laget fordi vi stilte ETT krav til "organisasjonen" som ikke ble oppfylt. Og bengen, hva vet du om vår oppførsel? Add meg på steam så skal jeg med glede sende deg noen chatlogs :-)

 

Typisk Gamer å bare legge ut en side av en sak ^_-

Begge parter har uttalt seg i denne saken. Det som er skrevet er det de ønsket å kommentere. Hva mer ønsker du at vi gjør?

Lenke til kommentar

 

 

" Situasjonen eskalerte tirsdag og etter dette valgte styret og ledelse å avslutte vårt samarbeid.

"

 

Hmm... Sist jeg sjekket forlot spillerne laget fordi vi stilte ETT krav til "organisasjonen" som ikke ble oppfylt. Og bengen, hva vet du om vår oppførsel? Add meg på steam så skal jeg med glede sende deg noen chatlogs :-)

Typisk Gamer å bare legge ut en side av en sak ^_-

Begge parter har uttalt seg i denne saken. Det som er skrevet er det de ønsket å kommentere. Hva mer ønsker du at vi gjør?

 

 

Om noen fra gamer/gamermag som har lyst til å vite hele historien fra begge parter, kontakt meg, jeg er den spilleren som har vært i demise lengst.

http://steamcommunity.com/id/kSwitch

 

all møkka som spres på nettet atm er bare tull, kontakt meg om media er interessert

 

MvH

 

kSwitch

 
Lenke til kommentar

Ja, men det kom frem etter at saken først ble publisert, og etter at ledelsen hos begge parter allerede hadde fått uttalt seg. Påstanden jeg reagerer på er at vi ikke har forsøkt å være balanserte. Det er tull. Hva de individuelle spillerne ønsker å fortelle i etterkant er en helt annen ting, og det er noe jeg allerede er i dialog med spillerne og klubb om, nettopp for å kunne formidle historien på en balansert og nøytral måte – dersom vi ønsker å gå videre med dette. Det er ikke all intern krangling eller uenighet som trenger å blåses opp.

Endret av TST
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...