Gå til innhold

Gjest

Anbefalte innlegg

KåGe lever i en omvendt verden. Der  blir seriøse brukere og innlegg moderert, mens ABene får herje fritt. Særlig i vitenskaps og religionsforumet er det en bruker som hvertfall burde blitt moderert, men fortsatt tillates å spre sine rare meninger. Skal ikke henge ut ham spesifikt, men virker som han er en veldig dårlig "debatant."

Ja, det kan virke som om KG lever i sin egen verden. Tror det fins folk som ikke tenker helt over hva de skriver der inne. Og noen er vel der bare for å ha det gøy. Noen sitter på der med mål om å skrive mest mulig dritt. Og de blir ikke utestengt men får allikevel være der. Det er slik det er. Men forumet får bare gi meg livstidsdommen. Får ta den med godt humør :).  Å være snill i ord mot folk på forum kommer man ikke alltid langt med. Det er om og gjøre å være mest mulig kul og tøff av og til, men jeg fortsetter å være den jeg er :) 

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvinneguiden er et kjempested. Moderatorene gjør jobben sin og forumet er fullt av drama queens. This is really my cup of tea

Ok, så du mener da at det er riktig å utestenge en bruker for resten av livet uten at det er gjort noe alvorlig? Jeg har hørt at mange på forumet mener at moderatorene gjør det riktige. Men de utestenger ikke brukere som sverter en annen persons navn dersom de liker han. Og dersom det er en mann så får han gjøre det hvis de synes at han er kjekk uten å bli utestengt i det hele tatt.  ;). Og da gjør moderatorene tydeligvis jobben sin ;).

 

Forumet er heller ikke et kvinneforum lenger. Det er et forum der menn går inn for å få lettere tak i noen damer ved å "sympatisere med problemene deres", eller så kan det være for få mindre konkurranse på markedet fordi det er ikke så mange menn der inne. Så forumet burde ikke hete kvinneguiden - et forum for kvinner lenger. :D. De burde absolutt endre navn dersom det skal være et forum tilpasset noe annet: for menn og kvinner.  

Endret av Sportylady
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kvinneguiden er et kjempested. Moderatorene gjør jobben sin og forumet er fullt av drama queens. This is really my cup of tea

Ok, så du mener da at det er riktig å utestenge en bruker for resten av livet uten at det er gjort noe alvorlig? Jeg har hørt at mange på forumet mener at moderatorene gjør det riktige. Men de utestenger ikke brukere som sverter en annen persons navn dersom de liker han. Og dersom det er en mann så får han gjøre det hvis de synes at han er kjekk uten å bli utestengt i det hele tatt.  ;). Og da gjør moderatorene tydeligvis jobben sin ;).

 

Forumet er heller ikke et kvinneforum lenger. Det er et forum der menn går inn for å få lettere tak i noen damer ved å "sympatisere med problemene deres", eller så kan det være for få mindre konkurranse på markedet fordi det er ikke så mange menn der inne. Så forumet burde ikke hete kvinneguiden - et forum for kvinner lenger. :D. De burde absolutt endre navn dersom det skal være et forum tilpasset noe annet: for menn og kvinner.  

 

Du sier at det ikke er alvorlig, men for å bli utestengt på livstid, må du ha brutt reglementet mange ganger. Er det ikke du som er utestengt fra diverse kommentarfelt i avisene også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et innlegg om hvor uprofesjonelt og amatøraktig nettstedet Kvinneguiden er. Hva synes dere? Er det for krast, eller fortjener de kritikken?

 

Kvinneguiden er et diskusjonsnettsted som har fått mye pepper i mediene, og det med god grunn.

 

Noen eksempler er her:

Artikkel 1

Artikkel 2

 

Dette er jo ikke "noen eksempler", men ser ut til å være to artikler om en og samme sak, nemlig en butthurt blogger.

 

Hva gikk denne angivelige mobbingen egentlig ut på? Bloggeren har selv valgt å være en offentlig person, så det skal være ganske alvorlig før det bør gjøres noe.

 

Etter denne tråden å dømme er ikke denne bloggeren blant de mest ærlige og konsekvente, kan man si:

 

http://forum.kvinneguiden.no/topic/751260-et-rørende-innlegg-av-kristina-andersen/

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fortalte det til en venn av meg: " Jeg er faktisk utestengt for resten av livet fra kvinneguiden". Vedkommende svarte: "Det høres helt sykt ut. Virket ut som om de er ute etter deg". Kvinneguiden er dømmende uten tvil. ;). De favoriserer personer.

 

Var det ikke du som stadig opprettet nye kontoer etter hvert som de ble midlertidig utestengt? Skjønner godt at de satte foten ned.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

 

Kvinneguiden er et kjempested. Moderatorene gjør jobben sin og forumet er fullt av drama queens. This is really my cup of tea

Ok, så du mener da at det er riktig å utestenge en bruker for resten av livet uten at det er gjort noe alvorlig? Jeg har hørt at mange på forumet mener at moderatorene gjør det riktige. Men de utestenger ikke brukere som sverter en annen persons navn dersom de liker han. Og dersom det er en mann så får han gjøre det hvis de synes at han er kjekk uten å bli utestengt i det hele tatt.  ;). Og da gjør moderatorene tydeligvis jobben sin ;).

 

Forumet er heller ikke et kvinneforum lenger. Det er et forum der menn går inn for å få lettere tak i noen damer ved å "sympatisere med problemene deres", eller så kan det være for få mindre konkurranse på markedet fordi det er ikke så mange menn der inne. Så forumet burde ikke hete kvinneguiden - et forum for kvinner lenger. :D. De burde absolutt endre navn dersom det skal være et forum tilpasset noe annet: for menn og kvinner.  

 

Du sier at det ikke er alvorlig, men for å bli utestengt på livstid, må du ha brutt reglementet mange ganger. Er det ikke du som er utestengt fra diverse kommentarfelt i avisene også?

 

 

For å si det sånn: En bruker på kvinneguiden har skrevet hvem jeg er der inne, identifisert hvem jeg er. Han har skrevet hestende ord om meg på forumet. Altså han har skrevet at jeg er en kriminell person, og at han er min eks!. Han har latterliggjort situasjonen i brukeren sin. Han har sendt trusler om å plage en venn av meg, pluss andre rundt meg dersom jeg ikke gjorde visse ting for han. Jeg rappoterte det, men kvinneguid-moderatorene lar han få bli der inne. Han hadde et mål om å få meg utestengt fra forumet i seg selv. Det har han klart tiltross for sin oppførsel så blir ikke han utestengt. Men han prater veldig fin dialog sammen med moderatorene på forumet, og det gjør en god venninne av han og. De er ganske gode venner med moderatorene. Han skryter å forteller at moderatorene er veldig dyktige på kvinneguiden og gjør en supergod jobb der inne for han. 

 

Jeg på min side ble utestengt for å ha laget flere brukere i det jeg ble utestengt. Jeg ble utestengt for å ha skrevet anonyme innlegg, der jeg skriver om en situasjon. Der kommer vedkommende inn i bildet og begynner å fortelle at det er han som jeg prater om. Jeg skriver noen ord som viser til at det ikke er han. Han fortsetter og til slutt legger han ut sin identitet og forteller hvem jeg er. Samt forteller han at jeg er en stalker og kriminell forbryter. 

 

Forstår dere urettmessigheten i hva jeg skrev nå, eller mener dere at det er riktig utifra mine opplysninger i denne teksten jeg har skrevet nå og ikke utestenge denne brukeren men utestenge meg på livstid? 

 

Sorry : jeg er litt forbanna på dette fordi jeg synes det er urettmessig at en annen får gjøre som han vil, mens jeg blir stengt ute på livstid. Han har ikke fulgt loven, men får bli. Why?. Nå skrev jeg til kvinneguiden at jeg føler meg mobbet av at han får beholde profilen der inne. Så nå får jeg se hva de gjør. Jeg tror de ikke gjør noe som helst. Men ja jeg føler meg mobbet av kvinneguiden. Men jeg skal tenke klokt:: Dvs: "Ikke ta det innover meg. Ikke bruke krefter på å være sint, og takle det". Skrev litt i en annen tråd som handlet om det å bli sint, og hvordan tenke og takle i går og i dag. Det gjelder å forsøke å slutte å være sint, men jeg ble sint av urettmessig behandling  ;). Men sett dere inn i situasjonen jeg forklarte nå: da forstår dere vel urettferdigheten jeg føler? . Kvinneguiden bryr seg ikke selv om jeg har bevis for situasjonen og har rappotert det, og selv om de har fått forklaringen. 

 

Jeg skal ikke la det gå innpå meg, og jeg har ikke gjort noe som gjør meg fortjent til å være utestengt derfra på livstid. 

 

Skal bli spennende å finne ut om de tar hensyn og utestenger den som fortalte mye sykt om meg der inne. Jeg føler meg mobbet og krenket av det. Thats it! . Så nå skal jeg se om kvinneguiden tar hensyn til at jeg ble lagt ut som den sinnsyke og kriminelle eksen til en bruker der inne  :). Mener også at brukeren selv burde tatt hensyn og slettet sin profil med tanke på alt han skrev om meg. Så jeg håper en av delene kommer til å skje. 

 

Jepp, sagt er sagt: live the life,  Ikke bli for sint pga urettmessig forskjellsbehandling,! Det er saken! :D

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

 

 

Kvinneguiden er et kjempested. Moderatorene gjør jobben sin og forumet er fullt av drama queens. This is really my cup of tea

Ok, så du mener da at det er riktig å utestenge en bruker for resten av livet uten at det er gjort noe alvorlig? Jeg har hørt at mange på forumet mener at moderatorene gjør det riktige. Men de utestenger ikke brukere som sverter en annen persons navn dersom de liker han. Og dersom det er en mann så får han gjøre det hvis de synes at han er kjekk uten å bli utestengt i det hele tatt.  ;). Og da gjør moderatorene tydeligvis jobben sin ;).

 

Forumet er heller ikke et kvinneforum lenger. Det er et forum der menn går inn for å få lettere tak i noen damer ved å "sympatisere med problemene deres", eller så kan det være for få mindre konkurranse på markedet fordi det er ikke så mange menn der inne. Så forumet burde ikke hete kvinneguiden - et forum for kvinner lenger. :D. De burde absolutt endre navn dersom det skal være et forum tilpasset noe annet: for menn og kvinner.  

 

Du sier at det ikke er alvorlig, men for å bli utestengt på livstid, må du ha brutt reglementet mange ganger. Er det ikke du som er utestengt fra diverse kommentarfelt i avisene også?

 

 

Jeg er ikke utestengt fra kommentarfelt i avisene? Hva i det huleste er det jeg nå blir spurt om? Nei jeg skriver aldri i kommentarfelt i avisen. Nei!!!! :D. Jeg leser aldri aviser omtrent. Er kun på facebook og leser litt nyheter der. Nei jeg kan love dere : Jeg er ikke en straffedømt person av politiet. Jeg har ikke noe på rullebladet. Jeg har heller ikke blitt utestengt av noen aviser!. 

 

Jeg var ganske frustrert over at den brukeren der inne forteller at jeg er hans eks, og står frem med hvem han er og forteller at jeg er en stalker og psykopat og kriminell dame, samt sendte meg trusler på private meldinger som ble rappotert inn til kvinneguiden men så ble det meg som ble stengt ute. Derfor laget jeg flere brukere der inne fordi jeg synes det var urettmessig. Det som jeg gjorde gale var å ikke akseptere forskjellsbehandlingen og lage flere brukere fordi jeg vet at det var flere som skulle vært utestengt ja. Men den fyren var veldig glad for han sa til meg at han var super glad for å få sitt mål oppfyllt og det var å få meg utestengt på livstid. Så jaja... noen får kose seg med det :D

 

Jaja. Sånn er det. Jeg skal ikke ta det innover meg. Det er bare et kvinneguideforum. Men jeg ble litt sint over urettmessigheten. Jaja får telle til 10 når jeg tenker på det og roe ned sinne over forskjellsbehandlingen. 

 

Nok om dette: men nå forsøkte jeg å fortelle urimeligheten sett fra min kant i den utestengelsen som varer for resten av livet. Trodde det skulle mer til for å bli utestengt på livstid. Og at dersom jeg hadde oppført meg som den personen som får bli der inne så hadde det ikke vært akseptert regner jeg med? Jeg tror ikke de ville akseptert det samme av meg som han gjorde. Men men sånn er det. :)

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

 

 

 

Kvinneguiden er et kjempested. Moderatorene gjør jobben sin og forumet er fullt av drama queens. This is really my cup of tea

Ok, så du mener da at det er riktig å utestenge en bruker for resten av livet uten at det er gjort noe alvorlig? Jeg har hørt at mange på forumet mener at moderatorene gjør det riktige. Men de utestenger ikke brukere som sverter en annen persons navn dersom de liker han. Og dersom det er en mann så får han gjøre det hvis de synes at han er kjekk uten å bli utestengt i det hele tatt.  ;). Og da gjør moderatorene tydeligvis jobben sin ;).

 

Forumet er heller ikke et kvinneforum lenger. Det er et forum der menn går inn for å få lettere tak i noen damer ved å "sympatisere med problemene deres", eller så kan det være for få mindre konkurranse på markedet fordi det er ikke så mange menn der inne. Så forumet burde ikke hete kvinneguiden - et forum for kvinner lenger. :D. De burde absolutt endre navn dersom det skal være et forum tilpasset noe annet: for menn og kvinner.  

 

Du sier at det ikke er alvorlig, men for å bli utestengt på livstid, må du ha brutt reglementet mange ganger. Er det ikke du som er utestengt fra diverse kommentarfelt i avisene også?

 

 

For å si det sånn: En bruker på kvinneguiden har skrevet hvem jeg er der inne, identifisert hvem jeg er. Han har skrevet hestende ord om meg på forumet. Altså han har skrevet at jeg er en kriminell person, og at han er min eks!. Han har latterliggjort situasjonen i brukeren sin. Han har sendt trusler om å plage en venn av meg, pluss andre rundt meg dersom jeg ikke gjorde visse ting for han. Jeg rappoterte det, men kvinneguid-moderatorene lar han få bli der inne. Han hadde et mål om å få meg utestengt fra forumet i seg selv. Det har han klart tiltross for sin oppførsel så blir ikke han utestengt. Men han prater veldig fin dialog sammen med moderatorene på forumet, og det gjør en god venninne av han og. De er ganske gode venner med moderatorene. Han skryter å forteller at moderatorene er veldig dyktige på kvinneguiden og gjør en supergod jobb der inne for han. 

 

Jeg på min side ble utestengt for å ha laget flere brukere i det jeg ble utestengt. Jeg ble utestengt for å ha skrevet anonyme innlegg, der jeg skriver om en situasjon. Der kommer vedkommende inn i bildet og begynner å fortelle at det er han som jeg prater om. Jeg skriver noen ord som viser til at det ikke er han. Han fortsetter og til slutt legger han ut sin identitet og forteller hvem jeg er. Samt forteller han at jeg er en stalker og kriminell forbryter. 

 

Forstår dere urettmessigheten i hva jeg skrev nå, eller mener dere at det er riktig utifra mine opplysninger i denne teksten jeg har skrevet nå og ikke utestenge denne brukeren men utestenge meg på livstid? 

 

Sorry : jeg er litt forbanna på dette fordi jeg synes det er urettmessig at en annen får gjøre som han vil, mens jeg blir stengt ute på livstid. Han har ikke fulgt loven, men får bli. Why?. Nå skrev jeg til kvinneguiden at jeg føler meg mobbet av at han får beholde profilen der inne. Så nå får jeg se hva de gjør. Jeg tror de ikke gjør noe som helst. Men ja jeg føler meg mobbet av kvinneguiden. Men jeg skal tenke klokt:: Dvs: "Ikke ta det innover meg. Ikke bruke krefter på å være sint, og takle det". Skrev litt i en annen tråd som handlet om det å bli sint, og hvordan tenke og takle i går og i dag. Det gjelder å forsøke å slutte å være sint, men jeg ble sint av urettmessig behandling  ;). Men sett dere inn i situasjonen jeg forklarte nå: da forstår dere vel urettferdigheten jeg føler? . Kvinneguiden bryr seg ikke selv om jeg har bevis for situasjonen og har rappotert det, og selv om de har fått forklaringen. 

 

Jeg skal ikke la det gå innpå meg, og jeg har ikke gjort noe som gjør meg fortjent til å være utestengt derfra på livstid. 

 

Skal bli spennende å finne ut om de tar hensyn og utestenger den som fortalte mye sykt om meg der inne. Jeg føler meg mobbet og krenket av det. Thats it! . Så nå skal jeg se om kvinneguiden tar hensyn til at jeg ble lagt ut som den sinnsyke og kriminelle eksen til en bruker der inne  :). Mener også at brukeren selv burde tatt hensyn og slettet sin profil med tanke på alt han skrev om meg. Så jeg håper en av delene kommer til å skje. 

 

Jepp, sagt er sagt: live the life,  Ikke bli for sint pga urettmessig forskjellsbehandling,! Det er saken! :D

 

DA vet jeg hvem du er. Du laget mye tjohei der inne og det var moro å følge deg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kvinneguiden er et kjempested. Moderatorene gjør jobben sin og forumet er fullt av drama queens. This is really my cup of tea

Ok, så du mener da at det er riktig å utestenge en bruker for resten av livet uten at det er gjort noe alvorlig? Jeg har hørt at mange på forumet mener at moderatorene gjør det riktige. Men de utestenger ikke brukere som sverter en annen persons navn dersom de liker han. Og dersom det er en mann så får han gjøre det hvis de synes at han er kjekk uten å bli utestengt i det hele tatt. ;). Og da gjør moderatorene tydeligvis jobben sin ;).

 

Forumet er heller ikke et kvinneforum lenger. Det er et forum der menn går inn for å få lettere tak i noen damer ved å "sympatisere med problemene deres", eller så kan det være for få mindre konkurranse på markedet fordi det er ikke så mange menn der inne. Så forumet burde ikke hete kvinneguiden - et forum for kvinner lenger. :D. De burde absolutt endre navn dersom det skal være et forum tilpasset noe annet: for menn og kvinner.

Du sier at det ikke er alvorlig, men for å bli utestengt på livstid, må du ha brutt reglementet mange ganger. Er det ikke du som er utestengt fra diverse kommentarfelt i avisene også?

For å si det sånn: En bruker på kvinneguiden har skrevet hvem jeg er der inne, identifisert hvem jeg er. Han har skrevet hestende ord om meg på forumet. Altså han har skrevet at jeg er en kriminell person, og at han er min eks!. Han har latterliggjort situasjonen i brukeren sin. Han har sendt trusler om å plage en venn av meg, pluss andre rundt meg dersom jeg ikke gjorde visse ting for han. Jeg rappoterte det, men kvinneguid-moderatorene lar han få bli der inne. Han hadde et mål om å få meg utestengt fra forumet i seg selv. Det har han klart tiltross for sin oppførsel så blir ikke han utestengt. Men han prater veldig fin dialog sammen med moderatorene på forumet, og det gjør en god venninne av han og. De er ganske gode venner med moderatorene. Han skryter å forteller at moderatorene er veldig dyktige på kvinneguiden og gjør en supergod jobb der inne for han.

 

Jeg på min side ble utestengt for å ha laget flere brukere i det jeg ble utestengt. Jeg ble utestengt for å ha skrevet anonyme innlegg, der jeg skriver om en situasjon. Der kommer vedkommende inn i bildet og begynner å fortelle at det er han som jeg prater om. Jeg skriver noen ord som viser til at det ikke er han. Han fortsetter og til slutt legger han ut sin identitet og forteller hvem jeg er. Samt forteller han at jeg er en stalker og kriminell forbryter.

 

Forstår dere urettmessigheten i hva jeg skrev nå, eller mener dere at det er riktig utifra mine opplysninger i denne teksten jeg har skrevet nå og ikke utestenge denne brukeren men utestenge meg på livstid?

 

Sorry : jeg er litt forbanna på dette fordi jeg synes det er urettmessig at en annen får gjøre som han vil, mens jeg blir stengt ute på livstid. Han har ikke fulgt loven, men får bli. Why?. Nå skrev jeg til kvinneguiden at jeg føler meg mobbet av at han får beholde profilen der inne. Så nå får jeg se hva de gjør. Jeg tror de ikke gjør noe som helst. Men ja jeg føler meg mobbet av kvinneguiden. Men jeg skal tenke klokt:: Dvs: "Ikke ta det innover meg. Ikke bruke krefter på å være sint, og takle det". Skrev litt i en annen tråd som handlet om det å bli sint, og hvordan tenke og takle i går og i dag. Det gjelder å forsøke å slutte å være sint, men jeg ble sint av urettmessig behandling ;). Men sett dere inn i situasjonen jeg forklarte nå: da forstår dere vel urettferdigheten jeg føler? . Kvinneguiden bryr seg ikke selv om jeg har bevis for situasjonen og har rappotert det, og selv om de har fått forklaringen.

 

Jeg skal ikke la det gå innpå meg, og jeg har ikke gjort noe som gjør meg fortjent til å være utestengt derfra på livstid.

 

Skal bli spennende å finne ut om de tar hensyn og utestenger den som fortalte mye sykt om meg der inne. Jeg føler meg mobbet og krenket av det. Thats it! . Så nå skal jeg se om kvinneguiden tar hensyn til at jeg ble lagt ut som den sinnsyke og kriminelle eksen til en bruker der inne :). Mener også at brukeren selv burde tatt hensyn og slettet sin profil med tanke på alt han skrev om meg. Så jeg håper en av delene kommer til å skje.

 

Jepp, sagt er sagt: live the life, Ikke bli for sint pga urettmessig forskjellsbehandling,! Det er saken! :D

DA vet jeg hvem du er. Du laget mye tjohei der inne og det var moro å følge deg :)
Ja det er meg, populært kallt den politidømte stalkeren og patetiske løgneren der inne.Nei politiet har ikke dømt meg for noe som helst :)

 

Hahahaha. Tjo hei av positiv betydning ? ;) Jeg er jo en snill livlig jente men det morsomme der inne var at mange brukere kunne være langt mer aktiv enn meg og i tilegg frekke i det de sa, men allikevel var det alltid meg som fikk oppmerksomheten hahaha

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

Men jeg kan vedgå at det laget nye brukere. Men det var fordi jeg vet at kvinneguiden burde utestenge en bruker som ikke fulgte reglene deres men de lot han bli. Og jeg oppfattet utestengelsen urettmessig. Det er saken. Men jeg vet at jeg er en livlig snill dame og at selv om mange brukere var mer aktiv enn meg så fikk jeg oppmerksomhet fordi jeg deltok i mer andre tråder enn syparti trådene ;) haha

 

Da er det slik at noen brukere får lov å bryte reglene på kvinneguiden men får bli fordi de kanskje har en spesiell rolle for forumet eller blitt ansatt eller fått en kongetittel der inne haha

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

 

DA vet jeg hvem du er. Du laget mye tjohei der inne og det var moro å følge deg :)

Hva gikk det hele egentlig ut på? Stemmer vedkommendes versjon i denne tråden?

En sak er helt sikker. Det er at det er en til som skulle vært utestengt fra forumet som ikke har blitt det. Vet ikke hva Tuppelure har fått med seg. Eller om han har sett urettmessigheter/ forskjellsbehandling der inne av moderatorene.

 

Jeg får bare konkludere med at jeg laget flere brukere, etter at jeg ble utestengt fordi jeg ble frustrert og følte det var urettmessig. Og at jeg derfor ikke fikk en ny sjanse av kvinneguiden. Og at derfor ble jeg utestengt for livstid. Men når en annen får bryte reglene og allikevel får bli der inne så er det forskjellsbehandling. Det er forskjellsbehandlingen som er kjip.

 

Men men: den andre brukeren må få fortsette å kose seg der inne :) Jeg er egentlig ikke ute etter å få han utestengt heller for jeg vet at den brukeren liker forumet. Var bare urettferdigheten jeg følte . Men men jeg skal slutte å irritere meg for slike saker. Det er bare dumt . Jeg burde ikke ha skrevet om det heller, men men gjort er gjort. :)

 

Jeg velger å være mer anonym på nettet heretter. Anonymiserer meg og vil være forsiktig med å skrive noe. For rykter kan lett gå. Og jeg vil være anonym.

Endret av Sportylady
Lenke til kommentar

På Kvinneguiden finnes det faktisk ett helt under-forum som er dedikert til forskjellige kjendiser og rosa-bloggere. Det var noen brukere der som mente at alle kjente rosa-bloggere i Norge sprer reklame og søppel om kropp, plastiske operasjoner og restylane (eller hva det nå heter) samt klær / mote. Så ett par brukere på KG mente at flest mulig burde boikotte alle nett-butikker, organisasjoner og så videre, som de forskjellige bloggerne skriver reklame-innlegg for.

 

Men for å finne ut hva som må boikottes, så må jo noen lese alle bloggene – og så skrive på KG om ting som blir reklamert for i rosa-bloggene. Så en del brukere fra KG leser fleire forskjellige blogger (opp til fleire ganger om dagen) for å få med seg alt som de forskjellige bloggerne skriver om.

 

Men selv om noen skriver (på Kvinneguiden) at den og den nett-butikken burde boikottes (på grunn av sitt samarbeid med en eller annen blogger) så kommer selvfølgelig ikke en slik eventuell  boikott fra enkelte medlemmer av KG til å ha noen særlig effekt. Men man risikerer jo at bloggerne tjener penger på at fleire KG-medlemmer klikker på bloggene deres (opptil fleire ganger om dagen) samt at de klikker på alt som er av reklame-lenker som bloggerne har lagt ut.

 

Så jeg skrev en kommentar i en eller annen tråd på KG, om det ikke var bedre å bare boikotte alt som var av idiotiske rosa-bloggere, i stedet for å gi masse klikk til disse bloggene heile tiden. Men da ble noen KG-medlemmer rett og slett irriterte og sure på meg. De ville heller lese alt som var av bloggere, og så late som de gjorde noe nyttig ved å påstå at forskjellige ting som bloggere skriver om burde boikottes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

DA vet jeg hvem du er. Du laget mye tjohei der inne og det var moro å følge deg :)

Hva gikk det hele egentlig ut på? Stemmer vedkommendes versjon i denne tråden?

En sak er helt sikker. Det er at det er en til som skulle vært utestengt fra forumet som ikke har blitt det. Vet ikke hva Tuppelure har fått med seg. Eller om han har sett urettmessigheter/ forskjellsbehandling der inne av moderatorene.

 

Jeg får bare konkludere med at jeg laget flere brukere, etter at jeg ble utestengt fordi jeg ble frustrert og følte det var urettmessig. Og at jeg derfor ikke fikk en ny sjanse av kvinneguiden. Og at derfor ble jeg utestengt for livstid. Men når en annen får bryte reglene og allikevel får bli der inne så er det forskjellsbehandling. Det er forskjellsbehandlingen som er kjip.

 

Men men: den andre brukeren må få fortsette å kose seg der inne :) Jeg er egentlig ikke ute etter å få han utestengt heller for jeg vet at den brukeren liker forumet. Var bare urettferdigheten jeg følte . Men men jeg skal slutte å irritere meg for slike saker. Det er bare dumt . Jeg burde ikke ha skrevet om det heller, men men gjort er gjort. :)

 

Jeg velger å være mer anonym på nettet heretter. Anonymiserer meg og vil være forsiktig med å skrive noe. For rykter kan lett gå. Og jeg vil være anonym.

Skal ikke skrive "urettsmessig" litt flere ganger da? :p

 

Er enig i at KG er blitt et søplested, men litt av problemet ditt er tydeligvis at du har lagt hele sjelen din i det forumet og levd "hele" livet ditt der inne. Hadde du ikke bitt på når fyren la ut agnet så hadde han ikke giddet å fortsette. Og er man midlertidig utestengt så er det så enkelt som at man følger utestengelsen og venter til man slipper inn igjen. Å lage en haug med nye kontoer eller anonyme innlegg er jo bare helt latterlig. Da er man enten 14 år eller loco. Nå har jeg ikke lest retningslinjene der på en stund, men jeg gjetter meg til at det står ganske tydelig at dersom man ikke overholder en midlertidig utestengelse så vil det gjøres permanent. Så lett er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...