Gå til innhold

Samsung Galaxy S6 Edge


Anbefalte innlegg

Hei! lurte på en ting. Har nettop kjøpt Samsung Galaxy S6 Edge, men vurderer og levere tilbake for og bytte til iPhone 6s. Hadde nettop iPhone 6 men ville prøve samsungs flaggskip. Den virket veldig bra. Pluss den er billigere, men er litt redd for at om ett parr måneder vil prisen minke? tror dere dette vil skje? iPhone går opp i pris men er redd android telefoner går ned etter noen måneder? Hadde en Sony Z3 som plutselig røyk 1000kr ned i pris. Jeg er den personen som selger og kjøper nyere telefoner. Så har noen av dere peiling på om S6 Edge vil minke i pris etterhvert og jeg vil tape mye mer på den når jeg skal selge?

 

Takk for seriøse svar!

Endret av Thomaz99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle andre telefoner enn Iphone går merkbart ned i verdi etter de er brukt, så om du er urolig for det.. så for all del selg nå. 

 

Om du spør meg bør du jo heller finne en tlf du er fornøyd med og beholde den i en god stund. Synes forskjellene er blitt så små mellom ulike toppmodeller nå at jeg har personlig mistet interessen jeg hadde. Fått meg en galaxy s6, og kommer til å beholde den til den virkelig begynner å slite.

Endret av fflex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

For to dager siden dristet jeg meg til å prøve Android igjen etter 7-8 år med iPhone (Galaxy S6 Edge) etter min noe missfornøyde eie av android tidligere og jeg sitter igjen med litt blandede følelser på godt og vondt...

 

Pluss:

- Rask lader! (Ikke den trådløse)

- Mange justeringsmulighter (Selm om jeg ikke trenger det)

- synkroniseringen via google tjenester fungerer bra

- Kameraet er supert (til mobil å være)

- Skjermen er super

 

Minus:

- Den trådløse laderen fungerer dårlig. Slutter og lade rett som det er.

- Batterikapasiteten er langt under pari sammenlignet med iPhone 5S. Bruker langt mer strøm, spesielt i hvilemodus.

- den har hengt seg en gang og det krevde omstart, som tidligere fryktet. Dette problemet hadde jeg også med mine første android telefoner...

 

Jeg kjøpte den i hovedsak grunnet utseendet, og den ser jo utrolig tøff ut med den buede skjermen. Den har også dått bra skussmål på tester. iPhone er fortsatt det enkleste. Ikke spennende, men iPhone fungerer, alltid!

 

Så jeg vil gi Edge'en en firer på terningen så langt. Flott telefon, men den krever hyppig lading, og selv om den kun har hengt seg en gang på to dager, så blir jeg fortsatt skeptisk...

Lenke til kommentar

S6 kommer til å få Android 6.0 (Marshmallow) som har innført "Doze", som setter applikasjoner i dvalemodus.. det kommer til å forbedre batterikapasiteten betraktelig i hvilemodus. 

 

For min egen del har faktisk ikke batteritiden vært et stort problem, til tross for at jeg kom fra en av de aller beste på dette i Sony Z3 Compact. Elsker hurtig- og trådløs lading.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...