Gå til innhold

Den lille iPhone 6s/6s+ levering- og bestillingstråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fikk nettopp bestillingslink til en grå iPhone 6s plus 64GB hos Djuice. PM om du er interessert.

Fikk to bestillingslinker på den samme i dag, så tydelig at de har fått en del på lager :) Brukte den ene selv, så jeg også har en til overs.

Jeg vil bare si at jeg fikk også bestillingslink, bestilte telefonen. Fikk beskjed fra kundeservice at den var på lager. Da jeg snakket mednettbutikken 4 dager senere, viste det seg at den ikke var på lager og hadde ubekreftet leveringstid. Bare obs at det er mulig den ikke er på lager enda, håpe det da dette er noen uker siden nå ?

Lenke til kommentar

Hmm, rart. Hvor lenge måtte du vente på din da? Fikk bestillingslink kl 1400 i går og bestilte 1445, så håper jeg får av det partiet som kom inn i går. :)

Jeg hadde lagt av rose gold 64, hadde fått bestillingslink og bestilte gjennom den. Snakket med dem mandag, de hadde aldri fått inn parti når linken var sendt ut, og hadde ingen partier i sikte. De hadde kun ubekreftede, og kunne gå uker før de fikk inn første parti sa de. Jeg avbestilte da og kjøpte hos Apple.

 

Men grå har de heldigvis hatt inne, usikker str da. Håperdu er heldig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Jeg droppet å bestille meg iPhone denne gangen. Har allerede en iPhone 6 som er så god som ny, og dessuten synes jeg 8.500 kr for 64 GB versjonen er helt hårreisende pris. Betalte 6.500 for min iPhone 6 64 GB under et år siden.

 

Må innrømme at jeg elsker iPhone, men denne gangen ble det ikke noe kjøp for meg. Hvis de skal koste like mye i fremtiden anser jeg det som svært sannsynlig at jeg bytter merke etter å ha hatt iPhone helt siden første utgaven. 

Lenke til kommentar

Jeg droppet å bestille meg iPhone denne gangen. Har allerede en iPhone 6 som er så god som ny, og dessuten synes jeg 8.500 kr for 64 GB versjonen er helt hårreisende pris. Betalte 6.500 for min iPhone 6 64 GB under et år siden.

 

Må innrømme at jeg elsker iPhone, men denne gangen ble det ikke noe kjøp for meg. Hvis de skal koste like mye i fremtiden anser jeg det som svært sannsynlig at jeg bytter merke etter å ha hatt iPhone helt siden første utgaven.

 

Det er heller ingen stor grunn til å bytte mellom naboårganger. Ofte er det ikke så mye som skjer for hver generasjon, men å vente et par-tre generasjoner gir gode opplevelser ved byttene.

 

Prisen på iPhone er omtrent den samme som for de andre toppmodellene, og prisen i dollar er uforandret fra de foregående generasjonene så at vi er i Norge opplever en høyere pris er omtrent utelukkende på grunn av valutaen.

Lenke til kommentar

Mens jeg generelt er enig med dere to over her - vil jeg gjerne legge til som tidligere eier av iPhone 6, at iPhone 6s som jeg har nå, er betydelig forbedret på flere nivåer.

 

Jeg skjønner folk som ikke vil bytte hvert år, men denne gangen synes jeg s-versjonen hadde mye å by på. Merker veldig godt at det er dobbelt med ram, jeg har bedre batterilevetid enn tidligere og den er betydelig mer snappy. 3D Touch og det som hører med er kult, men ikke like stor grad en grunn til å bytte.

 

My two cents. Det er jo så klart opp til enhver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

... men denne gangen synes jeg s-versjonen hadde mye å by på. Merker veldig godt at det er dobbelt med ram, jeg har bedre batterilevetid enn tidligere og den er betydelig mer snappy. 3D Touch og det som hører med er kult, men ikke like stor grad en grunn til å bytte.

My two cents. Det er jo så klart opp til enhver.

 

Enig. Denne s-versjonen er veldig bra. Nå kom jeg fra 5s, så hoppet opp er merkbart...:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...