Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter på tinder og lignende


Anbefalte innlegg

 

Hva med istedenfor å bare skrive hei, heller skriver noe kreativt som andre også har hintet til?

 

eksempler:

 

1. Heisann du, jeg ser du er et menneske.... Fantastisk å tenke på at vi allerede har noe til felles :) nummeret ditt var?

 

2. Neimen det var lenge siden! Spesielt siden vi aldri har møtt hverandre før..... skal du eller jeg spandere kaffekoppen? :)

 

3. Hvem har invitert deg inn i telefonen min!!?? åja stemmer.... Tinder.... haha, beklager.... nå som vi har hatt vår første krangel er vi vel godt i sving allerede? ;)

 

4. hallo, det bildet av deg var søtt, brukte du mye sukker? Jeg prøvde nemlig på noe lignende, men endte opp med diabetes

 

5. Håper du holder deg langt unna trafikken, det er nok trafikkulykker som skyldes distraksjoner om ikke skjønnheten din skulle blitt en del av statistikken i tillegg.... en kaffe? :)

Hadde jeg fått noe sånt i innboksen på tinder, så hadde jeg slettet matchen eller skrevet "beklager matchen! Vi er nok ingen match likevel!"

 

Anonymous poster hash: b8942...bc5

 

 

Jeg synes det var kreativt jeg :) Kanskje trådstarter kan slå to fluer i en smekk også da. 1. han får seg dame. 2. Han sørger for å luke ut alle som ikke eier litt humoristisk sans?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Har i en periode testet tinder, får en del matcher men synes at jentene flest er svært kjedelig eller ikke svarer i det heletatt.

 

Jeg aner ikke hva som foregår i hodene deres når de ikke gidder å snakke en gang.

 

Jeg har satt meg i tanken at grunnen til at de er på tinder er fordi de trenger en selvtillit boost av noe slag.

 

Men hva skal man gjøre i slike situasjoner?

Jeg er en person som mener at et enkelt "hei" er en fin og lettfungerende "icebreaker".

 

Enlighten me please.

 

Anonymous poster hash: 8965a...9a1

 

Jenter oversvømmes med "hei"-meldinger. De får ofte så mange matcher og meldinger at det er helt sykt. Hvis de skal svare alle så kommer de ikke til å gjøre noe annet enn å sitte og taste inn meldinger på Tinder. Derfor må de være selektive. De kan ikke holde tusen samtaler i gang på en gang, så de må velge seg ut de samtalene de føler at har noe for seg.

 

Spør en venninne med OK utseende om du kan se på innboksen hennes på Tinder, så kan du se hvorfor jenter ikke gidder å svare alle. Du hadde heller ikke orket å svare alle hvis du hadde vært i samme situasjon.

 

Det kan lønne seg å se ting fra den andres perspektiv en gang i blant. Da vil du syte mindre og ha større forståelse for hvordan nettopp du kan skille deg ut fra den jevne "hei"-latsabb.

 

Nettopp! Slutt å sutre for at du ikke er god nok

Lenke til kommentar

 

 

Hva med istedenfor å bare skrive hei, heller skriver noe kreativt som andre også har hintet til?

 

eksempler:

 

1. Heisann du, jeg ser du er et menneske.... Fantastisk å tenke på at vi allerede har noe til felles :) nummeret ditt var?

 

2. Neimen det var lenge siden! Spesielt siden vi aldri har møtt hverandre før..... skal du eller jeg spandere kaffekoppen? :)

 

3. Hvem har invitert deg inn i telefonen min!!?? åja stemmer.... Tinder.... haha, beklager.... nå som vi har hatt vår første krangel er vi vel godt i sving allerede? ;)

 

4. hallo, det bildet av deg var søtt, brukte du mye sukker? Jeg prøvde nemlig på noe lignende, men endte opp med diabetes

 

5. Håper du holder deg langt unna trafikken, det er nok trafikkulykker som skyldes distraksjoner om ikke skjønnheten din skulle blitt en del av statistikken i tillegg.... en kaffe? :)

Hadde jeg fått noe sånt i innboksen på tinder, så hadde jeg slettet matchen eller skrevet "beklager matchen! Vi er nok ingen match likevel!"

 

Anonymous poster hash: b8942...bc5

Jeg synes det var kreativt jeg :) Kanskje trådstarter kan slå to fluer i en smekk også da. 1. han får seg dame. 2. Han sørger for å luke ut alle som ikke eier litt humoristisk sans?

Har masse humor jeg, men det her var flaue sjekkereplikker.

 

Anonymous poster hash: b8942...bc5

Lenke til kommentar

 

 

 

Hva med istedenfor å bare skrive hei, heller skriver noe kreativt som andre også har hintet til?

 

eksempler:

 

1. Heisann du, jeg ser du er et menneske.... Fantastisk å tenke på at vi allerede har noe til felles :) nummeret ditt var?

 

2. Neimen det var lenge siden! Spesielt siden vi aldri har møtt hverandre før..... skal du eller jeg spandere kaffekoppen? :)

 

3. Hvem har invitert deg inn i telefonen min!!?? åja stemmer.... Tinder.... haha, beklager.... nå som vi har hatt vår første krangel er vi vel godt i sving allerede? ;)

 

4. hallo, det bildet av deg var søtt, brukte du mye sukker? Jeg prøvde nemlig på noe lignende, men endte opp med diabetes

 

5. Håper du holder deg langt unna trafikken, det er nok trafikkulykker som skyldes distraksjoner om ikke skjønnheten din skulle blitt en del av statistikken i tillegg.... en kaffe? :)

Hadde jeg fått noe sånt i innboksen på tinder, så hadde jeg slettet matchen eller skrevet "beklager matchen! Vi er nok ingen match likevel!"

 

Anonymous poster hash: b8942...bc5

Jeg synes det var kreativt jeg :) Kanskje trådstarter kan slå to fluer i en smekk også da. 1. han får seg dame. 2. Han sørger for å luke ut alle som ikke eier litt humoristisk sans?

Har masse humor jeg, men det her var flaue sjekkereplikker.

 

Anonymous poster hash: b8942...bc5

 

 

....som er grunnen til at de er morsomme? hallo? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...